Lääkärin mukaan Trumpin korvan vahingoitti luoti
Siis mitä? Ammuttiinko häntä?
Kommentit (14)
Deep Staten valheita!
Trumpia ammuttiin juutalaisten avaruuslaserilla.
Kyseinen lääkäri ei ole itse tutkinut Trumpin korvaa, vaan väittää Trumpia #hoitaneiden lääkärien todenneen kyseessä olleen luoti, mutta jos näin on, kysyisin, että miksi hoitaneet lääkärit raportoisivat potilaasta ulkopuoliselle?
Kannattaisi Trumpin nyt väittää, että korvanlehti vahingoitti luotia. Ottaa kunnon Chuck Norris vitsi uusiokäyttöön.
Valeuutisia. Oranssi läski viilsi itse korvaansa jollain lasinpalalla tmv. Ihme teatteri tuolla meneillään.
Kauko-ohjattu veripussi sen korvalehdessä räjähti, oli suunniteltu vaalitemppu tuo.
Vierailija kirjoitti:
Valeuutisia. Oranssi läski viilsi itse korvaansa jollain lasinpalalla tmv. Ihme teatteri tuolla meneillään.
Täytyypä testata tuota eräällä tomppelilla. Olen aivan varma, että pitää totena. :)
Ampujan aseen kaliperi oli 5.56mm mutta trummpin korvan lävistänyt puoti oli 9mm.
Mitä väliä sillä oliko luoti vai sirpale luodista.
Oleellista että äärivasemmisto yritti ampua presidentin. Ampuja siis oli rekisteröitynyt republikaaniksi jotta pääsi äänestämään Trumpia vastaan esivaaleissa, lahjoitti kuitenkin rahaa äärivasemmistolle.
Oikeastihan yleisön joukkoon hänen taakseen oli soluttautunut vasemmistolainen analkisti Suomesta. Analkisti ei voi sietää, jos Donaldista tulee pressa, joten kun Trump käänsi poskensa hetkeksi analkistiin päin, tämä sylkäisi koko puheen ajan suussaan pyöritellyn limapalleron päin Donaltin poskea. Pahaksi onneksi analkistin potema aivo- ja suumätä irroitti jäljellä olevan kulmahampaan, joka halkaisi Trumpin korvaruston aiheuttaen verenvuodon. Se katolla olleen ampuminen oli aivan turhaa, koska hänen tarkoitus oli ampua analkisti, ettei tämä kilpailisi hierarkiassa matkalla puolueen suosioon ja ehkä jonain päivänä johtoon.
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä sillä oliko luoti vai sirpale luodista.
Oleellista että äärivasemmisto yritti ampua presidentin. Ampuja siis oli rekisteröitynyt republikaaniksi jotta pääsi äänestämään Trumpia vastaan esivaaleissa, lahjoitti kuitenkin rahaa äärivasemmistolle.
Huoh. Ampuja oli Trumpin kannattaja. Hänet tunteneet henkilöt sanoivat tämän olleen äärioikeistolainen ja konservatiivi.
Molo kaivoi hyttystä korvasta,,on se epätoivoinen tyyppi.
Trump peli on on ohi .......kalerit kutsuu rosvoa.
Jenkkilääkärit on varmasti päteviä