Miten toipua pettymyksestä? Deittimies ei tykännyt ulkonäöstäni
Facebookin yhdessä sinkkuryhmässä yksi mies etsi kumppania. Laitoin hänelle viestiä ja hän vastasi melko pitkästi ja vaikutti kiinnostuneelta. Facebook-kuvani on vähän epäselvä.
Seuraavassa viestissäni laitoin pari tarkempaa kuvaa. Nyt hän ei ole enää vastannut vaikka on lukenut viestin. Eli ulkonäkö ei varmaan miellyttänyt. Tuntuu pahalta.. kiva tulla ghostatuksi heti kuvan jälkeen
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhyy, naiset dumppaavat surutta, jos et ole status-ammatissa, tarpeeksi pitkä ja komea, rikas. Pitäisikö sua jotenkin sääliä?
Et ole vielä tätä tajunnut, mutta yleensä naiset ei dumppaa tän takia. Vaan siksi, että mies on tylsämielinen, eikä sillä ole mitään sanottavaa. Naiset haluaa kiinnostavan ja sekä heistä että ulkomaailmasta kiinnostuneen ja itsevarman puolison. Jos tämä toteutuu, niin raha ja ulkonäkö ei siinä vaakakupissa paina lainkaan. Ja jos painaa, niin sitten olet väärän naisen kanssa tekemisissä ja sun kannattaisi juosta karkuun.
Näin ainakin omassa ystäväpiirissä. Raha tai ulkonäkö ei ole ollut todellakaan isoimmat tekijät. Mutta luonne ja sosiaaliset taidot ovat se määräävä tekijä.
Kun katsoo miesten Tinder-profiileja, näyttäisi siltä että 90% on tämä asia vielä tajuamatta.
Ja turha sanoa että miesmal
Naisilla on tosiaan tällainen tutka. He näkevät jo kuvasta että mies on tylsämielinen. On vain sattumaa, että pitkät ja komeat miehet eivät ole tylsämielisiä. Naisten tuntosarvi on lähes erehtymätön. Vain 80% eroista tapahtuu heidän aloitteestaan, sillä hyvällä pelisilmällä he tekevät oikeita valintojaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuka täällä nyt on niin helvetin komea/kaunis? Parasta olla sinut itsensä kanssa.
On niitä kauniitakin Tinderit ja kadut täynnä. Siihen että on sinut itsensä kanssa vaaditaan se, että elämässä on edes joitain ihmisiä, jotka pitää itsestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhyy, naiset dumppaavat surutta, jos et ole status-ammatissa, tarpeeksi pitkä ja komea, rikas. Pitäisikö sua jotenkin sääliä?
Et ole vielä tätä tajunnut, mutta yleensä naiset ei dumppaa tän takia. Vaan siksi, että mies on tylsämielinen, eikä sillä ole mitään sanottavaa. Naiset haluaa kiinnostavan ja sekä heistä että ulkomaailmasta kiinnostuneen ja itsevarman puolison. Jos tämä toteutuu, niin raha ja ulkonäkö ei siinä vaakakupissa paina lainkaan. Ja jos painaa, niin sitten olet väärän naisen kanssa tekemisissä ja sun kannattaisi juosta karkuun.
Näin ainakin omassa ystäväpiirissä. Raha tai ulkonäkö ei ole ollut todellakaan isoimmat tekijät. Mutta luonne ja sosiaaliset taidot ovat se määräävä tekijä.
Kun katsoo miesten Tinder-profiileja, näyttäisi siltä että 90% on tämä asia vielä taju
Siis nuo keski-ikäisten ym erot tulee usein naisten aloitteesta, koska vaikka mies olisi jo ajat sitten lakannut välittämästä vaimostaan, ja käyttäytyy sen mukaisesti, ei miehet eroa mikäli palvelu kotona pelaa, jos ei ole uutta naista katsottuna.
Christiiina kirjoitti:
Ei ole AP minullakaan hyvin mennyt. Olin Tinderissä reilu 2v ja tässä mun treffisaldo:
Ensitreffejä 32
Annetut pakit 10
Saadut pakit 21, joista joku 8-9 kanssa tunne molemminpuolinen eli kumpikaan ei halunnut tavata uudelleen
Kolme tapailusuhdetta
Kerran tapasin ensitreffeillä miehen kävelyn merkeissä Seurasaaressa Helsingissä. Tarkoitus oli viettää useampi tunti yhdessä, mutta hän lähtikin yhtäkkiä kotiin jo parin tunnin jälkeen. Sen jälkeen hän poisti matchin. Tuli selväksi, että ulkonäköni oli pettymys hänelle
!
Vaihda profiilikuvasi sellaiseen mistä sinut tunnistaa.
valitkaa sellainen kumppani jonka höpötyksiä jaksatte kuunnella eli pitää olla miellyttävät höpötykset
Tai sit mieheen iski alemmuuskompleksi. Katsoi, ettei oma taso riitä sinuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, kerrankin joku nainen sai tietää, mitä lähes jokainen mies käy läpi nettideittailussa.
Häh? Siis luuletko, että tuo saa naiset jotenkin alentamaan omaa rimaa tai jotain? Ei saa. Vai miksi nautit toisten kärsimyksestä?
Joo tommonen jätkä sietääkin olla sinkkuna ja kyse ei ole naamasta.
M30
Hyväksy se, että valheella on lyhyet jäljet. Vastaavat pettymykset jatkossa estät sillä, että esiinnyt ihan omana, tunnistettavana itsenäsi niin kukaan sellainen ei edes kiinnostu jolle ulkonäkösi on kynnyskysymys.
Kyllä aikuisella ihmisellä pitäisi olla realistinen käsitys omasta ulkonäöstään ja siitä, miten se vastaa yleisiä ihanteita ja miten muut siihen päänsääntöisesti suhtautuvat.
Miten ihmeessä sinusta tuli se pettynyt uhri?
Vierailija kirjoitti:
Mulle kävi sama kun olin etsimässä seuraa kuvattomalla profiililla. Juteltiin hetki ja sitten lähetin miehelle kuvani. Seuraavana päivänä hän ilmoitti, että aikoo nyt pitää kokonaan taukoa seuran etsinnästä ja toivotti hyvää jatkoa. Pari päivää myöhemmin tämä sama tyyppi oli laittanut mulle tykkäyksen (kuvattomaan profiiliin) Tinderissä, joten se siitä tauosta. Syy oli mun ulkonäössä.
Auts 😅
Christiiina kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Ei ole AP minullakaan hyvin mennyt. Olin Tinderissä reilu 2v ja tässä mun treffisaldo:
Ensitreffejä 32
Annetut pakit 10
Saadut pakit 21, joista joku 8-9 kanssa tunne molemminpuolinen eli kumpikaan ei halunnut tavata uudelleen
Kolme tapailusuhdetta
Kerran tapasin ensitreffeillä miehen kävelyn merkeissä Seurasaaressa Helsingissä. Tarkoitus oli viettää useampi tunti yhdessä, mutta hän lähtikin yhtäkkiä kotiin jo parin tunnin jälkeen. Sen jälkeen hän poisti matchin. Tuli selväksi, että ulkonäköni oli pettymys hänelle
!
Miksi toistelet tätä samaa asiaa joka ketjussa. Vähän veikkaan että se ulkonäkösi ei ole ainut syy..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ole hoikka ja sporttinen, naisella vähintään puolipitkät hiukset. Mene pukeutumisneuvojalle jos ei ole visuaalista silmää, naisilla hillitty meikki. Opettele normaalit käytöstavat ja etiketti.
Kaikki överi pois: Kilot, hiusvärit, täytteet, kotkankynnet, päihteiden käyttö, älämöly ja örvellys.
Näillä opeilla fiksua seuraa löytyy helposti.
Kilot ei kyllä miehiä haittaa, itse yli 100kg (kylläkin hoikan mallinen, esim vyötärö 70cm) ja miehet, kaiken ikäiset käy kuumana. Riittää että kauniit kasvot. Ja itse olen vielä lähellä viittakymppiä.
Kuinka pitkä olet? Kauniit kasvot kyllä antaa paljon anteeksi.
Ap, voiko olla että mies etsi keskustelua ja kysyit mielipidettä valokuvistasi?
Ei kovin syvällistä.
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Ensitreffejä 32
Annetut pakit 10
Kolme tapailusuhdetta
!
Miksi toistelet tätä samaa asiaa joka ketjussa. Vähän veikkaan että se ulkonäkösi ei ole ainut syy..
Tällaiset miljoonaan kertaan kopipeistatyt jutut ei kyllä oikein sovi palstoille yleensä, mutta toisaalta jos miljoona kertaa väitetään että nainen saa seksiä /suhteen aina halutessaan, niin voihan siihen aina vastata.
Eri
Ei tuo naamaan auta. Mulla on aina mieslykky ollut naamasta kiinni. Oon tajunnut mikä siinä on pielessä vaikkei oo mitään suuria palovammoja tms, mut heikko leukalinja, lyhyt perunanenä, pienet silmät, litteät poskipäät, naama on kokonaisuudessaan leveä, semmosta tyhjää tilaa on hirveästi. Ei auttanut nuorenakaan hoikka ja timmi kroppa, etenkin kun siinäkin on mittasuhtavirheitä joka suuntaan.