Mies syö kuin teini - pelkästään paahtoleipiä joihin laittaa juustoa ja leikkeleitä, jacky makupaloja ja kokista
Mies syö kuin teini - pelkästään paahtoleipiä joihin laittaa juustoa ja leikkeleitä, jacky makupaloja ja kokista. Välillä ostaa karkkeja ja olutta viikonloppuisin, kun "pitäähän sitä joskus herkutella. Aivan käsittämätöntä sekin, ettei tiedä vihanneksista ja salaatista mitään. Olen kiltisti koittanut ohjeistaa, että aikuiset yleensä laittaa myös tomaattiviipaleita ja kurkkua leivän päälle, olisi edes jotain terveellistä. Mies ei tajua käyttäytyvänsä väärin, ja alan jo miettimään maisemanvaihtoa. Apua !
N36
Kommentit (69)
Jacky paahtiksen päällä voisi olla hyvääkin. Monihan laittaa paahtiksen päälle Nutellaa ja suklaata siinäkin on.
Minun mieheni elää päivän kahvilla ja tupakalla. Ei kelpaa tehdyt ruuat, ei kuulemma maistu. Illalla tv:n ääressä syö esim. pizzaa tai laittaa ranut ja makkaraa uuniin.
Että semmoista.
Vierailija kirjoitti:
Ap ei sitten ole koskaan tavannut teiniä. Tuo miehen ruokavalio kuulostaa 5-10-vuotiaan lapsen ruokavaliolta suoraan 90-luvulta. Vaikea kuvitella että yksikään teini söisi jacky makupaloja.
Joo ei syö mutta pienenä maistui toiselle.
Mikäli laitat iltaisin ja viikonloppuisin terveellistä ruokaa, katat pöydän kauniisti ja syöt sitten itse, niin eikö miehesi silloinkaan tule ruokapöytään?
Ei pelkät kurkku ja tomaattikaan ole mitenkään erityisen terveellisiä. Kasviksia pitäisi syödä monipuolisesti, jotta saa mm. vitamiineja ja kuitua. Kurkku on lähes pelkkää vettä.
Vaihda miestä. Meillä on la cuisine française ja mies tykkää kovasti.
Vierailija kirjoitti:
No parempi tuo kun jos käyttäisi viinaa.
Kumpikaan ei ole hyvä. Ensin sanon, että olen surkea valitsemaan puolisoita, niin teidän ei tarvitse tulla sitä minulle kertomaan.
Ensimmäinen mieheni oli tuurijuoppo. Sehän tuntui minusta tutulta, koska olen alkoholistiperheessä kasvanut. Vuosien jälkeen kuitenkin tulin siihen tulokseen, että ansaitsen parempaa.
Nyt minulla on hyvä ja raitis mies. Rakkautta riittää. Miehellä on omia murheita, jotka tiedän, mutta joihin auttaisi vain ammattiapu. Mies ei lääkäriin mene eikä onneksi tartu pulloon, mutta syö suruunsa. Syö myös salaa. Määrät on valtavia ja joka päivä pitää olla useaa sorttia herkkua. Minä olen urheilullinen ja syön pääpiirteittäin terveellisesti. Eli meillä on tarjolla hyviä vaihtoehtoja, mutta mies vetää sokeri-rasvalinjaa.
Hautaan päätyy varmaan aiemmin kuin se tuurijuoppo exäni, joka saattoi olla kuivin suin monta kuukauttakin. Molempi pahempi siis.
Vierailija kirjoitti:
Aikuinen laittaa leivän päälle mitä haluaa. Varsinaisista ruuista et sanonut mitään, nehän sen ruokavalion "lapsellisuuden" ratkaisevat
Luepa UUDELLEEN aloitus
Vierailija kirjoitti:
Minun mieheni elää päivän kahvilla ja tupakalla. Ei kelpaa tehdyt ruuat, ei kuulemma maistu. Illalla tv:n ääressä syö esim. pizzaa tai laittaa ranut ja makkaraa uuniin.
Että semmoista.
🙄😪 Säälittävää
Vierailija kirjoitti:
Jacky paahtiksen päällä voisi olla hyvääkin. Monihan laittaa paahtiksen päälle Nutellaa ja suklaata siinäkin on.
Jacky, lisäainepaskaa valkoiselle leivälle, Hurraa !
En voisi elää sellaisen miehen kanssa, joka vetää jotain lenkkimakkaraa ja ranskaisia, tai jotain vanukas-paahtisleipiä. 🙄
Onneksi oma kumppani syö terveellistä ruokaa ja monipuolista, niin äyriäiset kuin valkosipulit ym.eikä vedä kaljaa, tai tupakkaa😊
Mä oon nainen ja syön kuin teini haha
Mehukatti verraton, janon sammuttaa! Teen kannullisen päärynämehukattia, nyt 👍
M38
Sperma maistuu tuolla ruokavaliolla pahalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko taas?!?
Mielikuvitusmiehen ruokavalio osa ??
Tämä. On ollut ennenkin tämä täsmälleen sama provo täällä
Mies syö kaikki lasten vanukkaat.
Mies vinkuu lapsen äänellä, että voitaisko tänään taas syödä kalapatukoita ja ranuja.
Näiden provojen tekijä on todennäköisesti mies.
Ihme ruokanatseja naiset! Saako aikuinen mies syödä edes aamiaismuroja sellaisia missä piirroshahmo paketissa ja maistuu hyvältä?
Tuollainen ruokavalio nostaa ldl-kolestrolia. Söin kerran pari kuukautta paahtoleipää, voita, leikkeitä ja rasvasta juustoa. Kolesteroli nousi pilviin.
Jokainen on vapaa syömään ja juomaan miten huvittaa. Muutoksen pitää lähteä sisältä.
Tiedän tositarinan miten lääkäri sanoi että polttaminen ja ryyppääminen heti pois tai henki lähtee. Mies totesi että hän elää kuten parhaaksi näkee. Kauaa mies ei enää elänytkään.