Hoh hoijaa kuinka jokapäiväinen ruoanlaitto kyllästyttää
Ei jaksa ei. Kuittasin tämän päivän pika-pika-systeemillä, ei jaksa. Mitä te syötte kun ruoanlaittaminen sapettaa, mikä on paras pika-pika-systeemi, enkä halua kuulla sanaa makkara, pizza tai jotain muuta epäterveellistä.
Kommentit (62)
Jalostajan hernekeitto joko kylmänä lusikalla suoraan purkista tai kattilassa lämmitettynä.
Pestopasta eli keitän makaroonit ja joukkoon pestoa.
Huvittavaa, että ap kysyy mitä syödä silloin kun ei huvita kokata... Ja 90% vastauksista on: no kokkaa tätä. 🙄. Ainakin mulle useimmat noista luetelluista ovat jo se max efortti mitä ikinä näen ruoanlaiton eteen, eli eivät todellakaan ole se "helpotettu" vaihtoehto 🤣.
T. Vihaan kokkaamista
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa, että ap kysyy mitä syödä silloin kun ei huvita kokata... Ja 90% vastauksista on: no kokkaa tätä. 🙄. Ainakin mulle useimmat noista luetelluista ovat jo se max efortti mitä ikinä näen ruoanlaiton eteen, eli eivät todellakaan ole se "helpotettu" vaihtoehto 🤣.
T. Vihaan kokkaamista
Jos on lapsia niin kyllä noi on just niitä helpotettuja ruokia.
Nyt on ollut vähän tylsempää tää ruuanlaitto kun ollaan oltu kipeinä 10pv eikä ruoka pysy sisällä. Kerran päivässä tehty lämmin ruoka ja toinen jotain pientä
Uh.. uh.. huh.. uh... Ajattele niitä.. uh.. menetettyjä... Pennejä. Uhhuh👴🏻
Nettihän on loputon aarreaitta!
Sieltä reseptejä vaikka mistä kulttuureista. Maustamalla vaikka tylsä kaali voi muuttua herkkuruoaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Vihaan kokkaamista
Jos on lapsia niin kyllä noi on just niitä helpotettuja ruokia.
Ei ap sanonut mitään lapsista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus pärjään ihan leivällä, joskus paistan jauheliha pihvin sämpylän väliin siihen salaattia ja kurkkua, viidessä minuutissa valmista. Yleensä kyllä yritän tehdä ruoat kahdeksi päivää, niin ei pidä joka päivä hellan ääressä aikaa viettää.
Joo, ihan hyvä vinkki, paitsi tuo jauhelihapihvi, se pitäisi korvata jollain, muutoin OK. Teen itse myös seuraavaksi päiväksi, mutta sitten tulee toinen ongelma, se sama tökkii, joten sitä pitää taas tuunata, eli keittiössä seisominen jatkuu. Hei muuten, kanapihvi tuohon sinun jauhispihvin tilalle, jep näin.
Ahdistaako vihervassaria punainen liha?
Paistetttiin aikaisemmin uunipellillä broileripihvejä ja pakastettiin niitä kerta-annoksina. Nyt helteillä ei ole tarvinnut paistella. Kasviksia tehdään myös isompi annos kerralla, säilyy jääkaapissa hyvin parikin päivää, tai ainakin huomiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei ole tehty sellaista pötköä joka sisältäisi kaikki päivän ravintoaineet ja sellaisen vaan pistäisi jääkaapista suuhunsa. Olisi helppoo.
Onhan, kebabrulla.
Ei se varmasti sisällä aivan kaikkia tarvittavia aineksia kun pidetään epäterveellisenä.
Mikäs siinä epäterveellistä? Sisältää lihaa, salaattia, tomaattia, kurkkua, tomaattikastiketta ja leipää.
Jos jatkuvasti söisi tuota niin kyllä siitä joku ravintoterapeutti älähtäisi kuitenkin.
Eikö sosialisti osaa ajatella omilla aivoilla? Täytyykö aina toimia kuten valtio (tässä tapauksessa THL) suosittelee?
Minä syön mitä haluan ja tarkkailen olotilaani sen jälkeen. Paras fiilis tulee annoksesta jossa on porsaan ulkofilettä, parsakaalia ja lohta. Ruokajuomaksi maitoa. Jos syön annoksen jossa on liikaa hiilaria niin tulee väsy vaikka olisi kuinka täysjyvää eikä höttöhiilaria.
On myös sanomattakin selvää, että mikä sopii yhdelle ei välttämättä sovi toiselle.
Mää teen paahtarileipä hamppareita kun ei jaksa kokkailla.
Vierailija kirjoitti:
T. Vihaan kokkaamista
Mitä yleensä sitten syöt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus pärjään ihan leivällä, joskus paistan jauheliha pihvin sämpylän väliin siihen salaattia ja kurkkua, viidessä minuutissa valmista. Yleensä kyllä yritän tehdä ruoat kahdeksi päivää, niin ei pidä joka päivä hellan ääressä aikaa viettää.
Joo, ihan hyvä vinkki, paitsi tuo jauhelihapihvi, se pitäisi korvata jollain, muutoin OK. Teen itse myös seuraavaksi päiväksi, mutta sitten tulee toinen ongelma, se sama tökkii, joten sitä pitää taas tuunata, eli keittiössä seisominen jatkuu. Hei muuten, kanapihvi tuohon sinun jauhispihvin tilalle, jep näin.
Kokoomuslaiset kuolevat usein suolistosyöpään, punaisen lihan aiheuttamana. Con Grats !
Vierailija kirjoitti:
Keitin makaronia, tein härkäpapurouhebolognesea, keitin porkkanoita lisukkeeksi ja pesin tomaatteja lisäksi.
Pakkasesta ruisleipää.
eiliseltä oli vielä kesäkurpitsapizzoja ja niiden kanssa teen iltaruoaksi vielä pussiperunamuussia. Lisäksi on uunissa paahdettua maissia.
On niin kuuma ettei keittiössä voi kokata kunnolla.
Tunge härkäpavut perseeseesi! Jauhelihaa sen olla pitää saatanan vegehörhö.
Vierailija kirjoitti:
Ja kun ne on aina ne s a a t a n a n samat ruuat jotka pyörii. Päivästä toiseen, kuukaudesta toiseen, vuodesta toiseen. Mä olen kans aivan kyllästynyt.
Sellaista se mielikuvituksettomana NPC:nä on. Kannattaa opetella käyttämään päätäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokoomuslaiset kuolevat usein suolistosyöpään, punaisen lihan aiheuttamana. Con Grats !
Sulla on varmaan lähteet väittämillesi? Tuskin. Vihervassari taas haaveilemassa väärinajattelijoiden kuolemasta.
Ja punainen liha ei tosiaankaan aiheuta suolistosyöpää. Tuo koko juttu on B12-vitamiinin puutoksesta johtuvaa vihervassarien psykooseja. Punaista lihaa ollaan syöty iät ajat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei ole tehty sellaista pötköä joka sisältäisi kaikki päivän ravintoaineet ja sellaisen vaan pistäisi jääkaapista suuhunsa. Olisi helppoo.
Laihduttajille on kyllä nutrilettiä ja naturdietiä sun muuta ravinnoksi.
Mutta tuskin niilläkään elää jos jatkuvana ravintona käyttäisi, siinähän laihtuisi olemattomiin.
Yksi nopea ruoka, jota voi tehdä kerralla reilusti on nötköttikeitto. Se on vieläpä hyvää.
Tarvii kuoria perunat ja pilkkoa ne kattilaan. Muuten sekaan yksi pussi isoja keittojuureksia (pakaste), ja yksi purkki sikanautaa (valmiiksi kypsää) vaikka voiveitsellä sopiviksi nopiksi leikattuna. Keitto on valmista, kun perunat on kypsiä. Ja ne kypsyy vartissa, jos et jättänyt paloja isoiksi.
Sekaan voi halutessaan laittaa jotain mausteita tai vaikka tuoretta persiljaa...
Makaroonia