Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monennella hakemuksella sait työpaikan?

Vierailija
14.06.2023 |

Työttömänä ollessa.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei semmosta saa.

Vierailija
2/17 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

40 noin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollut koskaan palkkatöissä, joten vastaus on en koskaan.

Vierailija
4/17 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tehnyt hakemusta. Työpaikkani olen aina saanut soittamalla suoraan tai käymällä paikan päällä ja kysymällä töitä.

Vierailija
5/17 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

About 65:n oon hakenut viimeisen kahden kuukauden aikana. Ei oo töitä vielä, haastatteluja ja pettymyksiä keskimäärin pari viikoittain.

Vierailija
6/17 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 hakemusta, 3 haastattelua, 1 tarjous. Noin 2 vuotta sitten.

Vierailija
7/17 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäiseen kävelin suoraan sisään ja kysyin työhönottajaa. Haastattelun jälkeen kysyttiin milloin voisin alkaa. Kymmenen vuoden jälkeen hain tosiaan lehti-ilmoituksen johdosta. Testien ja haastattelun jälkeen työsuhdetta kesti 22vuotta sitten sairastuin vakavasti.

Se oli sitä aikaa, kun ei vielä ollut noita vuokrafirmoja välissä.

Toivotaan, että kaikki työllistisivät tänäkin päivänä.

Vierailija
8/17 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laskenut, mutta useita kymmeniä vuosittain ennen kuin sain vakitöitä.

Vierailija
9/17 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi sain ihan hakematta, kävin vaan haastattelussa. Eilen hain yhtä paikkaa vaikka olisi tässä vielä 4 kk jäljellä nykyistä, saa nähdä miten käy.

Vierailija
10/17 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain viiteen paikkaan ja tulin valituksi neljään.

Vierailija
11/17 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein n. 20 hakemusta ennen kuin tärppäsi.

Vierailija
12/17 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut työpaikan harjoittelun jälkeen suoraan. Hakenut myöhemmin kahteen työpaikkaan joihin kumpaankin päässyt. Olen onnellinen, että työurani on edennyt ilman kummempia työttömyysjaksoja. Mitä nyt muutama viikko ollut eri työpaikkojen välissä niitä vaihtaessa.

Vierailija
13/17 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole hakenut vaan minut on haettu kotoa toihin. Nyt Pariisissa toissa. Soittlivat etta olenko vapaa ja voisinko tullaheille toihin

Vanhilla lapsella sama

Keskimmainen lapsi 20v lahetti 20 hakemusta. Ei toita.....

Vierailija
14/17 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras keino saada työpaikka, on saada jalka oven väliin. Vaikka työkokeilun kautta.

Näin tein itse enkä ole tarvinnut yhtään työhakemusta sen jälkeen tehdä vaan uusin työpaikkoihin on kutsuttu.

Vierailija
15/17 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras keino saada työpaikka, on saada jalka oven väliin. Vaikka työkokeilun kautta.

Näin tein itse enkä ole tarvinnut yhtään työhakemusta sen jälkeen tehdä vaan uusin työpaikkoihin on kutsuttu.

Kyllä! Nuorille varsinkin sanoisin, että työharjoitteluun kannattaa aina panostaa siinä voi olla työmaa odottamassa kun valmistuu.

Vierailija
16/17 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka vakituista työpaikkaa hain 29 vuotiaana, en saanut. Olin kyllä kunnalla ollut töissä jo kolme vuotta määräaikaisena. Vittuunnuin ja hain yksityiseltä vakituista työtä ja sain sen heti. Olin 7 vuotta yksityisellä, kunnes minua pyydettiin toiselle yksityiselle, paremmalla palkalla ja paremmin eduin. Siellä olin 6 vuotta ja hain vakituista paikkaa toisesta kunnasta ja sain työpaikan. Nykyisessä olen viihtynyt jo 4 vuotta.

Vierailija
17/17 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistumiseni jälkeen en ole koskaan hakenut työpaikkaa, vaan minua on aina pyydetty. Kun eräs työpaikkani lopetti kokonaan toimintansa 1990-luvun laman aikana, minulle soiteltiin ja tarjottiin edes keikkatöitä, kun vakituisia ei ollut. En pudonnut kertaakaan ansiosidonnaiselta päivärahalta, vaan sinnittelin pätkätöissä läpi 90-luvun, kunnes taas sain vakityötä. Tämä vaati valmiutta matkustaa välillä Kokkola-Uusikaupunki ja Turku-Outokumpu, Tamperetta ja Turkua sekä Helsinkiä unohtamatta - mutta en valita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä