Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten toipua pettymyksestä? Deittimies ei tykännyt ulkonäöstäni

Vierailija
25.07.2024 |

Facebookin yhdessä sinkkuryhmässä yksi mies etsi kumppania. Laitoin hänelle viestiä ja hän vastasi melko pitkästi ja vaikutti kiinnostuneelta. Facebook-kuvani on vähän epäselvä.

Seuraavassa viestissäni laitoin pari tarkempaa kuvaa. Nyt hän ei ole enää vastannut vaikka on lukenut viestin. Eli ulkonäkö ei varmaan miellyttänyt. Tuntuu pahalta.. kiva tulla ghostatuksi heti kuvan jälkeen

Kommentit (77)

Vierailija
1/77 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up. Kaipaisin jotain lohdutusta nyt :(

ap

Vierailija
2/77 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo vielä mitään, mutta kun mies haihtuu enssimmäisen seksikerran jälkeen. Inhosi siis näkemäänsä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/77 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä voi sanoa etten miehenä tietäisi mitä se on. Se vaan että varmasti olen kokenut tuon 100x useammin. No ei muuta kuin pidä itseluottamus teräksen kovana ja uskalla epäonnistua😅

Vierailija
4/77 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun olin aikoinani nettideittipalvelussa (ei Tinder) varmaan viisi naista lopetti juttelun heti, kun olin lähettänyt kuvani. Kaksi sanoi suoraan, ettei ulkonäkö nappaa, toiset vain ghostasi. Jatkossa olin viisaampi ja lisäsin kuvan profiiliin, ettei rumuuteni tullut niin suurena yllätyksenä. Ei kai siinä auta muu, kuin vain jatkaa yrittämistä, vaikka pahaa tekeekin.

M

Vierailija
5/77 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi inhottavaa tuollainen että ei vastaa mitään. Löydät kyllä varmasti miehen joka pitää ulkonäöstäsi. Kaikkia ei voi miellyttää ja ihmisiä on joka lähtöön, kuin eri makuja. Vain koska tämä mies ehkä ei välittänyt ulkonäöstäsi ei tarkoita että sinussa olisi jotain vikaa!

Vierailija
6/77 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi sama kun olin etsimässä seuraa kuvattomalla profiililla. Juteltiin hetki ja sitten lähetin miehelle kuvani. Seuraavana päivänä hän ilmoitti, että aikoo nyt pitää kokonaan taukoa seuran etsinnästä ja toivotti hyvää jatkoa. Pari päivää myöhemmin tämä sama tyyppi oli laittanut mulle tykkäyksen (kuvattomaan profiiliin) Tinderissä, joten se siitä tauosta. Syy oli mun ulkonäössä.

Vierailija
7/77 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi inhottavaa tuollainen että ei vastaa mitään. Löydät kyllä varmasti miehen joka pitää ulkonäöstäsi. Kaikkia ei voi miellyttää ja ihmisiä on joka lähtöön, kuin eri makuja. Vain koska tämä mies ehkä ei välittänyt ulkonäöstäsi ei tarkoita että sinussa olisi jotain vikaa!

Mitä tuossa pitäisi vastata?

Vierailija
8/77 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, eihän se kivaa ole. Ekan kerran tapahtui mulle 17 veenä, paperisen kuvan lähetin (ei ollut mitään nettikameroita tms silloin vielä), vuotta vanhempi poika vastasi että näpsäkän näköinen tyttö ja pidin sitä kehuna, vaan kirjoittelupa lakkasi pian tuon jälkeen. Jos ois pitänyt kauniina, ois tietty kehut olleet vähän muuta. Ja ihan tavallisen näköinen perheenisä tavallisen näköisen naisen kanssa on nyt 30 v myöhemmin, kun oon facesta nähnyt. 

Vierailija
9/77 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, kerrankin joku nainen sai tietää, mitä lähes jokainen mies käy läpi nettideittailussa.

Vierailija
10/77 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole hoikka ja sporttinen, naisella vähintään puolipitkät hiukset. Mene pukeutumisneuvojalle jos ei ole visuaalista silmää, naisilla hillitty meikki. Opettele normaalit käytöstavat ja etiketti. 

Kaikki överi pois: Kilot, hiusvärit, täytteet, kotkankynnet, päihteiden käyttö, älämöly ja örvellys.

Näillä opeilla fiksua seuraa löytyy helposti.

Vierailija
11/77 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, eihän se kivaa ole. Ekan kerran tapahtui mulle 17 veenä, paperisen kuvan lähetin (ei ollut mitään nettikameroita tms silloin vielä), vuotta vanhempi poika vastasi että näpsäkän näköinen tyttö ja pidin sitä kehuna, vaan kirjoittelupa lakkasi pian tuon jälkeen. Jos ois pitänyt kauniina, ois tietty kehut olleet vähän muuta. Ja ihan tavallisen näköinen perheenisä tavallisen näköisen naisen kanssa on nyt 30 v myöhemmin, kun oon facesta nähnyt. 

Ja tuota ennen oltiin jo kirjoteltu pitkään. (Ja ei, en ollut ylipainoinen vaan hoikka.) Mut naamani ei ole tuon jälkeenkään miehiä miellyttänyt. 

Vierailija
12/77 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole hoikka ja sporttinen, naisella vähintään puolipitkät hiukset. Mene pukeutumisneuvojalle jos ei ole visuaalista silmää, naisilla hillitty meikki. Opettele normaalit käytöstavat ja etiketti. 

Kaikki överi pois: Kilot, hiusvärit, täytteet, kotkankynnet, päihteiden käyttö, älämöly ja örvellys.

Näillä opeilla fiksua seuraa löytyy helposti.

Ei auta mitään, jos on ruma naama. 

T. Tuo toinen pakit saanut

Vierailija
13/77 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaahas, kerrankin joku nainen sai tietää, mitä lähes jokainen mies käy läpi nettideittailussa.

Häh? Siis luuletko, että tuo saa naiset jotenkin alentamaan omaa rimaa tai jotain? Ei saa. Vai miksi nautit toisten kärsimyksestä?

Vierailija
14/77 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo vielä mitään, mutta kun mies haihtuu enssimmäisen seksikerran jälkeen. Inhosi siis näkemäänsä. 

Itse miehenä ajattelen, et mitä ihmeellistä tässä nyt on? Iteki tehny ekan panon jälkeen monta katoamistemppua. Joskus syynä on ollut löysä pillu, joskus haju ja joskus kyseessä ollut pieni ryhävalas jota ollut tarkotuskin käydä kerran poraamassa paremman puutteessa. Sentää oot sänkyyn asti kelvannut. 

Vierailija
15/77 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, että se harmittaa. Kyllä varmasti jokaista harmittaa jos ei oma ulkonäkö miellytä toista. Asia on kuitenkin niin, että ihmisistä vain ehkä 5% on niin kauniita/komeita, että miellyttää lähes kaikkia. Suurin osa on taviksia, joita osa muista taviksista pitää viehättävän näköisinä, mutta ei kaikki. Pitää vaan löytää sellainen kumppani, jonka ulkonäkö miellyttää sinua riittävästi ja sinun ulkonäkö häntä. Usein se meneekin niin, että esim.

Matti pitää Maijasta, mutta Maija ei Matista. Maija haluaisi Pekan. Pekka ei ei ole kiinnostunut Maijasta, vaan Kertusta. Kerttu ei tykkää takaisin, koska on ihastunut Mattiin.

Eli tykkäykset menee usein ristiin.

Vierailija
16/77 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai siinä muu auta kuin hyväksyä se tosiasia, ettei ulkonäkösi miellytä kaikkia. Ei varmasti itseäsikään miellytä kaikkien ulkonäkö etkä haluaisi edetä ihmisen kanssa, jota et välitä katsella tai joka ei halua katsella sinua.

Vierailija
17/77 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhyy,  naiset dumppaavat surutta, jos et ole status-ammatissa, tarpeeksi pitkä ja komea, rikas. Pitäisikö sua jotenkin sääliä?

Vierailija
18/77 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sulla vahvasti mene, jos itsetunto horjuu jo tuossa vaiheessa deittailua. Ette ole vielä edes tavanneet. Vastapuolelle on voinut sattua mitä vain, millä ei ole mitään tekemistä ulkonäkösi kanssa. Hyvä kai on, että tässä vaiheessa karsiutuu. Niitä nimittäin karsiutuu vielä ensitapaamisen, ensikerran ja kaiken jälkeen. Enemmän ne aina sattuvat. 

Vierailija
19/77 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minunkaan ulkonäöstä viehätytä. Parisuhteesta en enää edes haaveile. 

Vierailija
20/77 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskittykää omaan hyvään oloon, ei muiden hyväksyntään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän