Millainen olisi sinulle täydellinen mies?
Olen sinkkumies , joka ei oikein käsitä naisten toiveita ja haluaisin oppia.
Olen siis seurustellut useasti , mutta en käsitä joitain toiveita.
Kommentit (71)
Älykäs ja asioihin perehtynyt, mutta myös hauska. Itsenäinen, muttei vietä kaikkea aikaa kaupungilla mieskamujen kanssa, ei dokaa paljoa
Musta säkkäräpää,iso kalu ja tilillä hilloa..uppoaa suomalaisnaisiin kuin häkä..
Itse pidän miehistä, jotka ovat luovia, seikkailunhaluisia ja kunnianhimoisia. Joku toinen nainen saattaa taas arvostaa aivan päinvastaisia ominaisuuksia. Yleisesti ottaen lähes kaikki naiset varmasti arvostavat empaattisuutta, hyviä käytöstapoja, hyviä keskustelutaitoja, luotettavuutta, rehellisyyttä ja sitä että elämänhallinta on kunnossa.
Unelmamies on lihava, laiska, tyhmä, lyhyt, köyhä, itsekäs ja pienimunainen juoppo, jolla on huonot vitsit.
Oma mies on oman makuni mukaan täydellinen, älykäs, sivistynyt, koulutettu, perhekeskeinen, pitkä, raamikas ja "rumankomea".
Minusta oma mieheni on minulle aika täydellinen. Hän on paras ystäväni. Meillä on samanlainen arvomaailma ja samanlaiset kiinnostuksen kohteet. Ei kaikki samoja, mutta riittävän samanlaisia, että kykenemme kunnioittamaan toistemme tapaa kuluttaa aikaa. Mies on älykäs, mikä on minulle tärkeää. Mies on vahva henkisesti. Minua joskus harmittaa, että minun kykyni hoivata on paljon parempi kuin hänen, mutta kai siinä on jotain biologista roolia taustalla. Nainen raskaushormonien takia herkistyy hoivaamaan, ja mies pitää hommaa muuten kasassa.
Sellainen, kuin Faramir TSH-kirjasssa, täydellinen unelmamies. Huom: ulkonäkö, pituus ym. jutut sai ihan itse kuvitella. Taruolento nääs kyseessä.
Semmoinen, jonka kanssa on helppo olla.
Ihannemieheni olisi suunnilleen itseni ikäinen eli 40+, samantasoinen tai lähellä oleva koulutus (maisteri), samanlaiset arvot, huumorintajuinen, keskusteleva, tasa-arvoa käytännössä kannattava, lapseton (tai lapset asuvat jo omillaan) ja työssä käyvä.
Ulkonäkö ei ole niin tärkeä, mutta itseäni viehättävät raamikkaat, hyväkuntoiset, melko kookkaat, kaljut miehet. Parrasta en pidä, mutta sänki on kiva.
Edes tälläisen kultakimpaleen kanssa en muuttaisi yhteen asumaan, vaan omat kodit pidettäisiin. Omia harrastuksia ja ystäviä saa olla molemmilla, mihinkään läheisriippuvuussuhteeseen en halua.
Tietysti red flag, jos käyttää huumeita tai tupakoi, on rikos- tai väkivaltataustaa, tai elää sosiaalitukien varassa, on velkakierteessä eikä käy töissä. Peli- ym riippuvuudet myös red flag.
Vierailija kirjoitti:
Kerro enemmän. Yleensä nainen ahdistuu jos mies hoitaa ruokailun ja siivouksen.
Mies 40
Vierailija kirjoitti:
Sellainen, kuin Faramir TSH-kirjasssa, täydellinen unelmamies. Huom: ulkonäkö, pituus ym. jutut sai ihan itse kuvitella. Taruolento nääs kyseessä.
Kyseisessä elokuvatrilogiassa Aragorn enempi omaan makuuni.
Vierailija kirjoitti:
Hyvät tavat, sopivan sosiaalinen, huolehtivainen, avoin.
Korkeakoulutettu, tienaa kohtuullisesti.
Soittaa jotakin soitinta, suostuu kokeilemaan eri asioita ja tulemaan seuraksi tapahtumiin joista ei välttämättä itse ole ensimmäisenä innostunut.
Harteikas, suht lihaksikas mutta hoikka, hymyilee, tuuhea tukka.
Frankensteinin Hirviö. Kyhätty useammasta miehestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro enemmän. Yleensä nainen ahdistuu jos mies hoitaa ruokailun ja siivouksen.
Mies 40
Minun kanssani saisit vapaasti hoitaa kokkailun ja siivoukset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rikas DI. Laatikkoleuka. Plussaa jos on osa-aikainen lentokapteeni.
Heh, olen rikas DI, leuka on sopusuhtainen ja olen lentokapteeni, mutta vain osa-aikaisesti, koska firman hoitaminen vie pääosan ajasta. Ei täällä ole ollut ongelmia naisten suorittamasta ryntäyksestä. Arkista työtä, toki vapaa-ajalla on firman fasiliteetit käytettävissä ja lomamatkat hoituu ilman lentokenttien jonottamisia. Kustannukset on kuitenkin suuremmat, kuin tavan matkailijalla, kerosiini ja lentokenttämaksut rasittaa. Positiivisesti ja huumorilla olen kuitenkin suhtautunut näihin kirjoituksiin unelmamiehestä, ehkä se joillekin naisista voisi olla sitäkin.
Sinun täytyy vielä hakeutua alusvaatemalliksi. Sehän on olennainen osa palstan täydellisen miehen ansioluetteloa.
Pidän kyllä näistä tietyistä merkkialusvaatteista, ihan niiden korkean laadun ja istuvuuden takia, mutta lieneekö minusta ihan malliksi..No ei, en edes halua enkä ehdi.
Ystävällinen, huumorintajuinen, käytöstävät omaava, eläinrakas, videopelejä harrastava (harrastan niitä myös itse), hygieniastaan huolta pitävä.
Raitis, luotettava, empaattinen, puhuu ja pussaa, näyttää tunteensa eli halaa muutenkin kun... vongatessa, suomalainen mies joka tykkää kalastaa, retkeillä, ei sohvaperuna.. Ja ajokortti ois kiva nii päästäis mökille. Paitsi etttei tuollaisia olekaan..
Kunnollinen ja luotettava. Hyvä keskustelija ja työelämässä pärjäävä. Mies, joka hoitaisi pyytämättä kotityöt puoliksi ja josta tietäisi että isänä hän hoitaisi lapsen yhtä hyvin kuin äitikin. Luotettava, tupakoimaton, vähän alkoholia käyttävä. Positiivinen tyyppi, jonka kanssa arkikin olisi kivaa yhteisen huumorin ja hyvän tekemisen meiningin ansiosta. Puolisoaan huomioiva ja joskus hemmottelevakin. Omaa silmää miellyttävä, siisti olemus.
Sinun täytyy vielä hakeutua alusvaatemalliksi. Sehän on olennainen osa palstan täydellisen miehen ansioluetteloa.