Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tinder-nainen pitää löysässä hirressä

Vierailija
26.07.2024 |

Laadin miehenä profiilin sillä ajatuksella, että tuskin tämä arpa voittaa, mutta voihan sitäkin kokeilla. Heti alkuun tuli muutama tykkäys ja viestinvaihto näiden naisten kanssa. Joku loppui heti alkuunsa ja joku kesti muutaman päivän - pari viikkoa, mutta ihan vain viestipohjalta.

Sitten tuli nainen, joka laittoi viestiä, että haluaisi tavata heti. Se sopi minulle ja kävimme treffeillä. Aika meni kuin siivillä ja lopuksi kerroin, että nautin seurasta joka hetken ja minulla oli todella mukavaa. Vastauksena sain pari pitkää halausta ja pusun. Sen jälkeen nainen kertoi, että tulevat viikot ovat tosi kiireisiä sovittujen tapahtumien, harrastusmenojen ja lomamatkojen vuoksi.

En tiedä onko se tuo kiire vai meikäläisen tylsyys, mutta välillä menee päiviä, etten kuule hänestä mitään tai sitten yhden lyhyen viestin verran. Koska tällainen Tinder-maailma ei ole minulle lainkaan tuttu, niin en tiedä onko normaalia käytöstä vai ei. Haluaisin kuitenkin todella jatkaa mielestäni lupaavasti alkanutta juttua, mutta samalla pelkään olevani jollain sijalla 4 tms kun mielenkiintoisemmat tai komeammat miehet ovat varanneet palkintokorokkeen. Vaikka periaatteessa olen täysin vapaa mies tulemaan, menemään ja tekemään mitä tahansa, en silti halua pitää useita verkkoja vedessä samaan aikaan vaan olla lojaali tälle yhdelle. Mutta olenko vain naiivi ja sinisilmäinen? Ja pitäisikö vain ajatella itsekkäästi, että nopeat syövät hitaat ja laittaa uutta matoa koukkuun?

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sata varmasti nainen ei ole kiinnostunut sinusta. Ei vain jostain syystä kehtaa sanoa sitä sinulle suoraan. Kun ei itse ota sinuun yhteyttä ja viesteihin vastaa pitkällä viiveellä niin eiköhän ole selvä että yrittää sinulle viestiä ettei vaikuta kirjoitella. Ei varmaan halua loukata sanomalla suoraan jos tietää sinun olevan kiinnostunut. Varmaan ilmoittaa sinulle ettei halua jatkaa kun on niin kiireinen. Pohjustanut tätä tarinaa vastaamalla pitkällä viiveellä. Todellisuudessa ei jaksa vastailla heti kun keskittyy muihin miehiin.

Semmoinen vinkki että älä kirjoittele yli kahta päivää ilman että pyydät naista treffeille. Ei kukaan jaksa loputonta kirjekaveria. Muut miehet kuitenki pyytää ulos ja sinä vain kirjoittelet.

Nainen kyllä kertoi että seuraavat viikot ovat kiireisiä ja kyllä 5-kymppinen nainen sanoo jo asiat suoraan, eikä pidä pimennossa jos ei kiin

Tämä! 49 v kiireinen lomalainen jolla aina miehet ahdistuu kun ei ole riittävästi aikaa heille, vaikka olen suoraan sanonut että vietän aikaa perheen kanssa (nuorin lapsi 12 vuotias) ja käyn sienestämässä, marjastamassa, urheilemassa ym vastaavaa. Miksi mun pitäisi olla 24/7 tavoitettavissa??? 

Vierailija
22/47 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kysy siltä suoraan, että onko se kiinnostunut oikeasti tapailemaan ja vain kiireinen vai eikö ole kiinnostunut. Toki, jos on vaikka lomalla kavereiden kanssa niin ymmärrän, ettei ehdi vastailla koko ajan.

Jos on tavattu vasta kerran, en kyllä lähtisi tuollaista tenttaamaan. Nyt on lomakausi, joten on sinänsä uskottavaa, että kiireitä voi ollakin. Koska juttu on noin alussa, en ap:nä kinnittyisi vielä itsekään noin kovasti - kertoo enemmän ap:stä itsekseen kuin tilanteesta, että hän kokee yhden tapailun perusteella olevansa "löysässä hirressä". Ap voisi itsekin nauttia kesästä, jatkaa Tinderin selaamista, tavata mahdollisia muita kiinnostavan oloisia ihmisiä ja katsoa ihan rauhassa, mitä jutusta tulee. 

Tämä on hyvä neuvo. Olen vain toiveikas, että löytyisi heti niin hyvä nainen, että voisi viskata Tinderit kuuseen ja keskittyä kahden aikuisen parisuhteeseen. Olen myös helposti ihastuvaa sorttia kun oikeanlainen ihminen tulee elämääni ja kun kiinnostun ihmisestä niin kiinnostun kovasti.

Romantikko-minäni kuvitteli että kesälomalla ehdimme istua käsi kädessä rannassa ja katsella merelle. Kaipa se on vaan tehtävä reality check ja katsottava, josko ne kiireet joskus helpottavat.

T. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kenenkäån tarvitse olla tavoitettavissa 24/7. Mustan ja valkoisen välissä on paljon harmaan sävyjä.  Vuorokaudessa on 1440 minuuttia, jos niistä vaikka kolme uhraa sille potentiaaliselle kumppaniehdokkaalle, niin no big deal mielestäni.  Kuten joku mainitsi, vaikka vesanpöntöllä istuessaan voi sen viestin laittaa. Tietysti jos pelaa Tinderiä kovin monella pakalla ja verkkoja on vedessä siellä sun täällä, niin voihan se olla stressaavaa, kun kaikki herrat A:sta Ö:hön odottavat jotain viestiä tai vastausta naiselta.

Tinderissä on naisten markkinat, eikä katseenkestävien ja täysjärkisten naisten tarvitse kuin noukkia parhaat rusinat pullasta. Miehille se on aika lailla raadollisempi metaversumi.

Vierailija
24/47 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

@21, voisiko olla mahdollista sienestää, marjastaa, ulkoilla ja kenties urheillakin yhdessä sen kumppaniehdokkaan kanssa? Minä ainakin kokisin naisena tuollaisen paljon luontevampana tapana tutustua uuteen mieheen, kuin joku tenttaus viesteillä.

Vierailija
25/47 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Benefit of a doubt. Katso nyt mitä tuosta tulee. Ehkä hän on vain kiireinen. Et menetä mitään, jos pistät viestiä ja pyydät uusille treffeille.

Vierailija
26/47 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varasijalla. Jos se sopii sinulle, odota. Jos homma olisi ollut mallia "saletisti natsaa", olisitte jo yhdessä. En tuhlaisi elämääni varasijalla jonottamiseen.

Vierailija
27/47 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet varasijalla. Jos se sopii sinulle, odota. Jos homma olisi ollut mallia "saletisti natsaa", olisitte jo yhdessä. En tuhlaisi elämääni varasijalla jonottamiseen.

Onneksi "Det kostar ingenting att köa."

Edelleen siis jonossa.

Vierailija
28/47 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen varmasti viihtyi treffeillä ja pitää sinusta, mutta ei ole ihastunut sinuun. Siksi harrastukset ym ovat hänelle tärkeämpiä kuin sinun tapaaminen.

Yleisesti ajatellaan, että jos nainen ei ole innokkaasti tutustumassa, hänellä on joku parempi mies tarjolla, mutta jos näin todella olisi, ei nainen viestittelisi kanssasi, vaan keskittyisi vain siihen kiinnostavimpaan mieheen. Itse olen tavannut muutamia mukavia miehiä, mutta jos ihastusta/halua mennä sänkyyn ei tule 1-3 treffien aikana, en silloin jaksa tavata tai viestitellä enää. Näissä tapauksissa yhteydenpidon lopettaminen kokonaan onkin vaikeampaa, koska mies oli kuitenkin ihan kiva ja ehkä juttu voisi vielä kehittyä.

Vierailija
29/47 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen varmasti viihtyi treffeillä ja pitää sinusta, mutta ei ole ihastunut sinuun. Siksi harrastukset ym ovat hänelle tärkeämpiä kuin sinun tapaaminen.

Yleisesti ajatellaan, että jos nainen ei ole innokkaasti tutustumassa, hänellä on joku parempi mies tarjolla, mutta jos näin todella olisi, ei nainen viestittelisi kanssasi, vaan keskittyisi vain siihen kiinnostavimpaan mieheen. Itse olen tavannut muutamia mukavia miehiä, mutta jos ihastusta/halua mennä sänkyyn ei tule 1-3 treffien aikana, en silloin jaksa tavata tai viestitellä enää. Näissä tapauksissa yhteydenpidon lopettaminen kokonaan onkin vaikeampaa, koska mies oli kuitenkin ihan kiva ja ehkä juttu voisi vielä kehittyä.

Kyllä monet naiset kilpailuttavat useampia miehiä samaan aikaan ja valkkaavat sitten parhaan.

Vierailija
30/47 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä monet naiset kilpailuttavat useampia miehiä samaan aikaan ja valkkaavat sitten parhaan.

Niinö? En tunne yhtään tuollaista naista. Et vaan olisi kuullut isommilta poijilta?

Vierailija
31/47 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miten tämän tapauksen kanssa kävi? Vai odotatko edelleen?

Vierailija
32/47 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan perinteiset. Mitään ei enää kuulunut naisesta.

Vierailija
33/47 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kiinnostuksen puute. Naiset saavat paljon postia. Kokeile ihmeessä "radio hiljaisuutta". Siinähän se selviää. 

Vierailija
34/47 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks mun hyvä ystävä haluaisi testata markkina-arvoaan yrittämällä pokata miehiä ja katsomalla, lähtiskö joku mukaan. Toiset sitten kaipailee vain sitä yhtä, asiaa. Niin paljon erilaisia meitä täällä on.

Vierailija
35/47 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukaudessa on varmaan jo selvinnyt miten kävi. Viesteihin vastaamattomuus usein kertoo kiinnostuksen asteesta. Ei kannata panna toiveita kovin korkealle, jos toinen osapuoli ei oma-alotteisesti ota yhteyttä ja jos lisäksi vastaa viiveellä. Hän ei ilmiselvästi ole kovin kiinnostunut.

Vierailija
36/47 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuohon sanoisi? Olen käynyt kymmenillä tinder-treffeillä ja melkein jokaisella niistä ollut seksiä. Vaikka nainen antaisi yhtenä iltana kaikkensa, suutelisi sinua kuin elämänsä rakkautta ja kiehnäisi kainalossa kiittäen ihanista treffeistä, niin sen jälkeen et kuule hänestä välttämättä enää koskaan mitään. Näin se vain on. M40

Vierailija
37/47 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuohon sanoisi? Olen käynyt kymmenillä tinder-treffeillä ja melkein jokaisella niistä ollut seksiä. Vaikka nainen antaisi yhtenä iltana kaikkensa, suutelisi sinua kuin elämänsä rakkautta ja kiehnäisi kainalossa kiittäen ihanista treffeistä, niin sen jälkeen et kuule hänestä välttämättä enää koskaan mitään. Näin se vain on. M40

Niinkö se asia onkin? Kun niin moni mies väittää, että miehet tekevät noin ja naiset jäävät perään itkemään.

Vierailija
38/47 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinkö se asia onkin? Kun niin moni mies väittää, että miehet tekevät noin ja naiset jäävät perään itkemään.

No joo, olen itsekin sitä tehnyt. Toisaalta mulla on kaksi lasta tinderin ansiosta. Nykyään etsin sieltä lähinnä kevyttä seuraa tässä elämäntilanteessa. Elarit ja traumat sen verran isot, että en jaksaisi panostaa mihinkään pitkään ja vakavaan suhteeseen. M40

Vierailija
39/47 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä parasta vaan sen, joka saa pikkarit kostumaan. :D

Vierailija
40/47 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai joo, palstan parviäly oli oikeassa. Nelisen viikkoa, peruttuja tapaamisia jne. Sitten tuli viesti, etten ole jatkossa. Olen kiitollinen siitä, että hänessä oli sentään naista myöntää asia, mutta olisihan se voinut vähän aikaisemminkin tapahtua.

Mutta life goes on, ja nyt on uusi morsmaikku kiikarissa. Saa nähdä miten tämän kanssa käy. Yllättäen kandidaatteja ilmaantui yhtäkkiä viisi muutakin, mutta kerroin että tilanne on nyt tämä ja tapailen vain yhtä ihmistä kerrallaan.

AP