Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asiat, jotka teen kunhan lapset muuttavat omilleen

Vierailija
26.07.2024 |

-Menen yökylään ja levitän kaikki tavarani jokaista sukkaa, purnukkaa ja pinniä pitkin ympäri koko asuntoa vessaa ja parveketta myöten. Unohdan puolet tavaroista sinne.

-Teen ruokaa. Jätän kaikki kaapinovet auki, käyttämäni mausteet/astiat pöydille, enkä pyyhi mitään jälkiäni. Syötyäni jätän astiat pöytään ja ehkäpä vielä jääkaapin oven auki.

-Lontostan mutavellissä ja kuljen kengät jalassa pitkin asuntoa, myös sängyssä.

-Autojensa kyydissä syön sipsejä, pasteijoita ja juon kokiksen siten, että ravistelen pulloa ensin minuutin.

-Suihkussa käytyäni jätän lattian märäksi, jätän märän pyyhkeen sohvalle myttyyn ja syljeskelen hammastahnat pitkin lavuaarin reunoja ja vähän peiliin.

Kiitos kun sain avautua! =D

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkeita vanhempia... Lapset kasvatetaan.

Vierailija
42/57 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on ollut noin 18 vuotta aikaa kasvattaa lapsesi. Mihin ole aikasi tuhlannut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukkapipoille tiedoksi, aloitus on huumoria :D

(Lapset saa kyllä siivoamaan jälkensä, kunhan muistuttaa 10 kertaa! Diagnooseilla osuutta asiaan.) 

Kohta menen kiskomaan teinit sängystä ylös, ihana uusi kesäpäivä olla puhelimella!!! 

Ap

Vierailija
44/57 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

(Lapset saa kyllä siivoamaan jälkensä, kunhan muistuttaa 10 kertaa! Diagnooseilla osuutta asiaan.) 

Kohta menen kiskomaan teinit sängystä ylös, ihana uusi kesäpäivä olla puhelimella!!! 

Ap

Kiitos. Pitkästä aikaa viattoman hauska, itseironinen aloitus 😁

Vierailija
45/57 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Kostoksi. 

Ootko sä ap ollut itse koskaan lapsi? 

Vierailija
46/57 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menen myös yökylään ja unohdan laturin, lainaan sen lapseltani ja särjen sen vahingossa. En tiiä miten siinä niin käy koska emmä tehny mitään, se vaan lagaa ja hajoo. 

Lukittaudun illalla tunniksi ensin kuumaa suihkuun ja sitten vessaan tekemään ihonhoitorutiinini ja lainaan salaa kaikkia lasteni tuotteita joita he ovat nimenomaan kieltäneet käyttämästä.

Saan raivarin kun en saa tukkaani laitettua niinkuin Pirjolla, koska lapseni kotona ei ole oikeanlaista tukankäkerrintä eikä hiusdonitseja, vaan ne mitkä vaadin hankittavaksi viime kuussa, joita ei TODELLAKAAN voi käyttää. 

Illalla kun lähden Ritvan ja Raijan kanssa ulos tutkin kaikki kaapit löytyisikö juotavaa, ja laitan vettä tilalle. Jos varastan koko pullon, hävitän todisteet enkä koskaan myönnä mitään! 

Vierailija
47/57 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös: lainaan heidän latureitaan ja kuulokkeitaan ja jätän ne minne sattuvat jäämään. 

Vierailija
48/57 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan kaikkeen: se oli ton vika. Tai sun oma vika, en ois tehnyt niin, jos et olisi itse ensin tehnyt jotain.

Vierailija
49/57 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Huonoa huumoria. Selvästi lapset eivät ole olleet elämäsi onni ja se pitää heille vielä kostaakin (ainakin ajatuksen tasolla). Etkö osannut etukäteen ajatella mitä vanhemmuus on ja, että kaikki tavat ja taidot pitää opettaa lapsille riittävän nuoresta asti? 

Vierailija
50/57 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUTTA! kaikella kunnioituksella MUISTA! SINÄ! olet heidät tähän maailmaan vapaaehtoisesti tehnyt, eikä vanhemmuus pääty kun he muuttavat omilleen. Anna lastesi kasvaa rauhassa sillä niin he saavat hyvän pohjan elämälle joka kantaa.

Olet vanhempana siitä vastuussa että annat hyvät eväät elämään ja niinkuin sanoin he ovat lapsiasi aina, sinun tietynlainen vastuu ei pääty koskaan, jaa miksi? no siksi että sinä olet heidät maailmaan saattanut.

Sanoin tämän siksi koska viestistäsi oli havaittavissa tietynlainen mielenosoituksellisuus, mikä minua häiritsi kuin myös se että suomalaisessa yhteiskunnassa jossa vanhemmat eivät kasvata lapsiaan ajattelevat että yhteiskunta ja viranomaiset kasvattavat ja sitten ollaan heti kuin jotain rikollisia potkimassa pihalle.

Ei elämä välttämättä aina opeta!... Suomi on tästä outo yhteiskunta että lapsia ollaan liian aikaisin laittamassa "maailmalle" ja niin, tässäkin yhteiskunnan pikkiin ja vastuulle kun kyllähän sitä kelan rahoilla voi asua "omassa kämpässä"

Pieni avautuminen kaikella kunnioituksella. Vanhemmat koittakaa ajatella myös lapsen kannalta asioita ja muistaa vastuunne joka varmasti on raskas ja haluaa löytää helppoja ja nopeita ratkaisuja. Mutta jos olen jotain oppinut sellaisia ei ole, ainakaan hyviä!

Vierailija
51/57 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Huonoa huumoria. Selvästi lapset eivät ole olleet elämäsi onni ja se pitää heille vielä kostaakin (ainakin ajatuksen tasolla). Etkö osannut etukäteen ajatella mitä vanhemmuus on ja, että kaikki tavat ja taidot pitää opettaa lapsille riittävän nuoresta asti? 

Mistä teitä tiukkapipoja sikiää? Tämä on hyvää huumoria, huumori auttaa jakamaan arjessa. Sulla ei taida olla pätkän vertaa itseironiaa.

Vierailija
52/57 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Kostoksi. 

Kenelle? Ilmeisesti joudut itse siivoamaan sitten jälkesi, tuossahan ei ole järjen hiventäkään. 

Minä teen semmoisen jutun vieraillessani lasteni luona, että viimeisenä päivänä avaan kaikki leikkelepakkaukset ja kätken ne jääkaappiin muiden tavaroiden taakse, ellen sitten jätä niitä yksinkertaisesti pöydälle ja lähde pois, kun jälkeläiset ovat töissään. Yksi tapa on myös, että katson tavaroiden päiväyksen ja avaan uusimmat.

Minä voisin myös raapia leviterasian tyhjäksi ja juoda maidot loppuun, minkä jälkeen muina naisina laitan ne tyhjät pakkaukset takaisin jääkaappiin.

Vierailija
53/57 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsittämätön aloitus ja vastauksia aikuisilta. Omat lapset jääneet kasvattamatta ja sitten kostetaan. Ymmärrän, että vähän leikkimielinen, mutta omaan peiliin voi katsoa. Meillä ainakin on itsestään selvä asia ollut ettei tuollaisia sotkuja tehdä eikä ole tehty. 

Se on se tosikkomaisuus harmittava juttu. Muille ihmisille, itsehän sitä ei huomaa.

Vierailija
54/57 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Kostoksi. 

Kenelle? Ilmeisesti joudut itse siivoamaan sitten jälkesi, tuossahan ei ole järjen hiventäkään. 

Minä teen semmoisen jutun vieraillessani lasteni luona, että viimeisenä päivänä avaan kaikki leikkelepakkaukset ja kätken ne jääkaappiin muiden tavaroiden taakse, ellen sitten jätä niitä yksinkertaisesti pöydälle ja lähde pois, kun jälkeläiset ovat töissään. Yksi tapa on myös, että katson tavaroiden päiväyksen ja avaan uusimmat.

Ja avaan kaikki kaapissa olevat  mehu- ja maitopurkit ja tyhjennän ne niin että jokaiseen jää vaan puoli desiä jäljelle.

Jos jää yli puoli purkkia, niin sen voi jättää pöydälle. 

Vierailija
55/57 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä haaveilin, että pakkokokkaaminen vähentyisi dramaattisesti, mutta välillä tuntuu, että se on vaan lisääntynyt. Aina on joku tulossa kylään ja pitää laittaa juuri tämän yksilön lempiruokaa.

Ja teet aikuisille jälkeläisillesi ruokaa yhä edelleen syystä, että..?

Kyllähän vieraille laitetaan ruokaa.

Vierailija
56/57 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tämähän oli loistavaa huumoria, kuten suuri osa vastauksistakin.

Vierailija
57/57 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Kostoksi. 

Minä voisin myös raapia leviterasian tyhjäksi ja juoda maidot loppuun, minkä jälkeen muina naisina laitan ne tyhjät pakkaukset takaisin jääkaappiin.

Ne voi laittaa myös roskikseen taittelematta ja rutistelematta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi