Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten miestukasta ei saa puhua

Vierailija
26.07.2024 |

Joten en sano mitään.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi, mies uhriutuu kun ei saa vapaasti haukkua ihmisten kampauksia ilman että he kyllästyvät.

Vierailija
42/44 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mäkään tykkää tietyistä hiusmalleista miehillä. En jaksa nyt eritellä niitä koska no.. miksi? Ei se mulle kuulu millaista tukkaa kukakin pitää.

Ja ikinä koskaan milloinkaan ei tulisi mieleen uhriutua ja valittaa jollain palstalla kun jotkut miehet käyttävät kampausta josta minä en pidä. En edes kehtaisi, niin omahyväiseltä tuntuisi yrittää määrätä toisia minun makuni mukaisiksi.

Miehet kyllä jostain syystä kehtaavat.

Paitsi että paljon on myös naisia jotka kovaan ääneen moittivat että ohuthiuksisilla EI SAA olla pitkä tukka. Mihin silloin unohtuu se että jokanen saa pitää sellaisia hiuksia kuin tahtoo? T: itse suht ohuthiuksinen joka rakastaa pitkiä hiuksia, muutaman kerran kokeillut lyhyttä mallia eikä tuntenut olevansa omissa nahoissaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mäkään tykkää tietyistä hiusmalleista miehillä. En jaksa nyt eritellä niitä koska no.. miksi? Ei se mulle kuulu millaista tukkaa kukakin pitää.

Ja ikinä koskaan milloinkaan ei tulisi mieleen uhriutua ja valittaa jollain palstalla kun jotkut miehet käyttävät kampausta josta minä en pidä. En edes kehtaisi, niin omahyväiseltä tuntuisi yrittää määrätä toisia minun makuni mukaisiksi.

Miehet kyllä jostain syystä kehtaavat.

Paitsi että paljon on myös naisia jotka kovaan ääneen moittivat että ohuthiuksisilla EI SAA olla pitkä tukka. Mihin silloin unohtuu se että jokanen saa pitää sellaisia hiuksia kuin tahtoo? T: itse suht ohuthiuksinen joka rakastaa pitkiä hiuksia, muutaman kerran kokeillut lyhyttä mallia eikä tuntenut olevansa omissa nahoissaan

Totta tämäkin. Ihmettelen kyllä sitäkin. T. se jota lainasit, itsekin ohut- ja pitkätukkainen aina vaan

Vierailija
44/44 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, miten ne ohuet hiukset lyhyinä ovat paljon paremmat kuin pidempinä? Pitkiin saa sentään kampauksia tai pitää auki jos tykkää, lyhyet ovat lyhyet ja jos jotain variaatiota/muotoa/kampausta haluaa tarvitsee tukitököttejä ja kampaajalla saa käydä kerran kuussa että se lyhyt leikkaus pysyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä