Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teemu Selänne on republikaani, aikoo äänestää Trumpia

Vierailija
25.07.2024 |

https://www.is.fi/jaakiekko/art-2000010585757.html

Oletko jo päättänyt, ketä aiot äänestää?

Olen republikaani. Se, kuka siellä on ehdolla, ihan sama kuka siellä on, niin sillä mennään.

Kommentit (125)

Vierailija
121/125 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko jollekkin yllärinä että Teemu on republikaani? Niin kuin monet rikkaat kalifornialaiset myös. Onhan tuo Teemusta tiedetty jo ajat sitten. Ihmeellistä että nyt siitä vouhkataan. Jokainen äänestäköön jenkeissä ketä haluaa. Ei liikuta minua kakan vertaa. Hyvä että muistiaairas vanhus ymmärrettiin laittaa pois.

Vierailija
122/125 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis, tosi toope asenne tuo, että "ihan sama kuka siellä on, äänestän vaan ku o republikaani". No just. Jonkinnäköistä kriittisyyttä pitäisi kyllä löytyä eikä mennä vaan laput silmillä. Mut jos ei ajatustyö suju, niin kai sitä sit mennään noin.

Kaksipuoluejärjestelmässä tuo on mahdollista. Puolueiden politiikka lienee suurin syy äänestää oman puolueen ehdokasta. 

Jii, mutta järki? Lähtihän se edellinen varapresidentti Pencekin vastustamaan, kun tajusi tuon hulluuden. Ja siellä on nyt sekä ehdokas, että sen oikea käsi nyt molemmat kiihkoilijoita. Trumpin teema:: olen nyt hirveän vihainen ja minä ilkeilemällä ja haukun vastustajaa!! Se on minun ykkösteemA. Yeah. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/125 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs puoluetta se ap äänestää???

Ei ylitä uutiskynnystä.  Ei sillä ole Täs asiassa merkitystä.

Ei kaikki halua mainostaa. Teemulle maksetaan siitä, että se mainostaa. Se on ostettu Se on arveluni. Miksi muuten moista julistaisi? 

Vierailija
124/125 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh

Vierailija
125/125 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kato äiti, mä äänestän ilman aivoja!

Amerikassa Trump, meillä Orpo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan