Ville Tavio on täysin oikeassa
https://www.is.fi/olympialaiset/art-2000010591389.html
Miksi tuota wokehörhöilyä pitää tyrkyttää joka paikassa, nyt jopa urheilussa?
Ihmiset voi olla homoja ihan rauhassa mutta miksi tuo propagandan tarve?
Kommentit (453)
Persut kitisee ihan saatanasti taas. Voisiko he hankkia sen oman elämän. Miettikää sitä kitinän määrä, kun joku puuttuu heidän elämään, antakaa siis jumankekka muidenkin ihmisten elää omaa elämää, kun haluatte sitä kuitenkin itsellenne myös. Tsiisus
Persut tuo kokoajan tuota woke paskaa tänne. Ettekö te muuta keksi? Olisiko aika lähteä Venäjälle ihannemaahanne, saatte elää sellaista elämää kuin haluatte?
AP osaatko vastata miksi olette noin daijua väkeä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pariisin avajaiset sai vaan mulla vihan nousemaan kaikkea homotus,transutus,woke-pas kaan.
Ei voinut edes lasten antaa katsoa.
Tekee mieli alkaa toimia, lapsille transutus oli se raja, jossa mulla meni yli.
Mulla meni kyllä kanssa vati nurin. Itse vinkuvat kuinka heitä pitää kunnioittaa ja puolikasta sanaa ei saa sanoa vastaan, mutta sitten pilkkaavat muiden arvoja.
Toisen ihmisen olemukseen kuuluvan ominaisuuden (kuten sukupuolisen tai seksuaalisen suuntautumisen) halveeraaminen (jos sitä tarkoitit) on eri asia kuin taiteen (jossa on uskonnollinen aihe) käyttäminen viihde-esityksessä.
Itse asiassa näillä on erittäin suuri ja oleellinen ero.
Miksi Kristinusko
Mäkin haluan vastauksen tähän? Millä tavalla näillä olympialaisilla pilkattiin kristinuskoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pariisin avajaiset sai vaan mulla vihan nousemaan kaikkea homotus,transutus,woke-pas kaan.
Mulla meni kyllä kanssa vati nurin. Itse vinkuvat kuinka heitä pitää kunnioittaa ja puolikasta sanaa ei saa sanoa vastaan, mutta sitten pilkkaavat muiden arvoja.
Toisen ihmisen olemukseen kuuluvan ominaisuuden (kuten sukupuolisen tai seksuaalisen suuntautumisen) halveeraaminen (jos sitä tarkoitit) on eri asia kuin taiteen (jossa on uskonnollinen aihe) käyttäminen viihde-esityksessä.
Miksi Kristinuskoa pitää länsimaissa pilkata urheilutapahtumassa?<
Haluatko kertoa mitä se pilkkaaminen oli? Ettet olisi vain herkkä hipiäinen lumihiutale? Persu kenties?
Homojen kannattajat on anaalista.
Vierailija kirjoitti:
Kysymys kuuluu ihan oikein. Miksi tahallisesti halutaan ärsyttää konservatiivisia kristittyjä? Eihän siellä ärsytetty muitakaan ryhmiä. Miksi tällainen tahallinen halveksunta? Jeesus toki tämän kestää, mutta jos kerran niin tosissaan ollaan rauhan ja tasa-arvon ja suvaitsevaisuuden asialla.
Hyvä kysymys
Liberaalit voi tunkea olympialaiset anaaliin, en katso! Hirveää että opetetaan jo lapsille tuollaista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys kuuluu ihan oikein. Miksi tahallisesti halutaan ärsyttää konservatiivisia kristittyjä? Eihän siellä ärsytetty muitakaan ryhmiä. Miksi tällainen tahallinen halveksunta? Jeesus toki tämän kestää, mutta jos kerran niin tosissaan ollaan rauhan ja tasa-arvon ja suvaitsevaisuuden asialla.
Hyvä kysymys
Kerro sinä, missä näkyi se halveksunta? Herkkä juntti taidat vaan olla!
Vierailija kirjoitti:
Persut kitisee ihan saatanasti taas. Voisiko he hankkia sen oman elämän. Miettikää sitä kitinän määrä, kun joku puuttuu heidän elämään, antakaa siis jumankekka muidenkin ihmisten elää omaa elämää, kun haluatte sitä kuitenkin itsellenne myös. Tsiisus
Reunaihminen kitisee. Ei hyväksy että asiat menevät valtavirran keskitien mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reunaihminen kitisee. Ei hyväksy että asiat menevät valtavirran keskitien mukaan.
Näin se tuntuu olevan äärikonservatiivit on kyllä harhaista väkeä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Kristinusko
Mä en ole herkkähipiäine lumihiutale. Hotkut tiesi sen ja yritti lavastaa sellaiseksi. Ei siinä muuten mitään niin pahaa ole muuta kun tuissq on jöytety oksettavia, ällöttäviä vastenmielisiä rikoksia.
Ei kai kukaan niin ääluö ole että kutsuuu vakacien rikosten kohteeksi joutumista herkkähipiäisyydeksi.
Tietenkin h8s ei tiedä mitä tehty eri ja tuohan on ollut 5arkoitus saada ah yksinkertaiset luulemaan,että turhaan se valittaa, ei sulke mitään tehty
Totuts: maqilman törkeimpiä jq oudoimpia rikoksia. Ilmeisesti ei ole breikannut totuudet viekä sellaisille tahoille keiden olisi hyvä tietää totuus eli niille hotkq eivöt ole mukana noissa törkeyksissä.
No näköjään sitä tarvitaan, kun porukka on heti transihmiset tai homot kivittämässä. Sairasta homofobiaa..