Naisen lyöminen tappaa suhteesta kaiken - tietysti seksinkin! Se on kuin itsemurha jonka kanssa on sitten elettävä koko loppuelämä! Miestä e
Naisen lyöminen tappaa suhteesta kaiken - tietysti seksinkin! Se on kuin itsemurha jonka kanssa on sitten elettävä koko loppuelämä! Miestä ei myöskään saa potkia sukupuolielimille - se on kuin miehen raiskaus! IHAN HIRVITTÄVÄÄ!
Hyvät miehet! Älkää koskaan lyökö naistanne sillä se on itsemurha jonka kanssa täällä on pakko elää. Sitä ei koskaan oikeasti voi saada tekemättömäksi eikä 'hyvittää' yhtään millään. Ymmärrän että on riitoja ja tilanteita, joissa keittää yli ja puhekyky ja kommunikaatiokyky ei riitä ja nainen on ihan kamala - itsekin voit olla - mutta yritä silti keksiä jotain muuta vaikka olisit kuinka kiukkuinen!
Ne pahoinpitelyt eivät koskaan unohdu ja tuntuu siltä että ne jäävät ikään kuin elämään omaa elämäänsä naisen kehon hermoratoihin jotka ottavat vastaan ärsykkeitä - esim kosketustasi... Ajattele että kätesi on voinut muuttua sellaiseksi että sillä ei enää voi koskettaa ja hyväillä naistasi koska se aiheuttaa hirveää sekasotkua tämän päässä - aivoissa. Ne kosketuksethan menevät noita samoja hermoratoja. Miten mikään seksi voisi enää koskaan onnistua tai olla edes mahdollinen? Ei olekaan! Olen yrittänyt palstalla kysyä miten parit joilla on väkivaltaa suhteessaan ovat sitten pystyneet harrastamaan seksiä, mutta vain vaikenemista ja hiljaisuutta saan vastaukseksi!
Epäilen että on pareja jotka siis eivät ikinä selviä tästä. Puhun omasta pitkäaikaisesta kokemuksestani koska tämmöisten asioiden kanssa kamppailen... Olen kuitenkin päättänyt katkaista kaikki muistot eli kuin menneisyyttä ei olisi edes olemassa. Nähtäväksi jää kuinka tulen onnistumaan. En ole minkään hoitoalan ihminen puhumaan mistään hermoradoista vaan ihan talonpoikasjärkinen ihminen...
Äsken minua inspiroi nuo ketjut: oletteko kuin paita ja peppu ja tuo miten miehesi on vietellyt sinua... Menin jääkaapille tekemään aamuvoileipää ja yhtäkkiä hirvittävä tunne kävi kehoni kimppuun ja minua puistatti ihan hirveästi ja tulin kirjoittamaan teille hyvät miehet, että älkää koskaan lyökö naistanne - se on kuin löisitte itseänne...
Ihanimmassa miessuhteessani - joka ei kuitenkaan ollut parisuhde - mies nimenomaan on ihan lausunut ääneen että ei koskaan voisi lyödä ketään naista... Siis näin oikein miehinen mies! Se todellakin on joku tosi miehen mitta että ei lyö naista. Minusta hän aina sanoi että olet niin 'kirkas'... mikä tuntui ihanalta - kuin hyväilyltä - mutta uskon että on hirveitä suunsoittaja naisia ja ties mitä... joita voisi kutsua ties miksikä akoiksi ja muijiksi... MUTTA SILTI MIES älä koskaan lähde lyömisen linjoille - et voi tietää mikä juuri tuo nainen on naisiaan ja mikä rooli elämässäsi loppupeleissä... mutta sen faktan kanssa että olet lyönyt joudut elämään koko loppuelämäsi etkä voi tietää mitä elämä tuo sinulle...
Miehet! Käsitelkää tilannetta missä koette jollakin tavoin että naisenne on teille joku uhka, koettelee miehuuttanne, ylpeyttänne, aiheutta kasvojen menetyksen tunteen ja muuta vastaavia tilanteita... keittää yli... ette ikään kuin hallitse naistanne... kuuluisiko/pitäisikö hallita... osaatteko kuvitella minkälaisia tilanteita tässä tarkoitan? Nyt kaikki elämänkokemus kehiin! Suurkiitos!
Kommentit (5)
Hyvä, että sait purkaa ajatuksiasi.
Suurimmalle osalle miehistä tämä on selvä asia. Lopuille se ei selittämälläkään menisi perille.
Vierailija kirjoitti:
Lopeta jo sekopää.
Onko tämä Ap:lle? Miksi? Oliko tämä nyt sitten ihan turha kirjoitus vai miksi häntä noin nimittelet?
Minä olen kerran discossa mennyt erästä miestä kohti takaapäin ja läimäyttänyt poskelle oikeanpuoleisella kädelläni. Mies punastui mutta näytti ottavan koko läimäyksen kuin hän olisi sen todella ansainnut.
Tilanne oli sellainen että hän oli kusettanut minua eikä ollut kertonut olevansa naimisissa ja oli tiettyjä hirveitä sotkuja. Hän tuli erääseen paikkaan jossa yleensä tapasimme, mutta hänellä oli mukanaan joka aivan hirvittävä nainen... minun ymmärrykseni mukaan sellainen että hänestä näki jo ulospäin että minkälainen hän oli... karmea vaatetus, karmeat meikit, karmea tukka - siis karmea ilmestys... En ollenkaan tiennyt mitä ajatella... en pystynyt sanomaan yhtään mitään...
Ja niinpä tein tämän iskuni takaa päin ja lähdin sen jälkeen pois koko discosta. Oli kyllä hirvittävän inhottavaa. Ajatuksissani pyöri tietysti että tämmöiseenkö pakkaukseen tämä mies sitten vaihtoikin lopulta vaimonsa ja minut joka oli monessa paljon ehkä hänen vaimonsa kaltainen ja samanikäinen. En tule ikinä unohtamaan! Mihinkään tappeluun ei tuossa tilanteessa tämä voinut päätyä enkä voi tapella kenenkään noin 185 cm miehen kanssa yhtään mistään. Jos minua lyödään niin ei ole mitään mahdollisuutta puolustautua... Voisin kuvitella että jos rupeisin käsilläni huitomaan jotain miestä niin hänellä ei olisi mikään konsti ottaa käsistäni tai käsivarsistani kiinni sellaisella tavalla että en edes huiskisi häntä edestäpäin... En muista että olisin koskaan joutunut sellaiseen tilanteeseen että minun olisi tarttenut alkaa huitoa miestä tai heittelemään tavaroita - eivät kuulu maailmaani.
Olenpa siis kokenut senkin että olen lyönyt miestä. Olin noin 20v kun tämä tapahtui...
Ihan mielelläni kuulen mitä ajattelette tästäkin...
ERÄS TOINEN KETJU TÄNÄÄN JOHON TÄMÄ HYVINKIN VOI LIITTYÄ:
https://www.vauva.fi/keskustelu/5675725/nainen-ja-mies-vain-ystava-tai-…
Vierailija: Nainen ja mies vain ystävä tai kaveri. EI ONNISTU. Vierailija kirjoitti: Vierailija kirjoitti: Naiset ei yksinkertaisesti ymmärrä miesten seksuaalisuutta.. Miehet ei tarvitse mitään tunteita, miehet eivät tarvitse esileikkiä. Miehet eivät tarvitse kiihottavaa kaunista naista pannakseen. Siihen kelpaa kuka vaan ruppana. Vierailija: Näin se on. Reikä se rotallakin. Vierailija: ALAN USKOA TÄHÄN. Olen nainen. Mutta tämä on hirvittävän vaikea sisäistää ja ajatella oman miehen kohdalle. Tämä tarkoittaa sitä että miehille on todellakin kaksi erilaista näkemystä naisista: TOISET on vaimomatskua, lasten äitejä, miehen 'hallitus' - ja TOISET noita joita kutsutaan 'yleisiksi W-ksi'... Tämä on aivan hirvittävää ja ihmisarvoa alentavaa mutta pitäisikö tämä paikkansa... Tämä että naisia on miesten päissä kahdenlaisia kuvastuu kyllä monesta yhteydestä. Nyky-yhteiskunnassa ei ole juuri mitään eroa naisella ja naisella eivätkä miehet kykene erottamaan naista naisesta ja moni sitten kohtelee kaikkia kuin he olisivat jotain h-a... JÄRKYTTÄVÄN SURULLISTA... En ikinä toivoisi miehelleni tämmöistä alennuksen tilaa.
Tämä on minulle onneksi ihan vieras asia. En ole koskaan joutunut kokemaan lyömistä, enkä ole kuullut ystäviltänikään väkivallasta. Ihan hirveää ajatellakaan, että joku jäisi elämään jonkun väkivaltaisen hullun kanssa. Toivottavasti jokainen ymmärtää ainakin lähteä suhteesta heti ensimmäisen kerran jälkeen.