Olen jo ihan väsynyt kesän rientoihin...
Joo, itseaiheutettu ongelma, ja varsinainen first world problem onkin, ja eihän tästä saisi valittaa... mutta purkaudun nyt vähän kuitenkin, kun oon niin henkisesti väsynyt.
Ajattelin keväällä, että tästä tulee elämäni kesä, kaipasin eloa, menoa, tekemistä, elämisen tunnetta, hauskuutta.
Varasin 2 ulkomaanmatkaa, kahdet festariliput, 1 konserttilipun, lisänä on ollut parit juhlat suvun kesken ja normaalit omat liikuntaharrastukset joissa olen yrittänyt nyt kesälläkin käydä. Plus sitten mökillä olen koittanut ehtiä käydä, huolehtimassa nurmikot jne.
Ja nyt oon niiiiin väsynyt ja haluaisin vaan pysyä kotona ja katsoa netflixiä sohvalla. Ensi viikonlopulle on taas sovittua menoa, enkä tiedä millä ilveellä saan itseni siihen moodiin, että olen hauskaa seuraa enkä väsähtänyt, kyllästynyt ja haukotteleva tylsimys...
Odotan syyskuuta kuin kuuta nousevaa. Silloin on seuraava ajankohta, kuin kalenterissani on vapaa viikonloppu.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Oliko sulla edes hauskaa ?
On ollut hauskaa, vaikka väsyttääkin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Että kehtasit tänne tulla esittämään että sulla on millä mällätä !
Ei tuollaisiin tarvi mitään hirveitä mällättäviä.
Itse olen myös käynyt ulkomailla ja tapahtumissa, festareilla ja konserteissa, ja niihin uponnut tänä kesänä yhteensä noin 1500 euroa, jotka säästin viime talven aikana siivoojan palkastani.
Ohis
Itselläni on ihan sama "ongelma". Todellakin itseaiheutettua omalla kohdallani, itse olen nämä menot itselleni buukannut.
Juuri äsken tulin taas kotiin reissusta. Onneksi huominen meno peruuntui itsestäni johtumattomista syistä, saan huomisen päivän lepäillä, pakata ja siivota ennen kuin taas keskiviikkona pitää lähteä seuraavaan reissuun.
Tiedän kyllä olevani onnekas että minulla on suhteellisen paljon aikaa ja rahaa käyttää matkusteluun, festareihin ja muuhun huvitteluun. Eli yritän suhtautua kiitollisuudella vaikka väsymystä meinaakin yrittää pukata kun on melkein koko kesän ajan pelkästään toteuttanut omia mielihalujaan.
Jos voiskin tasoittaa tätä jotenkin sinun kanssa! Itse en suunnitellut yhtään mitään lomalle ja nyt tämä alkaa vähän tuntua että tässä sitä tuhlataan vapaapäiviä ja mitään ei tehdä 😁 Että ongelma se voi olla näinkin päin. Mutta onpahan ainakin levännyt.
Että kehtasit tänne tulla esittämään että sulla on millä mällätä !