Mustikkapiirakka on junttimainen leivos
Kommentit (32)
Vai niin. Arvaa miten tuo sun mielipide vaikuttaa mun leipomiseen? Ei yhtään mitenkään. Ollaan sitten juntteja molemmat. Jiihaa!
Ihan sama millainen siitä tukee kun se menee kurkkutorvesta alas ja tulee peräreijästä ulos. Siinä matkalla meillä masentuneilla suomalaisilla tuskin mitään orgasmia saamme siitä nautinnosta.
Olen ylpeästi juntti. Kiinnosta v*ttuakaan jonkun olevinaan paremman ihmisen jorinat, joka ei varmasti osaa edes leipoa ja tuskin erottaisi mustikkaa juolukasta, jos metsään joutuisi.
Niin sehän ei ole leivos, vaan piirakka. Käsittääksemme moni nauttii pullapohjaisesta(ristikot päällä) mustikkapiirakasta. Toiset muropohjaisesta.
Onko raparperipiirakka juntturaa? Onneksi Sinun ei tarvitse syödä . Miksi halu tänne ilmoittaa.
Marjapiirakat tervellisiä ja kesäisiä. Onko käsityksesti siitä, että koulutustaustalla merkitys ketkä pitävät marjapiirakoista?
No, onneks sun ei oo pakko syödä sitä!
Vierailija kirjoitti:
Parasta on pullataikinaan tehty peltipiirakka. Itse en niin välitä rahka/viili tms piirakoista.
Kuule just sama mulla!!! Hyvää kesää sulle!
Sinä olet nyt todistanut meille, että on se niin ihanaa olla juntti, kun saa syödä kaikkea sellaista hyvää, josta itse pitää.
Onpa taas juntti aloitus. Piirakka ei ole leivos.
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan perinteinen suomalainen, ihana.
Kaikki perinteinen suomalainen onkin junttia, pitäisi lailla kieltää. Leivonnaisissa pitäisi olla jatkossa lisäainesotkutäyte.
Vierailija kirjoitti:
Nautitko koskaan elämästäsi, ap?
Ei se voi, koska kaikki mitä se haluais syödä onkin junttia eikä sitä silloin voi syödä.
Junttius on parasta. Tyhmät aloituksesi saa junttiuden kuulostamaan tavoiteltava asiana