Millainen olisi sinulle täydellinen mies?
Olen sinkkumies , joka ei oikein käsitä naisten toiveita ja haluaisin oppia.
Olen siis seurustellut useasti , mutta en käsitä joitain toiveita.
Kommentit (71)
Luonnossa viihtyvä introvertti, joka haluaa asua maalla. Sopii hyvin jos kalastaa tai metsästää jos itse niin haluaa. Ehkä innostuisi erävaelluksellekin ja jopa lukisi kirjoja. Sellainen lempeä, hiljainen ja huumorintajuinen, luotettava mies rinnalle loppuelämäksi.
+190cm lihaksikashiusrajalääkärijääkärijännäleukalentäjäkapteenivääpelikörmy. Mikä tärkeintä +20cm pöksyyn pullotus
Vaaleaihoinen, konservatiivinen, huolehtivainen, rehellinen, luotettava, välittävä. Sellainen, jonka kanssa voi yhdessä nauraa ja jolla on hyvä sydän.
Joku joka omistaa paatin ja pelaa jotain joukkuepeliä ammatikseen.
Vierailija kirjoitti:
Raitis, luotettava, empaattinen, puhuu ja pussaa, näyttää tunteensa eli halaa muutenkin kun... vongatessa, suomalainen mies joka tykkää kalastaa, retkeillä, ei sohvaperuna.. Ja ajokortti ois kiva nii päästäis mökille. Paitsi etttei tuollaisia olekaan..
On melkein. Raitis en ole, mutta muuten täsmää.
Introvertti, mun silmissä seksikäs ja hyvännäköinen, lempeä,hellä,miehekäs, tykkää kokeilla asioita eikä nirsoile esimerkiksi ruoassa ja jumita vaan sohvalla vaan lähtee harrastamaan kanssani ja ei ole kapeakatseinen ja muiden pompoteltavissa.
Raitis, lapseton, liikunnallinen, älykäs.
Sellainen, joka on työmatkalla 364 pv vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvät tavat, sopivan sosiaalinen, huolehtivainen, avoin.
Korkeakoulutettu, tienaa kohtuullisesti.
Soittaa jotakin soitinta, suostuu kokeilemaan eri asioita ja tulemaan seuraksi tapahtumiin joista ei välttämättä itse ole ensimmäisenä innostunut.
Harteikas, suht lihaksikas mutta hoikka, hymyilee, tuuhea tukka.Frankensteinin Hirviö. Kyhätty useammasta miehestä.
Tää on olemassa, mutta tää on naimisissa!
Avoimuus ja tunnetaidot on tärkeimmät. Sitten myös älykkyys. Kykenee kommunikoimaan ja haluaa myös kommunikoida... sitten tietysti arvot, kiinnostuksenkohteet jne. mutta niitä nyt ei kannata alkaa muuttaa parisuhteen toivossa, mutta juuri vaikka tunnetaitoja ja kommunikointia voi ja kannattaa opetella.
Jokseenkin ikäiseni päihteetön vegaani-mies, joka osaa hitsata ja nauraa itselleen.