Mies syö kuin teini - pelkästään paahtoleipiä joihin laittaa juustoa ja leikkeleitä, jacky makupaloja ja kokista
Mies syö kuin teini - pelkästään paahtoleipiä joihin laittaa juustoa ja leikkeleitä, jacky makupaloja ja kokista. Välillä ostaa karkkeja ja olutta viikonloppuisin, kun "pitäähän sitä joskus herkutella. Aivan käsittämätöntä sekin, ettei tiedä vihanneksista ja salaatista mitään. Olen kiltisti koittanut ohjeistaa, että aikuiset yleensä laittaa myös tomaattiviipaleita ja kurkkua leivän päälle, olisi edes jotain terveellistä. Mies ei tajua käyttäytyvänsä väärin, ja alan jo miettimään maisemanvaihtoa. Apua !
N36
Kommentit (69)
Apua, kuvasit mun entisen työkaverin. Paitsi söi sämpylää ilman juustoja tms, Pepsimaxilla huuhtoi sitä alas. Lisäksi jacky makupalaa ja irtokarkkeja säkillinen päivittäin. Ikää 30+, 2 lapsen äiti.
Meidän teini nyt vaan ei noin syö!
Jaa, taas näitä miesvauvoja, näistä tulee hirvee hoitaminen ajan myötä. Hankkiutuisin eroon...
Vierailija kirjoitti:
En voisi elää sellaisen miehen kanssa, joka vetää jotain lenkkimakkaraa ja ranskaisia, tai jotain vanukas-paahtisleipiä. 🙄
Onneksi oma kumppani syö terveellistä ruokaa ja monipuolista, niin äyriäiset kuin valkosipulit ym.eikä vedä kaljaa, tai tupakkaa😊
Alapeukutuksista päätellen joitakin harmittaa että on fiksu mies😅
Vierailija kirjoitti:
Riittää että ruoasta saa tarvittavat ravintoaineet. Siihen kylkeen vitamiinit ja kalaöljy. Paahtoleipä pääasiassa vehnää eikä se niin huonoa ole. Päälliset jos kunnolliset niin voi olla ravitsevaa.
Olisi edes ruisleipää, tai kauraleipää , Jacky on kaukana terveellisestä. Vihannekset ja kasvikset puuttuvat
Outoa jos aikuinen syö noin. Meillä nuo olivat nuorten välipaloja ilman kokista. No, saisinpa sitten syödä maukkaat ruokani itse.
Vierailija kirjoitti:
Apua, kuvasit mun entisen työkaverin. Paitsi söi sämpylää ilman juustoja tms, Pepsimaxilla huuhtoi sitä alas. Lisäksi jacky makupalaa ja irtokarkkeja säkillinen päivittäin. Ikää 30+, 2 lapsen äiti.
Kamalaa, vielä sitä aspartaamilitkua päälle. Oliko joku lapsista tullut nepsy tuolla ruokavaliolla ?
Vierailija kirjoitti:
Jacky makupalaa paahtoleivän päälle? Nyt on kekseliäs kaveri.
Pitää kokeilla joskus. 👍
"Mies ei tajua käyttäytyvänsä väärin, ja alan jo miettimään maisemanvaihtoa. Apua !"
NOHITTO! MIten hänen ruokailunsa sulle kuuluu, ei mitenkään! "Väärin" Entäs sitte, omathan ovat sisuskalunsa!