Miksi et matkaile Virossa muualle kuin Tallinnaan?
Kommentit (43)
Koska ruotsissakin käyn vaan Haaparannassa. Niistä saa kaiken tarvitsemansa.
Auton laivalippu on kallis ainakin kesällä. Sitten pitäisi vielä maksaa hotellit. Etelänmatka syö matkabudjetista leijonan osan. Viro ei ole niin kiinnostava niin se on jäänyt sivuun. Muutenkin jos automatkalle lähtisi valintani olisi Etelä-Ruotsi ja Norja. On niissä nähtävää ihan toisella tavalla.
Oke tehnyt parikin bussireissua Virossa pitkin maata ja saaristoa. Erittäin mielenkiintoista. Peipsijärvi on kaunista seutua ja maaseudulla tapaa tosi mukavia ja erikoisiakin ihmisiä. Kyllä siellä nähtävää riittää.
Pääsen paljon kauemmas kuin Viroon ja siksi en matkustele Virossa edes Tallinnassa
Tallinnaan mennään päiväksi, korkeintaan yhdeksi yöksi. Nykyään sinne houkuttelee kulttuuritarjonta. Myös lennot Tallinnasta saattavat olla reilusti edullisempia kuin Suomesta. Pärnussa olen ollut kolmesti, kerran koko heinäkuun. Myös Tartossa olen käynyt.
Ap kysyy, miksi ET matkusta pidemmälle ja mammat tulevat kertomaan, että ovat käyneet pidemmälläkin. Lukutaito taas kunnossa :D
Jos Viroon haluaa kannattaa jättää Tallinna väliin, hinnat Suomen tasoa, 20km kauempana hinta taso huomattavasti alhaisempi.
Vierailija kirjoitti:
Ap kysyy, miksi ET matkusta pidemmälle ja mammat tulevat kertomaan, että ovat käyneet pidemmälläkin. Lukutaito taas kunnossa :D
Ärsyttävää, eikö totta, kun ei tule tarpeeksi etelänaapuria haukkuvia mielipiteitä eli miksi ei matkusta Tallinnaa kauemmaksi?
Kylläpäs matkustan! Olen reissannut Virossa, lähinnä maaseudulla ja saaristossa useina vuosina. Oikein mukavaa ja edullista, avuliaita ihmisiä esim. Hiiumaalla ja Saaremaalla, Kihnussa.
Naurettava kysymys..lyhyt viinareissu ei muuta.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan sen takia, että on kiinnostavampiakin kohteita. Olen kyllä käynyt autolla Pärnussa ja Saarenmaalla. Ei juurikaan nähtävää näissä, vaikka Pärnun ranta oli kiva lapsille.
Makuasioita. Viro on aina vähän erilainen kuin Suomi, usein hyvällä tunnelmallisella tavalla. Monelle nähtävää on enemmän kuin kylliksi.
Tallinna, Pärnu, Haapsalu, Saarenmaa, Tartto.
Tykkään helposta matkailusta ja Tallinna täyttää tämän tarpeen. Se on sitä paitsi niin kiva kaupunki, että miksi menisin muualle. Hyppään laivaan ja olen perillä. En haluaisi jatkaa bussilla tai junalla jonnekin, mikä ei edes kiinnosta. Jos pidemmälle haluan, niin se on joku toinen maa.
Käyn Virossa paljon mieluummin kaikkialla muualla kuin Tallinnassa. Lempikaupunkini on Tartto, Viljandi ja Haapsalu. Myös pikkupaikoissa on kiva oleskella kesällä, esimerkiksi Elva ja Türi on kivoja.
Tallinna on yhtä työmaata nyt jo ties monetta vuotta. Ihan toivoton.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään helposta matkailusta ja Tallinna täyttää tämän tarpeen. Se on sitä paitsi niin kiva kaupunki, että miksi menisin muualle. Hyppään laivaan ja olen perillä. En haluaisi jatkaa bussilla tai junalla jonnekin, mikä ei edes kiinnosta. Jos pidemmälle haluan, niin se on joku toinen maa.
Tarttoon on suorat lennot Helsingistä.
Olen minä ajellut siellä. Ei lähitienoilla ole muuta kuin Tallinna. Sunnuntaisi ei edes avoimia ravintoloita. Ajattele nyt pääkaupunkiseutuakin. Mitä menisit Helsingin ulkopuolelle katsomaan? Keravalle snakarille?
Olen käynyt vaikka kuinka monessa eri kaupungissa Virossa.