Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tehdä?

Vierailija
04.02.2007 |

Olen niin väsynyt tilanteeseemme ja mieheeni.

Olen 34-v, meillä yksi yhteinen lapsi, 3v. Miehellä vativa työ, arkisin on kotona klo 17.30-18 alkaen, jos ei sitten satu olemaan työmatkalla. Itse olen myös kokopäivätyössä. Meillä talonrakennus kesken, aloitettiin 3v sitten ja välillä huilattiin 1,5v. Nyt menossa yläkerran rakentaminen. Mies halua tehdä kaiken itse, minä en kalpa avuksi edes silloin kun lapsen hoidolta pääsisin. Tuntuu että minut on suljettu koko projektin ulkopuolelle.

Raknetamisen varjolla mies onkin sitten ' luistellut' lähes kaikista isän velvollisuuksista ja kodinhoidosta, ruoan laitosta puhumattakaan. Ok, ymmärtäisin jos todella vaudilla rakentaisi, mutta kapuaa töihin viikonloppuisin noin klo 11. Sitten klo 12 tuleekin jo syömään ja päälle ruokatunti. Tehokasta työntekoa pari-kolmetuntia ja sitten torkuille. Loppuilta suunnittelua tms. Tähän kun lisätään joka viikonloppuinen kaljoittelu niin mittani alkaa olla täysi. Olen väsynyt yrittämään ja rakastamaan sekä toimimaan kotitalouskoneena.

Vähintään vuosi on samaa rataa jatkettu ja yksin olen viennyt lapsemme niin Linnanmäelle kuin muiden lasten syntymäpäiville. Ainakin kuukasi on siitä kun mies on ulkoillut lapsen kanssa tai ylipäätään lähtenyt lapsen kanssa pois kotoa edes kauppaan. Sillon kun saisimme lapselle hoitajan mies ei ole kiinnostunut myöskään parantamaan parisuhdettamme kun täytyy rakentaa...

Olenko kohtuuton? Mitä tekisite minun sijassani?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista, miten usein rakennusvaiheessa perheet hajoavat. Varmasti olisi kaikkein parasta sanoa suoraan miehellesi, miten paljon korpeaa koko tilanne. Katso sitten, miten vastaa, ja mieti, tarvitsetteko ulkopuolista apua, esim pariterapiaa tms.

Tulipa mieleeni, olisko mahdollista palkata joku tekemään työ talolla loppuun pikaisesti, koska sitä ei kai paljoa enää ole? Ja voimia sinulle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla