Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuli kauhea ajatus mieleen tuosta Emmi Granlundin jutusta

Vierailija
27.07.2024 |

https://www.is.fi/viihde/art-2000010544629.html

Yksi asia on selvää: Emmi ja Jasper kokevat, että he ovat eläneet yhdessä edellisissä elämissään. He molemmat tuntevat niin, ja lisäksi on tapahtumia, joiden he uskovat todistavan asiaa. Jasper esimerkiksi otti vuotta ennen Emmin tapaamista tatuoinnin naisesta, jolla oli kaksi kerubivauvaa ja yksi enkelivauva.

En tiedä oletteko katsoneet sarjaa Riptide?

Tuli mieleen tuosta Emmin jutusta, kun kertoo, että nykyisellä miesystävällä oli tatuoituna hänen lapsiaan ja kuollutta lastaan muistuttava tatuointi, että aivan, kun olisivat tunteneet kauan ja aina.

Nämä jututuhan on Emmistä luettavissa netissä, koska on julkisuuden henkilö. Joku hullu hörhö stalkkeri mies voi ottaa tatuoinnin ja sitten selittää ties mitä huumaavia tarinoita ja hurmata naisen. Varsinkin, kun jutun perusteella uskoo tiettyihin henkimaailman juttuihin.

Itse olisin naisena ja stalkkaamista kokeneena aika varovainen näissä jutuissa. Tuskinpa vaan nyt tästä on kyse, mutta tuli mieleen.

Kommentit (323)

Vierailija
21/323 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, herätkää. Ihan normimies. Kylläpä teidän mielikuvitus lentää

Vierailija
22/323 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidin AP.tä sekopäänä, mutta menin lukemaan tuo jutun. Todellakin, tuo mies on liian hyvää ollakseen totta, ja kaikki vaikuttaa todella laskelmoidulta. 

Totuuttahan me ei voida tietää miten asiat on, mutta jutun perusteella saa kyllä karmivan kuvan tästä suhteesta! Lehdet nyt voi vääristellä juttuja korostamalla jotakin ja jättämättä kertomatta jotakin. Kaikki kauhu leffan ainekset on tässä! Hyvä käsikirjoitus idea johonkin sarjaan. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/323 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaara hyväksikäyttäjistä vaanii aina julkisesti asioitaan puivia/tunnettuja ja varakkaita ihmisiä. Siksi kannattaisi pitää suunsa supussa yksityisasioistaan vaikka miten haluaisi kertoa oman tarinansa. 

Vierailija
24/323 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kyllä kauheaa olla julkisuuden henkilö. Ikinä ei tiedä kuka hyväksikäyttää mitäkin juttua käyttäen. Kyllä taviksetkin saa olla varuillaan, mutta julkisuuden henkilöt vielä enemmän. En suoraan sanoen tajua, kuka hakeutuu julkisuuteen, ellei esim työn puolesta ole aivan pakko.

Vierailija
25/323 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olis kyllä kauheaa olla julkisuuden henkilö. Ikinä ei tiedä kuka hyväksikäyttää mitäkin juttua käyttäen. Kyllä taviksetkin saa olla varuillaan, mutta julkisuuden henkilöt vielä enemmän. En suoraan sanoen tajua, kuka hakeutuu julkisuuteen, ellei esim työn puolesta ole aivan pakko.

Olen miettinyt tätä kun itse sain hullun stalkkerin seuraamaan itseäni kun satuttiin kulkemaan samaa työmatkaa. Niin hän alkoi jäädä pysäkilläni pois / seurailemaan ja muuta ihan sairasta sen lisäksi että änki aina viereen tiiviisti istumaan jos oli vapaa paikka. Niin olen miettinyt tätä että miten julkkikset handlaa sen että joku on liian kiinnostunut asioistasi? Jotka itse jaat ympäri ämpäri nettiä? Minä aloin suunnitella jännäriä jossa tällaisen stalkkauksen uhriksi joutunut lopulta ta**aa stalkkerinsa.

Vierailija
26/323 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ovat yhdessä myös seuraavassa elämässä kun tilanne kärjistyy.

Vierailija
27/323 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihmisten, erityisesti vanhempien, pohjaton itsekkyys jaksaa mua ihmetyttää. Tuohan on pojille ihan hirveän iso muutos kun äidillä on noin pian uusi mies ja isään on välimatkaa tosiaan valtameren verran. Ei siinä paljoa päivittäiset facetimet lohduta. 

Vierailija
28/323 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettikö se Mikke tuota Emmiä?

Vierailija
29/323 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taisi mennä toisin päin!

Vierailija
30/323 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Magiikkaa, taikauskoa, Chakroja.ja julkinen ero amerikoissa 10 miljoonan dollarin miehestä. Ja yhtäkkiä lontoolainen muusikko maalaismaisemassa Kanta-Hämeessä yhteisten taideproggisten parissa

Gabriel, tule takaisin

Vierailija
31/323 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä tuolla emmillä ole järki päätä pakottanut ennenkään. Oudon näköinen matami. 

Vierailija
32/323 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös se niin mennyt

Vierailija
33/323 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mietin kanssa, että tais erota hyvästä miehestä tähän uuteen verrattuna! Ei kaikki ole kultaa mikä kiiltää ( samat kiinnostuksen ja intohimot). Ei kuulu mulle, mutta surullinen tilanne, kun lapset noin kaukana isästään.

Vierailija
34/323 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miljonäärien exät on haluttuja kumppaneita. Elämä on tosi kovaa ja vaikeeta. Varsinkin luovilla aloilla taloudelliset paineet kovat. Miljonääripuoliso hyvä ratkaisu. 

granlundin palkat voi kuka vaan googlata. 

Vierailija
35/323 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt tätä kun itse sain hullun stalkkerin seuraamaan itseäni kun satuttiin kulkemaan samaa työmatkaa. Niin hän alkoi jäädä pysäkilläni pois / seurailemaan ja muuta ihan sairasta sen lisäksi että änki aina viereen tiiviisti istumaan jos oli vapaa paikka. Niin olen miettinyt tätä että miten julkkikset handlaa sen että joku on liian kiinnostunut asioistasi? Jotka itse jaat ympäri ämpäri nettiä? Minä aloin suunnitella jännäriä jossa tällaisen stalkkauksen uhriksi joutunut lopulta ta**aa stalkkerinsa.

Nämä stalkkaukseen taipuvaiset miehet aloittaa sen touhunsa todella pienestä. Sullakin riitti sama työmatka.

Vierailija
36/323 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja punaliput liehuu!

Vierailija
37/323 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovimmassa rakkauspöllyssä kuvittelin minäkin tavanneeni mieheni jo entisessä elämässä :D Samaa mieltä oli myös yksi meedio, jota kävin tapaamassa. En ole taikauskonen ja naureskelin meedion jutuille, mutta sielunvaellus on musta mukava ajatus. En silti usko siihenkään ihan täysin ja epäilenpä, että me nyt vain eletään täällä kerran, elämä on sattumaa ja kuoleman jälkeen on pimeätä. Ehkä tuo tollanen kuuluu siihen rakkauden ensihuumaan.

Vierailija
38/323 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun omaan mieleeni on myös vähän paranoidinen pelko pesiytynyt. Että jos tulee ero, niin en ainoastaan maksa osituksessa exälle, vaan myös hänen seuraavaa puolisoaan, ehkä seuraavan puolison ex-liiton lapsia pääsen elättämään

raha houkuttaa. NHL-miljonäärien exät kaikki nopeasti löytäneet uuden kumppanin 

Vierailija
39/323 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovimmassa rakkauspöllyssä kuvittelin minäkin tavanneeni mieheni jo entisessä elämässä :D Samaa mieltä oli myös yksi meedio, jota kävin tapaamassa. En ole taikauskonen ja naureskelin meedion jutuille, mutta sielunvaellus on musta mukava ajatus. En silti usko siihenkään ihan täysin ja epäilenpä, että me nyt vain eletään täällä kerran, elämä on sattumaa ja kuoleman jälkeen on pimeätä. Ehkä tuo tollanen kuuluu siihen rakkauden ensihuumaan.

Näinhän se menee joka kerta kun rakastuu ajattelee ettei koskaan ole kokenut vastaavaa jne.

Nyt on kuitenkin kyse muustakin, kun vain tunteesta. Greepyjä tatuointeja yms.

Vierailija
40/323 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolestuttavinta on tuo infantiili ajattelu ja sen ilmentymänä tämäkin typerä haastattelu, jossa tilittää hlökohtaisia asioitaan, joita ei ole mitään syytä tuoda julkisuuteen ja tällaisen käytöksen tulosta sitten tää nykysuhde

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme