Hoitajille kysymys
Vastatkaa rehellisesti kuinka moni teistä jaksaa työtä tehdä rauhoittavien, unilääkkeiden avulla? Jostain luin että olisi hyvin yleistä, siksi kyselen.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
No laajennan kysymystä.eli miten moni kuka tahansa käyttää rauhottavia tai unilääkkeitä säännöllisesti?
Mitä miten moni? Luuletko et koko hoitaja liitto käy sulle täällä yksitellen kaikki vastaamassa, vai pitäskö mun tietää miten muut parisataa tuhatta hoitajaa käyttää unilääkkeitä? Hei hoi.
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja on typerys!
E emmän kuin, toivottavasti ei ole hoitoalalla, vaan muuten vaan utelias p@ska
Vierailija kirjoitti:
Saako hoitajat ottaa unilääkkeet työpaikalta ikään kuin työsuhde-etuna, jos on jäänyt yli?
Joo. Annetaan potilaille nuijanukutus ja viedään melatoniinia omaan kotikäyttöön, et jaksaa taas aamulla tulla hoitamaan sitä samaa potilasta jonka nuiji uneen. ( Sarkasmia)
Miksi aloittaja utelee hoitajien terveystietoja? Miksi häntä juuri hoitajien lääkitykset kiinnostaa, miksei vaikka myyjien, kampaajien, opettajien jne. ??
Mihin aloittaja tarvii hoitajien terveystietoja? Omia harhojaan hoitajien lääkkeiden väärinkäytöstä tukemaan ?!!
Niinpä niin. Jotkut ei ymmärrä että niitä uni ja rauhottavia on joidenkin pakko käyttää. Unettomuus aiheuttaa myös sairauksia ja vaikuttaa koko elämään todella paljon. Se on todella vaarallista elimistölle jos jatkuvassa univajeessa, oli sitten työ mitä tahansa. Ja jos kaikki muut keinot kokeiltu eikä tule apua, on lääkkeet sitä varten olemassa, tuli sitten dementia tai ei, ei voi mitään.
Syön melatoniinia lähes joka ilta ja oikea unilääke eli Tenox tai Atarax 1-2 kertaa viikossa.
Sama täällä. Pakko käyttää ja ihan kauheelta tuntuu kun nämä kaikki rauhottavat tuomitaan😞
Käyttävätkö lentäjät rauhoittavia, unilääkkeitä? Entä merikapteenit, veturinkuljettajat, listahan ois loputon. Haloo, lääkkeitä ei popsita kuin karkkeja.
Itse työskentelen arkisin virka-aikaan. Olen lääkäri ja olen kirjoittanut itselleni Halcionia. Se on hyvin lyhytvaikutteinen bentso. Uni tulee alle 10 minuutissa. Uni kestää alle 5 tuntia, mutta positiivista on, että herätessä on pirteä olo eikä ole mitään tokkuraisuutta tai pöhnää päässä.
Halcion?! 🤔Eikös se nykyään kielletty bentso vai käyttääkö sitä vain lääkärit itse?!
Taitaa olla niin että just lääkärit pystyy käyttämään kovia lääkkeitä ja mitä eivät muille määrää😮
Joo, niin ne käyttää, harmi etteivät potilailleen suostu määräämään. Ite ne rouskii jyviä😡
Käytän vain ehkäisypillereitä ja potilaiden giguleita jos on hyvä pullistuma.
T: Hoitsu
En käytä vaikka tänäänkin pitäisi lähteä yövuoroon. Pari yötä jaksaa tehdä ilman isompia ongelmia ja onneksi harvoin tarvitsee kolmeakaan putkeen.
Voi v##u😠