Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi ei, perinteinen juttu, ihastus ei meinaa laantua

Vierailija
25.07.2024 |

Olen ihastunut yhteen mieheen. Meillä oli joidenkin kuukausien ajan seksisuhde, joka sitten loppui olosuhteiden pakosta. Siitä on jo yli puoli vuotta. Olen treffaillut uusia miehiä siinä toivossa, että unohtuisi tuo ihastus, mutta ajattelenkin häntä vain enemmän.

Emme ole nähneet kertaakaan enää, enkä näe häntä somessa tms, kaikki yhteydet siis on poikki. Kuinka kauan voi kestää, että ihastus haalistuu ja loppuu? 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

TÄYSI PROVO - PALJASTETTU!

Olet ihastunut yhteen naiseen. Omituista juttua on kestänyt joitakin kuukausia koska seksisuhde ei ole itsestäänselvyys - ainakaan sen onnistuminen. Sinä lopetit suhteen - panit kaikki estot päälle. Olet treffaillut uusia naisia siinä toivossa että unohtaisit tämän tai testaat itseäsi että onnistuuko 'seksin toteutus'. Mutta ei - ajatteletkin häntä vain enemmän.

Olet katkaissut kaikki sillat eikä ole sanottua että oikeastaan haluat että ihastus haalistuu ja loppuu. Sinusta on tullut todella hankala - vaikka ainahan nimenomaan tämä juttu on ollut jostain syystä niin kovin hankala. Jonnekin kerroit että alapäässä alkaa sykkiä vaikka pitäisit tätä vaan kädestä. Et nykyään tee muuta kuin pohdit tätä ongelmaa. Paisuttelet sitä. Siitä on tulossa niin jättiläismäinen että se halkaisee sut pian jos et ryhdy jostain tuumasta toimeen mitä pikimmin.

Lycka till! 

P.S. Et ole yksin - ihastuksesi on apuna ja auttaa... 

Vierailija
2/4 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran rakastunut. Oltiin jonkin aikaa yhdessä ja lopulta hän jätti minut.

Vieläkin ajattelen häntä päivittäin ja vieläkin on tunteita vaikka ei olla vähään aikaan nähty.

Siitä on nyt melkein kaksi vuotta, ei tommoset välttämättä ikinä mene ohi. Oli tosin ensirakkaus kyseessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TÄYSI PROVO - PALJASTETTU!

Olet ihastunut yhteen naiseen. Omituista juttua on kestänyt joitakin kuukausia koska seksisuhde ei ole itsestäänselvyys - ainakaan sen onnistuminen. Sinä lopetit suhteen - panit kaikki estot päälle. Olet treffaillut uusia naisia siinä toivossa että unohtaisit tämän tai testaat itseäsi että onnistuuko 'seksin toteutus'. Mutta ei - ajatteletkin häntä vain enemmän.

Olet katkaissut kaikki sillat eikä ole sanottua että oikeastaan haluat että ihastus haalistuu ja loppuu. Sinusta on tullut todella hankala - vaikka ainahan nimenomaan tämä juttu on ollut jostain syystä niin kovin hankala. Jonnekin kerroit että alapäässä alkaa sykkiä vaikka pitäisit tätä vaan kädestä. Et nykyään tee muuta kuin pohdit tätä ongelmaa. Paisuttelet sitä. Siitä on tulossa niin jättiläismäinen että se halkaisee sut pian jos et ryhdy jostain tuumasta toimeen mitä pikimmin.

Lycka till! 

P.S. Et ole yksin

Olisinpa minä hän...

Vierailija
4/4 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin kerran rakastunut. Oltiin jonkin aikaa yhdessä ja lopulta hän jätti minut.

Vieläkin ajattelen häntä päivittäin ja vieläkin on tunteita vaikka ei olla vähään aikaan nähty.

Siitä on nyt melkein kaksi vuotta, ei tommoset välttämättä ikinä mene ohi. Oli tosin ensirakkaus kyseessä.

Jos hän olisikin perinteisesti jättänyt, niin luulisin, että ihastukseni laantuisi, koska silloin tietäisin ettei hän minua halua. Mutta nyt suhteemme oli määrä kestää vain tietyn aikaa. Tiedän, että hänkin tykästyi minuun. Sen tähden häntä mietin.