Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tinder-nainen pitää löysässä hirressä

Vierailija
26.07.2024 |

Laadin miehenä profiilin sillä ajatuksella, että tuskin tämä arpa voittaa, mutta voihan sitäkin kokeilla. Heti alkuun tuli muutama tykkäys ja viestinvaihto näiden naisten kanssa. Joku loppui heti alkuunsa ja joku kesti muutaman päivän - pari viikkoa, mutta ihan vain viestipohjalta.

Sitten tuli nainen, joka laittoi viestiä, että haluaisi tavata heti. Se sopi minulle ja kävimme treffeillä. Aika meni kuin siivillä ja lopuksi kerroin, että nautin seurasta joka hetken ja minulla oli todella mukavaa. Vastauksena sain pari pitkää halausta ja pusun. Sen jälkeen nainen kertoi, että tulevat viikot ovat tosi kiireisiä sovittujen tapahtumien, harrastusmenojen ja lomamatkojen vuoksi.

En tiedä onko se tuo kiire vai meikäläisen tylsyys, mutta välillä menee päiviä, etten kuule hänestä mitään tai sitten yhden lyhyen viestin verran. Koska tällainen Tinder-maailma ei ole minulle lainkaan tuttu, niin en tiedä onko normaalia käytöstä vai ei. Haluaisin kuitenkin todella jatkaa mielestäni lupaavasti alkanutta juttua, mutta samalla pelkään olevani jollain sijalla 4 tms kun mielenkiintoisemmat tai komeammat miehet ovat varanneet palkintokorokkeen. Vaikka periaatteessa olen täysin vapaa mies tulemaan, menemään ja tekemään mitä tahansa, en silti halua pitää useita verkkoja vedessä samaan aikaan vaan olla lojaali tälle yhdelle. Mutta olenko vain naiivi ja sinisilmäinen? Ja pitäisikö vain ajatella itsekkäästi, että nopeat syövät hitaat ja laittaa uutta matoa koukkuun?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on kyllä miehillä (ja ilmeisesti naisillakin) vientiä. Ei se kostuminenkaan aina ole se tärkein juttu, mut onhan se nyt tosi ihana lisäbonus! Toiset koskettaa vaan eri tavalla kuin toiset, mitä sitä kieltämään. En tiedä onko syynä katseet ja kosketukset vai ylipäänsä koko ihminen, mitkä siinä merkitsee.

Vierailija
42/47 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on kyllä miehillä (ja ilmeisesti naisillakin) vientiä. Ei se kostuminenkaan aina ole se tärkein juttu, mut onhan se nyt tosi ihana lisäbonus! Toiset koskettaa vaan eri tavalla kuin toiset, mitä sitä kieltämään. En tiedä onko syynä katseet ja kosketukset vai ylipäänsä koko ihminen, mitkä siinä merkitsee.

Miten ihmeessä tämä keskustelu meni kostumiseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä tämä keskustelu meni kostumiseen?

Koska siinä lienee koko elämämme ydin tiivistettynä. Jos mies kykenee tekemään itsestään kiinnostavan ja haluttavan naisen silmissä ja saa naisen kostumaan, on todennäköistä, että siitä tulee seuraamaan seksiä ja seksiä tarvitaan lisääntymiseen ja ihmisen olemassaoloon.

Vierailija
44/47 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta rautaa tuleen vaan. Et voi olla lojaali jollekin yhden kerran Tinder-tutulle. Vasta sitten, kun toteatte seurustelevanne.

M49

Vierailija
45/47 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monta rautaa tuleen vaan. Et voi olla lojaali jollekin yhden kerran Tinder-tutulle. Vasta sitten, kun toteatte seurustelevanne.

M49

Tätä olen kyllä minäkin miettinyt. Vaikka olisi vaihtanut 2000 viestiä ja muutaman kerran tavannut ja suudellut niillä kerroilla, niin kyllä sen homman pitäisi jossain vaiheessa myös edetä. Nämä tqpqqminen kerran 10-20 päivän välein-naiset ovat aika turhauttavia. Tai ehkä se vain johtuu heidän perspektiivistään. Jos on ollut vaikka 5v sinkkuna, niin mihin piruun sitä on kiire parisuhteen kanssa.  Vai voiko tämä olla joku testi miehelle? Jos se ei jaksa puolta vuotta odottaa, niin ei se sitten ole kiinnostunut edes?

Vierailija
46/47 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tästä tule mitään. Nainen ei koskaan laita viestiä oma-aloitteisesti, korkeintaan vastaa viesteihini jollain 12h vasteajalla. Olen normaalisti itsevarma ja paineensietokykyni esim töissä on hyvä, mutta tällaista epävarmuutta en näköjään kestä.

Laitanko vaan viestin, että unohdetaan koko juttu kun sulla on näköjään niin paljon tärkeämpiä juttuja? Vai kokeilenko samaa lääkettä häneen, eli pidän hiiljaisuutta siihen suuntaan? On tämä savotta, saamari sentään...

Mä olen noudattanut ohjenuoraa: tee kuten hän kertoo haluavansa hänelle tehtävän. Ja se miten hän haluaa itselleen tehtävän on se, mitä hän tekee toisille. Ei ole mennyt koskaan metsään. Kitsaasti huomiota antavat saavat sitä yhtä kitsaasti minulta, ja lopulta tipahtavat pois kun enempi huomiotaan antavat vievät kaiken huomioni. 

Vierailija
47/47 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä liittyy seksiin miten?

Ketjuja siirrellään mielivaltaisesti tälle palstalle.