Ymmärsikö Sanna Ukkola Ylen monimuotoisuuskoulutuksen tahallaan väärin??
Sanna antaa ymmärtää, että koko Yle koulutettiin, vaikka näin ei taida olla. Sannan jakamissa kuvissa puhutaan vain Yle Kioskin henkilökunnasta (max. 20 henkilöä)
Sanna antaa ymmärtää, että Ylen työnhaussa "ei tarvitse aina olla edes sitä osaamista" ja liitti siihen videopätkän mukaan. Mutta siinä videossa kerrottiin, että CVtöntä työhakua kokeiltiin vain kerran.
Outoa...
Kannattaa katsoa Sanna Ukkolan viestejä ja valokuvia X-palvelusta ja ajatella ihan itse. Älä anna jonkun muun ajatella puolestasi.
https://x.com/Sukkola?t=TVmo_KGeobyT4DQmFX6vCQ&s=09
Kommentit (536)
Työskentelen asiantuntijatehtävissä ja olen usein antanut lausuntoja medialle. Esim. STT tai HS on ottanut yhteyttä ja sitten tehty haastattelu. Aika halju ajatus, jos nykyisin ajatellaan, että minulla ei voi olla kiinnostavaa sanottavaa siksi, että jossain instanssissa on jo haastateltu riittävästi valkoisia keski-ikäisiä naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiks Ylellä oo viel joku musta lista tyypeistä, joita ei päästetä vieraiks? Ymmärrän viel jonkun Bätmänin, tai Januksen, mut siltikin ois hyvä nähdä mitä muita on listalla. Ei taida olla kovinkaan moniäänistä ohjelmapolitiikkaa.
Kyllä on. Lloyd sanoi, että ylex:ään ei tiettyä henkilöitä oteta vieraiksi. Oli ehdottanut Aleksi Valavuorta niin pomo sanonut, Valavuori ei tule. Lloyd kysyi miksei? Pomo vastasi: koska Valavuori ei tule. Jokaisen kannattaa itse katsoa se podcasti youtubesta 👍
Tuosta ei kannatava vetää muita johtopäätöksiä kuin että mainittu tuottaja ei halunnut Valavuorta ohjelmaan.
Tai Valavuori ei halunnut ohjelmaan. Jomminkummin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Irtisanoutuisin jos omalle työpaikalle tulisi tällaista.
Sitä he toivovatkin. DEI rekry tilalle. Osaaminen ei tärkeää.
Luulenpa että tuo öyhöttöjä ei ole ikinä ollut töissä kuten sinäkään. Pervopersut taas riehuu olemattomia. On keksitty uusi sana, jota öyhötetään joka ketjussa. Säälittävää settiä 🙄
Wokevasuri saattaisi tulla joskus otetuksi vahingossa tosissaan jos se ei hokisi joka välissä maanisesti jotain pervopersua tai muita vastaavia hokemia joita tuo luulee argumenteiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis tasa-arvo ja yhdenvertaisuus on persujen mielestä paha asia????? Eihän tuo nyt millään ole perusteltavissa oleva asia että hyökätään noin hyvää asiaa vastaan????
Toivottavasti kukaan ei maksa sinulle julkisista varoista palkkaa noin aneemisesta spinnausvänkäyksestä.
Olen eri ja kysyn sinulta uudestaan kun et vastannut kysymykseen, onko tasa-arvo ja yhdenvertaisuus sinusta asioita jotka eivät ole kannatettavia? Ja jos kuitenkin ovat, mikä mättää? Yleensä asioihin joita halutaan tukea, käytetään resursseja.
Vasemmiston versio tasa-arvosta ja yhdenvertaisuudesta on kauhistus kaikille jotka arvostavat yksilönvapauksia.
Äärioikeiston käsitys tasa-arvosta ja yhdenvertaisuudesta on niin sairasta settiä, että siitä on vapaus kaukana. Nasserasset haluaa tappaa kaikki toisinajattelijat.
Vierailija kirjoitti:
Työskentelen asiantuntijatehtävissä ja olen usein antanut lausuntoja medialle. Esim. STT tai HS on ottanut yhteyttä ja sitten tehty haastattelu. Aika halju ajatus, jos nykyisin ajatellaan, että minulla ei voi olla kiinnostavaa sanottavaa siksi, että jossain instanssissa on jo haastateltu riittävästi valkoisia keski-ikäisiä naisia.
Jos näiltä tietyiltä palstalla pyöriviltä valkoisilta miehiltä kysyy, vain ihonväri ja sukupuoli ratkaisee, ja kuten täällä on monesti persun suusta kuultu, asiantuntijoilla ei tee mitään.
Kun persut tuli hallitukseen, asiantuntijoille annettiin potkut, ja sen mukaista on ollut päätöksentekokin. Yhtä alamäkeä koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Irtisanoutuisin jos omalle työpaikalle tulisi tällaista.
Sitä he toivovatkin. DEI rekry tilalle. Osaaminen ei tärkeää.
Luulenpa että tuo öyhöttöjä ei ole ikinä ollut töissä kuten sinäkään. Pervopersut taas riehuu olemattomia. On keksitty uusi sana, jota öyhötetään joka ketjussa. Säälittävää settiä 🙄
Wokevasuri saattaisi tulla joskus otetuksi vahingossa tosissaan jos se ei hokisi joka välissä maanisesti jotain pervopersua tai muita vastaavia hokemia joita tuo luulee argumenteiksi.
Hyvä vitsi 😂 Lopeta itse vihervassarin, woken ja muun hokemisen, niin et heti paljastu pervopersuksi.
Monimuotoisuus on sitä että palkataan sukulaistyttö töihin. En tiedä, miksi Ukkola sitä luuli.
Vierailija kirjoitti:
Asiahan ei varsinaisesti liity tuohon. Sinun mielipidettäsi kysytään jos uskotaan sinulla olevan jotain sellaista sanottavaa. Mitään muita perusteita sinun kuulemisellesi ei ole olemassa. On vain koulutettu ihmisiä olemaan kiinnittämättä huomiota sinun persoonaasi tai erityispiirteisiisi sen sijaan että katsotaan mikä on todellinen potentiaalisi vastata jotain älykästä kyseessä olevaan aiheeseen. Eivät nämä kovin vaikeita asioita ole ymmärtää paitsi jos asiantuntijuutesi on niin kapea-alaista ettet kykene ymmärtämään yksinkertaisia asioita jotka eivät liity erikoisalaasi.
Vierailija kirjoitti:
Saako persun tappaa?
T:liberaalioikeistolainen
Säälittävää kun pervopersut itse trollaavat tänne tällaista. On taas puoluetoimistolla kiireinen päivä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiahan ei varsinaisesti liity tuohon. Sinun mielipidettäsi kysytään jos uskotaan sinulla olevan jotain sellaista sanottavaa. Mitään muita perusteita sinun kuulemisellesi ei ole olemassa. On vain koulutettu ihmisiä olemaan kiinnittämättä huomiota sinun persoonaasi tai erityispiirteisiisi sen sijaan että katsotaan mikä on todellinen potentiaalisi vastata jotain älykästä kyseessä olevaan aiheeseen. Eivät nämä kovin vaikeita asioita ole ymmärtää paitsi jos asiantuntijuutesi on niin kapea-alaista ettet kykene ymmärtämään yksinkertaisia asioita jotka
Eli vastasit vain sanoaksesi, ettet ymmärrä mitä asiantuntijuus tarkoittaa, ja vain esittääksesi ylemmyydentuntoasi ilman mitään syytä siihen. Okei, ihan miten vaan, jos siitä tulee hyvä mieli.
Tänään oli YLEn aamutelkkarissa jälkiviisaissa kolme naisoletettua, joista yksi oli värillinen. Ilmeisesti kaikki heistä eivät ole heteroseksuaalejakaan (miten se ymmärretäänkin). Juontajakin oli naisoletettu, valkoihoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos näiltä tietyiltä palstalla pyöriviltä valkoisilta miehiltä kysyy, vain ihonväri ja sukupuoli ratkaisee, ja kuten täällä on monesti persun suusta kuultu, asiantuntijoilla ei tee mitään.
Kun persut tuli hallitukseen, asiantuntijoille annettiin potkut, ja sen mukaista on ollut päätöksentekokin. Yhtä alamäkeä koko ajan.
Ylen sisältä vuodetuista materiaaleista käy ilmi, että heillä on periaatteita, jotka ovat omiaan johtamaan siihen, että minua asiantuntijana voitaisiin syrjiä. Minua ei haittaa, jos joku persu syrjisi minua, mutta sen sijaan, jos Ylen kaltainen organisaatio niin tekisi, kysymyksessä on vähän eri luokan juttu.
Vierailija kirjoitti:
Tänään oli YLEn aamutelkkarissa jälkiviisaissa kolme naisoletettua, joista yksi oli värillinen. Ilmeisesti kaikki heistä eivät ole heteroseksuaalejakaan (miten se ymmärretäänkin). Juontajakin oli naisoletettu, valkoihoinen.
Muistettiinko puhua vähemmistöstressistä ja naisvihan huolestuttavasta kasvusta rasismin käsiin räjähtämisen ohella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylen sisältä vuodetuista materiaaleista käy ilmi, että heillä on periaatteita, jotka ovat omiaan johtamaan siihen, että minua asiantuntijana voi
Eli sinua siis saa syrjiä, jos se syrjijä on asioista samaa mieltä kuin sinä, mutta jos on eri mieltä kuin sinä, niin ei?
Missä kohdassa tuossa on se tasa-arvo?
Aivan turhaa öyhötystä. Petterillä on paperi, jossa kielletään syrjintä ja rasismi.
Ymmärtääkö jonkun mielestä tuo Ukkola muutenkaan yhtään mistään yhtään mitään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiahan ei varsinaisesti liity tuohon. Sinun mielipidettäsi kysytään jos uskotaan sinulla olevan jotain sellaista sanottavaa. Mitään muita perusteita sinun kuulemisellesi ei ole olemassa. On vain koulutettu ihmisiä olemaan kiinnittämättä huomiota sinun persoonaasi tai erityispiirteisiisi sen sijaan että katsotaan mikä on todellinen potentiaalisi vastata jotain älykästä kyseessä olevaan aiheeseen. Eivät nämä kovin vaikeita asioita ole ymmärtää paitsi jos asiantuntijuutesi on niin kapea-alaista ettet kykene ymmärtämään yksinkertaisia asioita jotka
Hopsansaa! :) Tämä koko kalabaliikkihan on saanut alkunsa juurikin siitä, että se asiantuntijuus on nykyisin sivuosassa. Pääasia, että edustat jotain identiteettiryhmää (toki pitää myös ajatella vasemmistolaisesti). Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin, koska totuudella ei olisi saanut taas kaikkien pikkupersujen tatteja turpoamaan.
Tuohan oli ihan ankka koko juttu, kun koski tosiaan pientä kioskin porukkaa ja muutenhan tuota konsultointia ja koulutusta käytettiin siihen, miten YLE:n sisältöä pidetään tavalliselle duunarillekin lähestyttävänä, eikä fakkiinnuta pelkästään akateemiseen kuplaan.
Toki, eihän se asian oikaisu persuja haitannut, koska valhe on totuutta kiihottavampaa.
Että mitään nähtävää ei ole, hajaantukaa?!
Kuulostaako vasemmiston obfuskoinnilta? Ei päivää ilman Ukkolaa vastaan käytävää loanheittoa. Oma kunnioitukseni vain nousee häntä kohtaan, alkaa oikeasti nyt nähdä isompaa kuvaa. Jatkoa seuraa taatusti.
Koko eilinen oli täynnä Ukkolan puolesta olevia ketjuja, jotka mode poisti AINA, kunnes tänään persut tajusi käynnistää ketjun Ukkolaa vastaan, ja saivat sillä konstilla sen pysymään.
Trollitehtaan konsteja. Vasemmistoa ei kiinnosta yhtään puhua jonkun mielipideautomaatin sanomisista. Sitä jos haluttaisiin, riittäisi Suomen uutisten lukeminen.
Mutta vasemmisto kyllä vastaa valeinfoon. Missä persu, siellä valeinfo.
Mitä joskus olen tavannut tuon YLEn Hakakarin, niin luulenpa hänen ihan työnantajansa vaatimuksesta edistäneensä hubbabubbaa, vaikka todennäköisesti itse pitää kaikkia ihmisiä tasa-arvoisina, muttei ole mikään kiilusilmä.
Tuosta ei kannatava vetää muita johtopäätöksiä kuin että mainittu tuottaja ei halunnut Valavuorta ohjelmaan.