Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen olisi sinulle täydellinen mies?

Vierailija
25.07.2024 |

Olen sinkkumies , joka ei oikein käsitä naisten toiveita ja haluaisin oppia.

Olen siis seurustellut useasti , mutta en käsitä joitain toiveita.

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älykäs, kiinnostunut monipuolisesti ympäröivästä maailmasta, avoin, yhteensopiva huumorintaju ja arvo-maailma ja jollain tapaa yhtenäväinen musiikkimaku. Ja vapaaetoisesti lapseton.

Olen nyt lukenut tämän oman viestini seitsemän kertaa, enkä vieläkään ymmärrä miksi hemmetissä olen kirjoittanut arvo-väliviiva-maailma?

Vtuttaa niin paljon, että annoin alapeukun.

Vierailija
22/71 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä toiveita et käsitä? Me suomennetaan.

Täytyisi olla enemmän kotona , mutta sitten kuitenkin täytyy olla rahaa matkustella naisen mukana.

ap

Niin että pitäisi olla töissä ja kotona yhtä aikaa. Se on vaikea yhtälö. Etsi sellainen, joka ei välitä matkustella kauas ja kalliilla. Kaikki ei halua matkustella ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttäisi, käyttäytyisi ja olisi kaikilla muillakin tavoin kuin söpö tyttö. En ole homo, mutta voisin tehdä poikkeuksen tässä tapauksessa.

Vierailija
24/71 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä toiveita et käsitä? Me suomennetaan.

Täytyisi olla enemmän kotona , mutta sitten kuitenkin täytyy olla rahaa matkustella naisen mukana.

ap

Ei kaikki naiset tahdo matkustella. Ja toi kotona oleminen tarkoittaa naisen luona olemista.

Vierailija
25/71 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tanssitaitoinen, iloinen, huumorintajuinen, pilkettä silmässä, kohtelias, reipas ...

Karsastus?

Vierailija
26/71 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa oli toivetta  toivetta mustahiuksisesta miehestä... Olenko sitten vaaleahiuksisena täysin poissuljettu? Itselläni tärkeintä on naisen söpöys oli sitten muuten ulkonäöltään mitä vain.

ap

Hiukset voi aina värjätä.

Vierailija
27/71 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tanssitaitoinen, iloinen, huumorintajuinen, pilkettä silmässä, kohtelias, reipas ...

Karsastus?

Kasvohalvaus!

Vierailija
28/71 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selainen jolla on halua ja kykyä suhteeseen jossa emotionaalisesti kohtaamme ja tuemme toisiamme.

Vierailija
29/71 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älykäs, kiinnostunut monipuolisesti ympäröivästä maailmasta, avoin, yhteensopiva huumorintaju ja arvo-maailma ja jollain tapaa yhtenäväinen musiikkimaku. Ja vapaaetoisesti lapseton.

Olen nyt lukenut tämän oman viestini seitsemän kertaa, enkä vieläkään ymmärrä miksi hemmetissä olen kirjoittanut arvo-väliviiva-maailma?

Vtuttaa niin paljon, että annoin alapeukun.

Tuollaista sattuu. Kyllä sä pääset tästä yli vielä.

Vierailija
30/71 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raitis, tupakoimaton, introvertti, älykäs, hauska, huolehtivainen, intohimoinen, perhekeskeinen ja luotettava. Tekee kotitöistä osansa. Pitää huolen tasapuolisuudesta.

Ymmärtää ettei naisystävien kanssa pidetä salaisuuksia. 

Vierailija
31/71 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh, enpä haluaisi olla ystäväsi tai kumppanisi. 

Vierailija
32/71 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raitis, tupakoimaton, introvertti, älykäs, hauska, huolehtivainen, intohimoinen, perhekeskeinen ja luotettava. Tekee kotitöistä osansa. Pitää huolen tasapuolisuudesta.

Melkein osui. Ehkä parempi onni ensi kerralla.

Vierailija
33/71 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa oli toivetta  toivetta mustahiuksisesta miehestä... Olenko sitten vaaleahiuksisena täysin poissuljettu? Itselläni tärkeintä on naisen söpöys oli sitten muuten ulkonäöltään mitä vain.

ap

Jollain voi olla haaveissa tietyn näköinen, mutta sehän on silloin pelkkä ajatus. Näin ainakin itsellä ja kavereilla mennyt. Tosielämässä kumppani voi olla jotain ihan muuta. Moni asia vaikuttaa ulkonäköön, ei pelkkä hiusten väri. Ilmeet, kasvon ja kehon piirteet, luusto, lihavuus, laihuus, ryhti, se miten liikut... ulkonäkö on iso kokonaisuus.

Vierailija
34/71 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä, tumma ja itsevarma

Vierailija
35/71 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karsastus?

Kasvohalvaus!

Luppasilmä.

Vierailija
36/71 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kiva kuitenkin, että niitä naisystäviä on monikossa.

Vierailija
37/71 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän nuolisi peräaukkoni huolellisesti puhtaaksi ja raikkaaksi jokaisen raskaan, hikisen työpäivän jälkeen

Vierailija
38/71 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rikas DI. Laatikkoleuka. Plussaa jos on osa-aikainen lentokapteeni.

Heh, olen rikas DI, leuka on sopusuhtainen ja olen lentokapteeni, mutta vain osa-aikaisesti, koska firman hoitaminen vie pääosan ajasta. Ei täällä ole ollut ongelmia naisten suorittamasta ryntäyksestä. Arkista työtä, toki vapaa-ajalla on firman fasiliteetit käytettävissä ja lomamatkat hoituu ilman lentokenttien jonottamisia. Kustannukset on kuitenkin suuremmat, kuin tavan matkailijalla, kerosiini ja lentokenttämaksut rasittaa. Positiivisesti ja huumorilla olen kuitenkin suhtautunut näihin kirjoituksiin unelmamiehestä, ehkä se joillekin naisista voisi olla sitäkin. 

Vierailija
39/71 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi tietää kun täällä on aika paljon alapeukutettu näitä vastauksia, että mikä niissä suututtaa? 

Vierailija
40/71 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan sama miltä näytät, jos vaan palvelet minua