Kertokaa mielipiteenne!!!
Anoppi käy 1-2 kertaa vuodessa kylässä. Viihtyy meillä parista päivästä pariin viikkoon.
Nyt hän tulossa käymään pariksi päiväksi. Mutta, minä olen juuri samaan aikaan sopinut kavereiden kesken lähteväni risteilylle. En ole 1,5 vuoteen käynyt edes kertaakaan baarissa, joten olen odottanut tätä risteilyä kuin kuuta nousevaa.
Olenko törkeä anoppiani kohtaan, jos lähden risteilylle juuri silloin, kun hän on täällä käymässä?
Kommentit (4)
anoppi on tulossa juuri silloin, kun risteily varattiin.
*AP*
Jos esim. olit varannut risteilyn ja maksanut sen kuukausi sitten ja anoppi ilmoitti tulevansa teille viikko sitten niin totta kai menet. Mutta miksette sanoneet kun hän kertoi tulevansa ettet ole kotona?
Miehesi osaa varmasti hoitaa äitinsä vierailun.
Ja nyt on pakko sanoa: Kukaan mies ei pohtisi asiaa niin, etteikö voisi lähteä matkalle. Se on naisten omatunto, mikä pohtii tälläisiä asioita. Jos risteily tekee sinut iloiseksi, niin lähde tosissaan. On hyvä olla välillä itsekäs.
mikä teidän kaveriporukalle sopi. Pääasiallisestihan se anoppi tulee sinne teille miehesi ja lasten takia, ei sinun. Niin ainakin meillä...
Jos esim. olit varannut risteilyn ja maksanut sen kuukausi sitten ja anoppi ilmoitti tulevansa teille viikko sitten niin totta kai menet. Mutta miksette sanoneet kun hän kertoi tulevansa ettet ole kotona?