Tinder-nainen pitää löysässä hirressä
Laadin miehenä profiilin sillä ajatuksella, että tuskin tämä arpa voittaa, mutta voihan sitäkin kokeilla. Heti alkuun tuli muutama tykkäys ja viestinvaihto näiden naisten kanssa. Joku loppui heti alkuunsa ja joku kesti muutaman päivän - pari viikkoa, mutta ihan vain viestipohjalta.
Sitten tuli nainen, joka laittoi viestiä, että haluaisi tavata heti. Se sopi minulle ja kävimme treffeillä. Aika meni kuin siivillä ja lopuksi kerroin, että nautin seurasta joka hetken ja minulla oli todella mukavaa. Vastauksena sain pari pitkää halausta ja pusun. Sen jälkeen nainen kertoi, että tulevat viikot ovat tosi kiireisiä sovittujen tapahtumien, harrastusmenojen ja lomamatkojen vuoksi.
En tiedä onko se tuo kiire vai meikäläisen tylsyys, mutta välillä menee päiviä, etten kuule hänestä mitään tai sitten yhden lyhyen viestin verran. Koska tällainen Tinder-maailma ei ole minulle lainkaan tuttu, niin en tiedä onko normaalia käytöstä vai ei. Haluaisin kuitenkin todella jatkaa mielestäni lupaavasti alkanutta juttua, mutta samalla pelkään olevani jollain sijalla 4 tms kun mielenkiintoisemmat tai komeammat miehet ovat varanneet palkintokorokkeen. Vaikka periaatteessa olen täysin vapaa mies tulemaan, menemään ja tekemään mitä tahansa, en silti halua pitää useita verkkoja vedessä samaan aikaan vaan olla lojaali tälle yhdelle. Mutta olenko vain naiivi ja sinisilmäinen? Ja pitäisikö vain ajatella itsekkäästi, että nopeat syövät hitaat ja laittaa uutta matoa koukkuun?
Kommentit (47)
Tinderissä ja työnhaussa on paljon yhteistä. Paljon yritystä, laiha lopputulos ja harvoin saa edes vastausta, että valitettavasti valinta ei kohdistunut sinuun, vaikka haastatteluvaiheeseen pääsisikin.
Ei tästä tule mitään. Nainen ei koskaan laita viestiä oma-aloitteisesti, korkeintaan vastaa viesteihini jollain 12h vasteajalla. Olen normaalisti itsevarma ja paineensietokykyni esim töissä on hyvä, mutta tällaista epävarmuutta en näköjään kestä.
Laitanko vaan viestin, että unohdetaan koko juttu kun sulla on näköjään niin paljon tärkeämpiä juttuja? Vai kokeilenko samaa lääkettä häneen, eli pidän hiiljaisuutta siihen suuntaan? On tämä savotta, saamari sentään...
Vaikuttaa siltä, että ihastuksellasi on nyt vaan muita menoja ja kiireitä. Onkohan hän esim. eronnut ja pienen lapsen äiti, jolla sattuu vaikka olemaan vuoroviikko menossa? Tai mikäli työelämän kiireet menevät treffailun edelle Näin usein vaikkapa yrittäjillä.
Mikäli koet, ettei toinen ole ihan yhtä innokas ja itsellesi viesteihin vastailun odottelusta kehittyy pakkomielle, on varmaan parempi laittaa uutta matoa koukkuun. Yrittää löytää joku, jolla enemmän vapaa-aikaa panostaa treffeihin.
N46
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa siltä, että ihastuksellasi on nyt vaan muita menoja ja kiireitä. Onkohan hän esim. eronnut ja pienen lapsen äiti, jolla sattuu vaikka olemaan vuoroviikko menossa? Tai mikäli työelämän kiireet menevät treffailun edelle Näin usein vaikkapa yrittäjillä.
Mikäli koet, ettei toinen ole ihan yhtä innokas ja itsellesi viesteihin vastailun odottelusta kehittyy pakkomielle, on varmaan parempi laittaa uutta matoa koukkuun. Yrittää löytää joku, jolla enemmän vapaa-aikaa panostaa treffeihin.
N46
Eronnut aikaa sitten, 5-kymppiset takana, lapset teinejä/nuoria aikuisia, kesälomalla,...
En tarvitsisi mitään muuta kuin vahvistuksen, että hän on tosissaan eikä pelaa mitään pelejä. Silloin jaksaisin kyllä odottaa, että kiireet helpottavat.
Ja jos en kiinnosta riittävästi tai olen varasijalla 8., niin miksi sitä ei vaan voi suoraan sanoa?
Pari tai seksisuhteen odotukseen . Eihän elämä ole yhtä seksiä vaan suurimmalta osin elämä on muuta arkipäiväiväistä toimintaa ja toiveita ja odotuksia ,ehkä myös sitten seksiä.
Ihan sata varmasti nainen ei ole kiinnostunut sinusta. Ei vain jostain syystä kehtaa sanoa sitä sinulle suoraan. Kun ei itse ota sinuun yhteyttä ja viesteihin vastaa pitkällä viiveellä niin eiköhän ole selvä että yrittää sinulle viestiä ettei vaikuta kirjoitella. Ei varmaan halua loukata sanomalla suoraan jos tietää sinun olevan kiinnostunut. Varmaan ilmoittaa sinulle ettei halua jatkaa kun on niin kiireinen. Pohjustanut tätä tarinaa vastaamalla pitkällä viiveellä. Todellisuudessa ei jaksa vastailla heti kun keskittyy muihin miehiin.
Semmoinen vinkki että älä kirjoittele yli kahta päivää ilman että pyydät naista treffeille. Ei kukaan jaksa loputonta kirjekaveria. Muut miehet kuitenki pyytää ulos ja sinä vain kirjoittelet.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sata varmasti nainen ei ole kiinnostunut sinusta. Ei vain jostain syystä kehtaa sanoa sitä sinulle suoraan. Kun ei itse ota sinuun yhteyttä ja viesteihin vastaa pitkällä viiveellä niin eiköhän ole selvä että yrittää sinulle viestiä ettei vaikuta kirjoitella. Ei varmaan halua loukata sanomalla suoraan jos tietää sinun olevan kiinnostunut. Varmaan ilmoittaa sinulle ettei halua jatkaa kun on niin kiireinen. Pohjustanut tätä tarinaa vastaamalla pitkällä viiveellä. Todellisuudessa ei jaksa vastailla heti kun keskittyy muihin miehiin.
Semmoinen vinkki että älä kirjoittele yli kahta päivää ilman että pyydät naista treffeille. Ei kukaan jaksa loputonta kirjekaveria. Muut miehet kuitenki pyytää ulos ja sinä vain kirjoittelet.
Kiitos kommentista. Nainen itsd pyysi pyysi heti alkuun treffeille ja treffeillä käytiin. Samalla sanoi, että nyt on kiireiset viikot edessä. Ei kuitenkaan sanonut, ettei kiinnostaisi enää nähdä. Sen jälkeen ollut vain viestittelyä muuten.
Etkö osaa itse tulkita viestejä vai etkö halua uskoa ettei hän ole kiinnostunut. Kokeile niin ettet lähetä viestiä. Todennäköisesti hänkään ei kirjoita enää koskaan mitään. Mikäli oikeasti olisi kiinnostunut, kirjoittelisi ja kyselisi sinusta kaiken mahdollisen. Ja varmasti olisi siihen aikaa. Vaikka joka vessa käynnillä.
Voithan myös kysyä asiasta suoraan niinkuin aikuiset. Ei se lopputulos siitä muutu selvitit asian heti vai myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Voithan myös kysyä asiasta suoraan niinkuin aikuiset. Ei se lopputulos siitä muutu selvitit asian heti vai myöhemmin.
Minusta "aikuiset" hoitavat tällaiset asiat kasvotusten. Tai edes puhelimessa. Aika teinimeininkiä on ghostata tai lähettää pelkkä lyhyt viesti.
Nainen ei ole kiinnostunut. Jos olisi niin varmasti löytyisi sen verran aikaa että jotain kirjoittaisi. On varmaankin löytynyt joku, joka kiinnostaa enemmän. Valitettavasti itse teen juuri noin, en vaan uskalla sanoa suoraan, olen raukkamainen nössö nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N46
Eronnut aikaa sitten, 5-kymppiset takana, lapset teinejä/nuoria aikuisia, kesälomalla,...
En tarvitsisi mitään muuta kuin vahvistuksen, että hän on tosissaan eikä pelaa mitään pelejä. Silloin jaksaisin kyllä odottaa, että kiireet helpottavat.
Ja jos en kiinnosta riittävästi tai olen varasijalla 8., niin miksi sitä ei vaan voi suoraan sanoa?
Olen juuri sellainen, kauniiksi ja seksikkääksi usein sanottu. 49 vuotias ja terveet elämäntavat, urheillut koko ikäni ja kroppa timmi. Mulla nyt vaan on kiireitä, tykkään siivota kotia ja laittaa pitkän kaavan mukaan ruokaa ja leipoa, Tinder miehet turhautuu kun en jatkuvasti ole puhelimen päällä. Mulla vaan on niin paljon muutakin elämää kuin ravata jatkuvasti Tinderissä tai WA
Gnää, tykkää vaan tuntea itsensä halutuksi, kun on monta miestä "jonossa" odottamassa. Näitä oman tason testaajia on tinderi täynnä. Mä viestin muutaman päivän per nainen, jos on tollasta nihkeetä, unohdan. Jos deiteille saakka päästään, niin viikon sisään siitä pitää päästä pukille. Jos ei onnistu, niin unohdan. Peliä se koko Tinder touhu on. Ei kannata antaa muijien pyörittää sua.
Vierailija kirjoitti:
Gnää, tykkää vaan tuntea itsensä halutuksi, kun on monta miestä "jonossa" odottamassa. Näitä oman tason testaajia on tinderi täynnä. Mä viestin muutaman päivän per nainen, jos on tollasta nihkeetä, unohdan. Jos deiteille saakka päästään, niin viikon sisään siitä pitää päästä pukille. Jos ei onnistu, niin unohdan. Peliä se koko Tinder touhu on. Ei kannata antaa muijien pyörittää sua.
Se on juuri noin. Täysin turhaa tuhlata aikaa kirjoitteluun jos vastailu on nihkeää. 99% naisista ilmaisee kiinnostuksensa noin.
Yleensä seksiä on heti eka treffeillä jos nainen vähänkään kiinnostunut.
No kysy siltä suoraan, että onko se kiinnostunut oikeasti tapailemaan ja vain kiireinen vai eikö ole kiinnostunut. Toki, jos on vaikka lomalla kavereiden kanssa niin ymmärrän, ettei ehdi vastailla koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
No kysy siltä suoraan, että onko se kiinnostunut oikeasti tapailemaan ja vain kiireinen vai eikö ole kiinnostunut. Toki, jos on vaikka lomalla kavereiden kanssa niin ymmärrän, ettei ehdi vastailla koko ajan.
Älä saakeli ala tollasia kyselemään. Teet vaan itsestäsi pellen. Jos on susta kiinnostunut, kiireet ei haittaa. Unohda ja jatka seuraavaan. Mä jätän noi roikkumaan osumiin. Välillä on käynyt niin että kuukausien päästä tulee "mitä sulle kuuluu" - viesti. Sitten deiteille ja siemenet sisään.
Vierailija kirjoitti:
Jos on tavattu vasta kerran, en kyllä lähtisi tuollaista tenttaamaan. Nyt on lomakausi, joten on sinänsä uskottavaa, että kiireitä voi ollakin. Koska juttu on noin alussa, en ap:nä kinnittyisi vielä itsekään noin kovasti - kertoo enemmän ap:stä itsekseen kuin tilanteesta, että hän kokee yhden tapailun perusteella olevansa "löysässä hirressä". Ap voisi itsekin nauttia kesästä, jatkaa Tinderin selaamista, tavata mahdollisia muita kiinnostavan oloisia ihmisiä ja katsoa ihan rauhassa, mitä jutusta tulee.
Vierailija kirjoitti:
Nainen kyllä kertoi että seuraavat viikot ovat kiireisiä ja kyllä 5-kymppinen nainen sanoo jo asiat suoraan, eikä pidä pimennossa jos ei kiinnosta. Jos et ap kykene odottamaan niin siirry seuraavaan.
Tiedän tunteen. Deittipalvelut on juuri tuosta syystä huonoja, koska porukalla on monta rautaa tulessa. Parempi olisi vain yrittää löytää joku oikeasta elämästä, jolloin ei (ainakaan niin todennäköisesti) olisi samaan aikaan muita ehdokkaita. En osaa sinua neuvoa, mutta annan ajattelemisen aihetta. Haluatko seurustella sellaisen ihmisen kanssa, joka ei huomioi sinua millään tavalla moneen päivään? Yleensä jos kemiaa on ja suhde lähtee hyvin etenemään, ei ole mitään pidempiä taukoja viestittelyssä, ellei aivan force majeure -tilanne ole päällä.