Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen olisi sinulle täydellinen mies?

Vierailija
25.07.2024 |

Olen sinkkumies , joka ei oikein käsitä naisten toiveita ja haluaisin oppia.

Olen siis seurustellut useasti , mutta en käsitä joitain toiveita.

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikas DI. Laatikkoleuka. Plussaa jos on osa-aikainen lentokapteeni.

Vierailija
2/71 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole täydellinen. Mulla on mulle hyvä mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu pinkan suuruudesta kuinka täydellinen..

Vierailija
4/71 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen jonka kanssa tulee toimeen ja arki sujuu.

Vierailija
5/71 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä toiveita et käsitä? Me suomennetaan.

Vierailija
6/71 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä toiveita et käsitä? Me suomennetaan.

Täytyisi olla enemmän kotona , mutta sitten kuitenkin täytyy olla rahaa matkustella naisen mukana.

ap

Vierailija
7/71 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät tavat, sopivan sosiaalinen, huolehtivainen, avoin.

Korkeakoulutettu, tienaa kohtuullisesti.

Soittaa jotakin soitinta, suostuu kokeilemaan eri asioita ja tulemaan seuraksi tapahtumiin joista ei välttämättä itse ole ensimmäisenä innostunut. 

Harteikas, suht lihaksikas mutta hoikka, hymyilee, tuuhea tukka. 

Vierailija
8/71 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla vähintään 16 senttinen?

Vierailija
9/71 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata muuttaa itseään muiden vaatimusten mukaiseksi, siinä katkeroituu. Se kannattaa, että muuttaa itsensä itseä miellyttäväksi, ja seisoo sen takana millainen on, se säteilee ulospäinkin.

Vierailija
10/71 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanssitaitoinen, iloinen, huumorintajuinen, pilkettä silmässä, kohtelias, reipas ...

Vierailija
11/71 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiitos, en ole itsekään täydellinen. Normaali on hyvä.

Vierailija
12/71 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata muuttaa itseään muiden vaatimusten mukaiseksi, siinä katkeroituu. Se kannattaa, että muuttaa itsensä itseä miellyttäväksi, ja seisoo sen takana millainen on, se säteilee ulospäinkin.

Voi sitä silti miettiä, millaisia puolia itsestään tuo esille, ja että minkälaisissa paikoissa saattaisi olla eniten vientiä. 

Vierailija
13/71 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalisesti ja tunnetaidoiltaan älykäs pelinörtti ja jollain tavalla luova touhottaja. Pitää huolta itsestään. Viihtyy kotona, mutta tykkää lähteä yhdessä museoihin, tapahtumiin, keikoille jne. Omaa vassariarvot ja on feministi. Eläinrakas. Mielellään vegaani. Pyrkii aktiivisesti kehittämään itseään ja elämänlaatuaan. Ideaalisti kävisi salilla kanssani ja pelailemassa vaikka sulkapalloa tai sen sellaista. Rakastaa seksiä parisuhteessa ja harrastaisi sitä mielellään liki päivittäin, vaikka useitakin kertoja. Olisi kiinnostunut olemaan dom ja lähtisi harrastamaan vaikka shibaria kanssani. Olisi romanttinen ja hellä arjessa, rakastaisi läheisyyttä.

N31, olen samanlainen.

Vierailija
14/71 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raitis, tupakoimaton, introvertti, älykäs, hauska, huolehtivainen, intohimoinen, perhekeskeinen ja luotettava.

Pitkä, tumma, komea, leveät hartiat, kaunis hymy, ruskeat silmät, paksut hiukset, leveät hartiat, tuoksuu hyvälle jne.

Vierailija
15/71 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sosiaalisesti ja tunnetaidoiltaan älykäs pelinörtti ja jollain tavalla luova touhottaja. Pitää huolta itsestään. Viihtyy kotona, mutta tykkää lähteä yhdessä museoihin, tapahtumiin, keikoille jne. Omaa vassariarvot ja on feministi. Eläinrakas. Mielellään vegaani. Pyrkii aktiivisesti kehittämään itseään ja elämänlaatuaan. Ideaalisti kävisi salilla kanssani ja pelailemassa vaikka sulkapalloa tai sen sellaista. Rakastaa seksiä parisuhteessa ja harrastaisi sitä mielellään liki päivittäin, vaikka useitakin kertoja. Olisi kiinnostunut olemaan dom ja lähtisi harrastamaan vaikka shibaria kanssani. Olisi romanttinen ja hellä arjessa, rakastaisi läheisyyttä.

N31, olen samanlainen.

Tosi samanlaiset toiveet, tosin ei mielellään pelinörttiä eikä vegaania. N28

Vierailija
16/71 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykäs, kiinnostunut monipuolisesti ympäröivästä maailmasta, avoin, yhteensopiva huumorintaju ja arvo-maailma ja jollain tapaa yhtenäväinen musiikkimaku. Ja vapaaetoisesti lapseton.

Vierailija
17/71 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N31, olen samanlainen.

Muuten aika sama, mutta pelaamisen sijasta musanörtti ja seksissä en kaipaa domia. Pidän seksistäkin tasa-arvoisena tai niin, että minä olen hitusen niskanpäällä.

N35

Vierailija
18/71 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa oli toivetta  toivetta mustahiuksisesta miehestä... Olenko sitten vaaleahiuksisena täysin poissuljettu? Itselläni tärkeintä on naisen söpöys oli sitten muuten ulkonäöltään mitä vain.

ap

Vierailija
19/71 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa oli toivetta  toivetta mustahiuksisesta miehestä... Olenko sitten vaaleahiuksisena täysin poissuljettu? Itselläni tärkeintä on naisen söpöys oli sitten muuten ulkonäöltään mitä vain.

ap

Ei. Se on naisia voimakkaasti kahtiajakava asia. Minä suosin vaaleahiuksisia, harvoin viehätyn tummatukkaisista. 

Vierailija
20/71 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Joo, just näin. Jos yksi nainen haluaa mustahiuksinen, niin kyllä sitten kaikki muutkin naiset. Olemmehan kollektiivi.

Oikeesti, jos olet ihmisen sijasta etsimästä naista, karkoitat kaikki tiehensä.