Onko täällä muita, joita eivät kiinnosta olympialaiset yhtään? Tai kilpaurheilu muutenkaan
Pahoittelut tylsyydestäni. Ei vain jaksa kiinnostaa. Ja jotenkin väsyttää, kun urheilu saa niin paljon huomiota ja kaiken maailman spektaakkeleita, kun maailmassa olisi vaikka mitä muitakin asioita, joissa kehittyä pitkälle ja joita voisi pitää esillä paljon enemmänkin. Esimerkiksi (taide)musiikki ja taiteet muutenkin.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole ikinä ymmärtänyt, mitä mielenkiintoista on jossain potkupallossa tai jäkiskiekossa. Ja että miksi se koskettaa niin suuresti monia aikuisia ihmisiä, jos Suomi sattuu voittamaan jonkun kyseisen urheilupelin. Ilmeisesti olen itse jotenkin tunnevammainen, kun en käsitä tämän asian tärkeyttä..
Huvittavaa kun potkupalloa tai jääkiekkoa seuraa suomessa ehkä 10%-20% ihmisistä mutta kun tulee jääkiekon mm kisat niin 90% suomalaisista on jääkiekko faneja :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole ikinä ymmärtänyt, mitä mielenkiintoista on jossain potkupallossa tai jäkiskiekossa. Ja että miksi se koskettaa niin suuresti monia aikuisia ihmisiä, jos Suomi sattuu voittamaan jonkun kyseisen urheilupelin. Ilmeisesti olen itse jotenkin tunnevammainen, kun en käsitä tämän asian tärkeyttä..
Sama. En vaan tajua, että vuosi 1995 tuntuu olevan suunnilleen yksi suurimpia merkkivuosia Suomen historiassa.
Ja en siis tarkoittanut EU-jäsenyyttä!
Ei kiinnosta. Siellä lahjuksilla ostetuissa olympialaisissa kilpaillaan siitä kenellä on parhaat doupit, ettei jää kiinni. Venäjä luonnollisesti mukana oligarkkien rahoilla. Ja joka sortin terroristit väijymässä tilaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa kun potkupalloa tai jääkiekkoa seuraa suomessa ehkä 10%-20% ihmisistä mutta kun tulee jääkiekon mm kisat niin 90% suomalaisista on jääkiekko faneja :D
Niin? No itse katson finaalin jos Suomi ja Ruotsi on vastakkain. Silloin pääsee vähän fiiliksiin, ei oikein muulloin.
No minua ei kiinnosta vähääkään. Pikkulasten urheiluinnostuksen ymmärrän, mutta en aikuisten ukkojen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta lainkaan, äärimmäisen tylsää touhua. Varsinkin joku jääkiekko, sitä tuijottavat ovat yleensä hieman yksinkertaista väkeä.
Jääkiekko EI OLE olympialaji! Puhuttiin olympialaisista!
Onhan se. Ellei ole poistettu jostakin syystä? Naisten jääkiekko taidettiin lopettaa olympialaisista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta lainkaan, äärimmäisen tylsää touhua. Varsinkin joku jääkiekko, sitä tuijottavat ovat yleensä hieman yksinkertaista väkeä.
Jääkiekko on älykkäiden miesten älykäs peli. Tarkoitit varmaan jalkapalloa. Huligaanit riehuu siitä kumpi on parempi 0-0 pelissä.
Jalkapallo vaatii ihan eri tavalla taitoa ja tekniikkaa kuin jääkiekko. Pitää oikeasti harjoitella paljon, kehittää taitojaan monessa suhteessa. Ei onnistu pelkkä rymyäminen kuten jäkiksessä.
Joku voitti eilen, joku voittaa tänään, joku voittaa huomenna. Mitään väliä tuloksilla ei ole.
Ei siis kiinnosta.
Tuollakin rahalla voisi rakentaa liikuntapaikkoja tavalliselle ihmisille. Milloin esim. Tapiolaan sadaan käyttökelpoinen uimahalli?
Ei ole koskaan kiinnostanut urheilu ei edes nuorena. Urheilu on p........ä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jääkiekko EI OLE olympialaji! Puhuttiin olympialaisista!
Onhan. Joka talviolympialaisissa sitä pelataan.
Kaikesta ei tarvitse pitää eikä erilaisisten aktiviteettien merkityksestä tarvitse olla samaa mieltä. Itse nautin urheilun seuraamisesta siitä saatavien tunne-elämysten takia. Sen voi kokea esim. täydellä stadionilla, kun kohina syttyy ja ihmismassan liikkeet kiertävät kuin yhteisen tunteen hyökyaalto juoksijoiden mukana.
Ehkä se on parvikäyttäytymistä, kokemuksen jakamista yhdessä muiden kanssa. Olemme kuin naakkaparvi, joka lehahtaa lentoon samalla sekunnilla ja tekee samnlaiset kaarrokset yhtäaikaisesti ja vaistonvaraisesti.
Sama. En vaan tajua, että vuosi 1995 tuntuu olevan suunnilleen yksi suurimpia merkkivuosia Suomen historiassa.