Miten toipua pettymyksestä? Deittimies ei tykännyt ulkonäöstäni
Facebookin yhdessä sinkkuryhmässä yksi mies etsi kumppania. Laitoin hänelle viestiä ja hän vastasi melko pitkästi ja vaikutti kiinnostuneelta. Facebook-kuvani on vähän epäselvä.
Seuraavassa viestissäni laitoin pari tarkempaa kuvaa. Nyt hän ei ole enää vastannut vaikka on lukenut viestin. Eli ulkonäkö ei varmaan miellyttänyt. Tuntuu pahalta.. kiva tulla ghostatuksi heti kuvan jälkeen
Kommentit (77)
Olen sillein julma, että minulle deitti-ihmiset alkavat olla "todellisia" vasta tapaamisen jälkeen. Näin mitkään ghostaamiset ei mene ihon alle. Oikeastaan pidän tätä ihan normaalina, koska kai kaikilla on elämä ja deittiapissa yleensä useita keskusteluja.
Toki kohtelias pyrin aina olemaan.
Vierailija kirjoitti:
Parempi olla kiva ja "ruma", ku aivoton bimbo.
Eli susta luonnonkaunis tai nätti on automaattisesti bimbo?
Ei se mikään deittimies ole jos ette tavanneet? Mielestäni tuo tilanne ei edes ole paha, koska kuvat nyt eivät koskaan kerro ihmisen ulkonäöstä täydellisesti. Voit ajatella että hän ei vain pitänyt siitä miltä näytät kuvissa, that's it. Pahempi olisi jos pettyisi ulkonäköön livenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo vielä mitään, mutta kun mies haihtuu enssimmäisen seksikerran jälkeen. Inhosi siis näkemäänsä.
Itse miehenä ajattelen, et mitä ihmeellistä tässä nyt on? Iteki tehny ekan panon jälkeen monta katoamistemppua. Joskus syynä on ollut löysä pillu, joskus haju ja joskus kyseessä ollut pieni ryhävalas jota ollut tarkotuskin käydä kerran poraamassa paremman puutteessa. Sentää oot sänkyyn asti kelvannut.Voisi kuvitella, että Trump olisi voinut nuorempana noin kirjoittaa.
Luuletko, että kaikki pitää susta?
Olemus, tuoksu, äänensävy, puhutut asiat... Eleet... Olemme alastomia apinoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parempi olla kiva ja "ruma", ku aivoton bimbo.
Eli susta luonnonkaunis tai nätti on automaattisesti bimbo?
Enpä noin sanonut. Lue uudestaan.
Harva tosiaan on niin hyvännäköinen, että kaikkia miellyttää. Useimmat on melko tavallisen näköisiä.
Vierailija kirjoitti:
Harva tosiaan on niin hyvännäköinen, että kaikkia miellyttää. Useimmat on melko tavallisen näköisiä.
Niin ja mitä sieltä suusta tulee ulos... Ratkaisee!
Ei jumalauta ulkonäön kanssa seurustella!
Vierailija kirjoitti:
Muistan kun olin aikoinani nettideittipalvelussa (ei Tinder) varmaan viisi naista lopetti juttelun heti, kun olin lähettänyt kuvani. Kaksi sanoi suoraan, ettei ulkonäkö nappaa, toiset vain ghostasi. Jatkossa olin viisaampi ja lisäsin kuvan profiiliin, ettei rumuuteni tullut niin suurena yllätyksenä. Ei kai siinä auta muu, kuin vain jatkaa yrittämistä, vaikka pahaa tekeekin.
M
Tiedän että tuo tekee kipeää, mutta lohdutuksen sanana kerron, että en ole mitenkään sysiruma nainen enkä ylipainoinen, silti olen saanut kirveleviä pakkeja miehiltä, jotka eivät itsekään mitään 5/5 Alfoja ole olleet. Ei muuta kuin nenä pystyyn, ja kohti uusia pettymyksiä kuten mummuni sanoi.
Jotkut tykkää äidistä, toiset tyttärestä.
Ei ole AP minullakaan hyvin mennyt. Olin Tinderissä reilu 2v ja tässä mun treffisaldo:
Ensitreffejä 32
Annetut pakit 10
Saadut pakit 21, joista joku 8-9 kanssa tunne molemminpuolinen eli kumpikaan ei halunnut tavata uudelleen
Kolme tapailusuhdetta
Kerran tapasin ensitreffeillä miehen kävelyn merkeissä Seurasaaressa Helsingissä. Tarkoitus oli viettää useampi tunti yhdessä, mutta hän lähtikin yhtäkkiä kotiin jo parin tunnin jälkeen. Sen jälkeen hän poisti matchin. Tuli selväksi, että ulkonäköni oli pettymys hänelle
Vartalokuva voipi olla harhainen. Oma, siis.
Vierailija kirjoitti:
Ole hoikka ja sporttinen, naisella vähintään puolipitkät hiukset. Mene pukeutumisneuvojalle jos ei ole visuaalista silmää, naisilla hillitty meikki. Opettele normaalit käytöstavat ja etiketti.
Kaikki överi pois: Kilot, hiusvärit, täytteet, kotkankynnet, päihteiden käyttö, älämöly ja örvellys.
Näillä opeilla fiksua seuraa löytyy helposti.
Kilot ei kyllä miehiä haittaa, itse yli 100kg (kylläkin hoikan mallinen, esim vyötärö 70cm) ja miehet, kaiken ikäiset käy kuumana. Riittää että kauniit kasvot. Ja itse olen vielä lähellä viittakymppiä.
Vierailija kirjoitti:
Ole hoikka ja sporttinen, naisella vähintään puolipitkät hiukset. Mene pukeutumisneuvojalle jos ei ole visuaalista silmää, naisilla hillitty meikki. Opettele normaalit käytöstavat ja etiketti.
Kaikki överi pois: Kilot, hiusvärit, täytteet, kotkankynnet, päihteiden käyttö, älämöly ja örvellys.
Näillä opeilla fiksua seuraa löytyy helposti.
Niin, helppo neuvo, ole hoikka ja sporttinen,
Kuka täällä nyt on niin helvetin komea/kaunis? Parasta olla sinut itsensä kanssa.
No, sitten vain laihduttamaan kaikki! Minkälaista kirjallisuutta luette?
Oon jättäny monta jäbää useista eri syistä. Semmosta se elämä on.