Paljonko menee rahaa ruokaan viikossa?
Ap asuu yksin ja ruokaan menee 60-80e viikko. Käyn yleensä Prismassa, Citymarketista haen plussatarjoukset jos jotain sopivaa järkevällä hinnalla.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin 300€. Siihen lisäksi tupakit ja juomat 420€.
Ootko sä joku 200kg joka syö 4 pitää ja 2 mäkkiateriaa päivässä plus kaikki muut ruuat ja mässyt päälle?
Ravintolassa syön ja juon.
Ihan v*tusti, syömme ravitsevasti.
Välimeren ruokavalio maksaa Kreikassa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin 300€. Siihen lisäksi tupakit ja juomat 420€.
Ootko sä joku 200kg joka syö 4 pitää ja 2 mäkkiateriaa päivässä plus kaikki muut ruuat ja mässyt päälle?
Ravintolassa syön ja juon.
Käyn itsekkin ulkona joskus syömässä mutta tulis mieleenkään käyttää tuollaista summaa siihen viikossa. Lisäksi tykkään ruuanlaitosta. Paljonko muuten tienaat jos sulla menee kuussa 1200€ tuohon? Minulle tuo vastaa 2 kuukauden vuokraa.
Noin 28-30 euroa. Riippuu tarjouksista.
Noin 100 € viikossa. Minä, kissa ja koira.
Keskimäärin 35-40 euroa päivässä koska sinkkumiehen elämä on vähän kalliimpaa kun ei ole sitä naista kokkaamassa.
Vierailija kirjoitti:
15-20€/vk asun yksin. M45
Äippä tuo poitsulle safkat eikös? Pelkästään tuolla summalla jonka laittaa ruokaanei hengissä pysy kauaa.
Nyt meni 75 euroa. Ajattelin todella laittaa joitain rajoituksia, vaikka vain yksi leivänpala tai sämpylä päivässä, gluteeniton.
n. 100€ viikossa tällä hetkellä menee ruokaan. Kaksi aikuista ja kolme alle kouluikäistä lasta. Olen vanhempainvapaalla ja puoliso työttömänä. Kaikki lapset koko kesän olleet kotona. Summa sisältää myös vaipat, pesuaineet jne.
Kahden taloudessa meillä menee 60-80 viikosta, suurin osa menee miehen työruokaan.
Katson aina onko Plussa tarjoukset oikeasti edullisia, monesti meinaa vaan Prismassa kyseinen on silti halvempi kuin se tarjous...
Uskoisin että noin 20-30€. Reilulla satasella kuulauden ruoat.
Yksinasuvana noin 60-100e. En syö lainkaan gluteenia (edes gluteenitonta vehnää). Harrastan kehonrakennusta.
En ole uskaltanut laskea. Tiedän kyllä, että menee paljon. Teen kyllä itse ruokaa enimmäkseen, mutta syön paljon tuoreita kasviksia ja marjoja kesät talvet ja ne kyllä maksaa.
Tänäänkin ostin 3 eri marjoja, mansikoita, vadelmia ja kirsikoita.
50 e talvella. 60-70 e kesällä. Ostan mansikoita tms.