Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilman miestä ei voi harrastaa oikeaa seksiä

Vierailija
27.07.2024 |

Vain mies voi mahdollistaa seksin harrastamisen, sillä mies on seksissä se, joka antaa ja nainen se, joka voi vain saada. On siis evoluution näkökulmasta mahdotonta, että nainen voisi harrastaa oikeaa seksiä ilman miestä, koska oikea seksi on aina yhdyntää ja yhdyntään tarvitsee peniksen. Penis on luotu sitä varten, että sillä voi yhtyä toiseen ihmiseen joko lisääntymistarkoituksessa tai tyydytystarkoituksessa. Mies on se seksuaalisempi sukupuoli, jotta hänellä on mielenkiintoa suorittaa yhdyntää samaan aikaan kun naisen ei tarvitse muuta kuin passiivisena osapuolena nauttia.

Evoluutio on ollut myös viisas siinä, että se on mahdollistanut myös miehelle seksissä saajan roolin (tästä osoituksena on G-piste anaalissa), sillä kaikki miehet eivät ole voineet harrastaa seksiä naisen kanssa, ja tämän takia homoutta on olemassa. Tämän perusteella myös homoseksikin on oikeaa seksiä, koska homot voivat harjoittaa yhdyntää siinä missä heterotkin. Sen sijaan lesboseksi ei ole oikeaa seksiä, koska lesbot eivät voi luonnollisesti yhtyä keskenään (leluja tms. ei lasketa) eikä tämä ole evoluutionkaan näkökulmasta ollut tarpeellista, koska jokaiselle naiselle on aina riittänyt mies. Naisen anatomiakin on luotu sitä varten, että hän kykenee vastaanottamaan miehen peniksen ja tämän takia myös naisen vagina kostuu kiihottuessa. Lesbot eivät pysty tätä kostumista hyödyntämään evolutiivisesta näkökulmasta. Myöskään luonnossa naaraseläimet eivät parittele keskenään, mutta koiraat kyllä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erinomaista analyysia! Samaa mieltä.

Vierailija
2/10 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta, olen aseksuaali.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silti avasit ketjun, luit aloituksen ja kommentoit että olet aseksuaali.

Vierailija
4/10 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo päivänselvää kun osaa tarkastella asiaa biologian ja evoluution kautta. Kun katsoo muiden eläimien käyttäytymistä niin ei tarvitse paljoa päätellä miten ihminenkin pitkälti toimii.

Vierailija
5/10 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silti avasit ketjun, luit aloituksen ja kommentoit että olet aseksuaali.

Minulla on siihen yhtä lailla oikeus.

Vierailija
6/10 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Jos kullia ei tungeta johonkin rööriin ei toimitus ole seksiä nähnytkään.

Vierailija
7/10 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hitto ja minä kun olen harrastanut seksiä aina vain tyttöystävien tai nykyään vaimon kanssa.

Vierailija
8/10 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apina- naaraat tosin saattavat hieroa sukuelimiään toisiaan vasten sivuttain . Apinan raajat kun liikkuvat enemmän ja  notkeammin kuin ihmisen niin tämä onnistuu kun toinen on selällään lantio ylhäällä ja jalat kehon vieressä ja toinen päällä kyykyssä . Jossain luontodokumentissa nähty tämä sessio joten kai se lesbouskin liittyy kädellisiin .  

Vierailija
9/10 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin! Muistakaa nyt miehet että ilman miestä ette voi harrastaa oikeaa seksiä!

Pojat keskenään, mikäs sen somempaa :)

Vierailija
10/10 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan ok olla mies ja haluta seksiä miesten kanssa, ap. Ei sitä tarvitse itselleen jatkuvasti todistella, go get that d!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän