Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies syö kuin teini - pelkästään paahtoleipiä joihin laittaa juustoa ja leikkeleitä, jacky makupaloja ja kokista

Vierailija
26.07.2024 |

Mies syö kuin teini - pelkästään paahtoleipiä joihin laittaa juustoa ja leikkeleitä, jacky makupaloja ja kokista. Välillä ostaa karkkeja ja olutta viikonloppuisin, kun "pitäähän sitä joskus herkutella. Aivan käsittämätöntä sekin, ettei tiedä vihanneksista ja salaatista mitään. Olen kiltisti koittanut ohjeistaa, että aikuiset yleensä laittaa myös tomaattiviipaleita ja kurkkua leivän päälle, olisi edes jotain terveellistä. Mies ei tajua käyttäytyvänsä väärin, ja alan jo miettimään maisemanvaihtoa. Apua !

N36

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää että ruoasta saa tarvittavat ravintoaineet. Siihen kylkeen vitamiinit ja kalaöljy. Paahtoleipä pääasiassa vehnää eikä se niin huonoa ole. Päälliset jos kunnolliset niin voi olla ravitsevaa.

Vierailija
22/69 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitus on höpöä...

Mutta on se hyvä, ettei sun kuule tartte tuollaista kestää.

Joku vanukasmussuttaja pahoitti mielensä... Kyllähän tuollainen aika etovaa olisi seurata. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on ihan samanlainen. Syö kaiken maailman herkkuja ja elää käytännössä vain makaronilaatikolla. Kyllä mä alussa koitin ohjeistaa terveelliseen syömiseen, mutta sitten vain jossain kohtaa lakkasin välittämästä. Eläköön elämänsä sitten sipseillä ja irtokarkeilla. Ja jostain syystä ei hän ole ollenkaan edes ylipainoinen. Aivan normaaleissa mitoissa. Että kaipa sitä jotkut vain tuohon pystyy.

Aivoterveydessähän se vanhana maksetaan.

Vierailija
24/69 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna hänelle lahjaksi perusteellinen verikoeanalyysi ja sen jälkeinen lääkärikäynti tutkimuksineen sekä ravitsemusasiantuntijan konsultaatio.

Vierailija
25/69 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä tulee komea isona :D 

Vierailija
26/69 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö vaan voisi yrittää olla kunnollinen vaimo miehellesi ja antaa hänen nauttia elämästään kuin haluaa? Häntä varmasti myös ilahduttaisi jos teet herkut hänen puolestaan ja tarjoilet ne vähissä vaatteissa.

Vierailija
27/69 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hää on vielä nuor. Vanhempana miehenä tiedän että en voi enää syödä yhtä huolettomasti kuin vähän yli 30v. Nuori kolli jolla on aktiivinen elämäntapa voi polttaa energiaa niin että moinen roskaruokailu ei lihota. Itse voin enää syödä vain silloin tällöin yhden puollan, pari proteiini patukkaa (=suklaata), tai joskus vähän enemmän, mutta kuin tietää että moisella vain pilaa terveyttä ja lihoo, ei moista nautiskelua tee usein. En edes osta leipää, sillä pääasiassa ruokailun pitäisi olla terveellisempää, eli viljat joita syön on kaurapuuroa ja herkutteluna riisiä. M50

Vierailija
28/69 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei kyllä kolmesta teinistä yksikään syönyt tollaista paskaa. Aika surkea tapaus kyseessä ja todennäköisesti kuolee suolistosyöpään.

Vierailija
29/69 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä sama ruokavalio paitsi lisänä lihapiirakat, nakit , grillimakkara, eineshampurilaiset jne.  

Keväällä leikattiin ohutsuolen syöpä.  Onneksi toipui hyvin mutta ruokavalio ei muuttunut.  

Häneltä ei kertaakaan ole kysytty   että mitä hän syö.  Ei edes näiden kontrollikäyntien yhteydessä 

Mä toivoin että tulisi jotain noottia tuosta ruokavaliosta kun mua ei kuuntele.  

Vierailija
30/69 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No parempi tuo kun jos käyttäisi viinaa. 

Voiko sitä käyttää muuhunkin kuin juomiseen? Tahranpoistoon tms. 

Vierailija
31/69 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riittää että ruoasta saa tarvittavat ravintoaineet. Siihen kylkeen vitamiinit ja kalaöljy. Paahtoleipä pääasiassa vehnää eikä se niin huonoa ole. Päälliset jos kunnolliset niin voi olla ravitsevaa.

Kaipa sinä tiedät, että vitamiinit purkista eivät todellakaan ole sama asia kuin ruoasta. Ihmettelen, jos ihmiset eivät tätä tiedä. Monien tutkimusten mukaan purkkivitamiinit lisäävät syövän kasvua, kun taas sama aine ruoasta ehkäisee sitä. Kalaöljy? Katsopa sen tutkimushaitat ja mieti, että ottaisitko sittenkin yhden ruokalusikallisen rypsiöljyä ja saisit tarvittavat omega-3. Lisäksi vielä 2-3 ruokalusikallista pähkinöitä. 

Tuossa ruokavaliossa ei ole mitään hyvää. Jokainen sen pitäisi tietää, eikä sitä todella korvata ottamalla vitamiinia purkista. 

Vierailija
32/69 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna hänelle lahjaksi perusteellinen verikoeanalyysi ja sen jälkeinen lääkärikäynti tutkimuksineen sekä ravitsemusasiantuntijan konsultaatio.

Totuus on, että nuori/keski-ikäinen saa syödä melkoista kuraa ilman että se näkyy veriarvoissa (jos on kelvolliset geenit ja semiterve suolisto).  Minä olin elänyt pitkään (vuosia) enimmäkseen limpparilla, ranskiksilla ja karkilla, kun kävin kattavissa verikokeissa, joissa kaikki oli kunnossa. Kokonaiskolesteroli 2,9, verensokeri erinomainen, kaikki mitatut vitamiini- ja rauta-arvot kunnossa. Ei se mun surkeasta ruokavaliosta hyvää tee, mutta tarkoitan vain että siinä vaiheessa kun syömiset näkyy veriarvoissa, ollaan jo todella pitkällä pöpelikössä. Samaa kokemusta tukee työn puolesta vastaan tulleet syömishäiriöisten labrat: syömisen ongelmat voi olla isoja ja silti vielä näkymättä verikokeissa. 

Vierailija
33/69 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai sentään vanukkaat ovat omia?

Minuakin kiinnostaa kenen ne vanukkaat on 

Vierailija
34/69 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytyykö 3ea eri leikkelettä?

Löytyy jos mies on toimitusjohtaja.

Vierailija
35/69 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitamiinitabletit? D-vitamiinia on myös luomuna jo saatavissa, se jäkälästä tehty, vegaaninen. Ehkä on ruokia jotka houkuttavat miestä, ettei ole pelkällä leivällä. Lihaa, perunaa, kurkku, tomaatti? Hedelmämehu? Marjajälkiruoka. Laita kaappiin välipaloj, ruokia ja marketista saisi myös.

Vierailija
36/69 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vitamiinitabletit? D-vitamiinia on myös luomuna jo saatavissa, se jäkälästä tehty, vegaaninen. Ehkä on ruokia jotka houkuttavat miestä, ettei ole pelkällä leivällä. Lihaa, perunaa, kurkku, tomaatti? Hedelmämehu? Marjajälkiruoka. Laita kaappiin välipaloj, ruokia ja marketista saisi myös.

Tässä puhuttiin kai miehestä, ei 9-vuotiaasta jonka pitää koulun jälkeen selvitä välipalasta yksin. 

Vierailija
37/69 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei sitten ole koskaan tavannut teiniä. Tuo miehen ruokavalio kuulostaa 5-10-vuotiaan lapsen ruokavaliolta suoraan 90-luvulta. Vaikea kuvitella että yksikään teini söisi jacky makupaloja. 

Vierailija
38/69 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto. Meil on Välimeren ruokavalio.

Vierailija
39/69 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehesi söisi kuin teini, hänellä olisi jatkuvasti nälkä ja jääkaappi tyhjenisi hetkessä riippumatta mitä siellä on tarjolla. Kolmen teinin kokemuksella tuo miehesi ruokavalio kuulostaa nirso taaperon syömisiltä, ei todellakaan teinin. 

Vierailija
40/69 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jacky makupalaa paahtoleivän päälle? Nyt on kekseliäs kaveri.

tää palsta ei petä, kiitos päivän nauruista :D

Mutta itse asiaan, onko mies väsynyt/masentunut vai aina syönyt näin? Itse vetänyt burniksen rajamailla tässä jokusen vuoden, nyt tää kesä ollut erityisen väsyttävää..niin mä en oikeasti jaksa miettiä ruokaa pahemmin, syön aika lailla samoja ruokia. Mulla on kyllä vihanneksetkin mukana, mutta pystyn siis malliin viikkokausia vetämään vaikka tonnikalasalaattia, puuroa ja leipää, kahvia ja suklaata( ei kaikkia kerrallaan). Eli kun on riittävän poikki, ei ruoka jaksa kiinnostaa, kunhan syö jotakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi