Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisitko seurustella biseksuaalin kanssa?

Vierailija
25.07.2024 |

Kysymys on itse otsikossa

Voitko seurustella biseksuaalin kanssa?

Vaihtoehdot

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan edes mieti sitä, onko toinen osapuoli biseksuaali vai ei. Sillähän ei ole käytännössä mitään merkitystä. Joku hetero voi olla kiinnostunut jokaisesta vastaan tulevasta toisen sukupuolen edustajasta, ja jonkun biseksuaalin voi olla vaikea löytää edes yhtä ihmistä, joka kiinnostaisi.

Vierailija
22/30 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama. Housut pysyy jalassa aina. Kolmeksi minuutiksi voi heittää, silloin kun käsky käy. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin seurustella bi-miehen kanssa jos hän kertoisi siitä minulle rehellisesti heti alussa.

Vierailija
24/30 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtaosa binaisista on vain kokeilemassa heterosuhteiden välissä joten en. 

Vierailija
25/30 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koska haluan normaalin miehen. 

Haista v ttu h.uora !

Vierailija
26/30 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa bi-seksuaalin kanssa enkä oikein ymmärrä mikä tässä muuttuisi vaikka oltaisiin kumpikin heteroita tai jos vaikka itsekin olisin bi.

Vierailija
27/30 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies tykkää sekä blondeista, bruneteista, punapäistä että tummahiuksisista, mistä sen tietää pyörittääkö se minun maantienruskean lisäksi kolmea muuta naista tyydyttääkseen seksuaaliset fantasiansa?

Vierailija
28/30 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon lesbo nainen, bi naisen kans. Eipä toi silleen oo häirinny, vaikka alussa pelkäsin, että lähtee "helpomman elämän" perässä pois. 

Vierailija
29/30 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en edes tiedä, onko puolisoni täys hetero, vai bi. Minulle riittää, että hän haluaa olla minun puolisoni. Tietääkseni olen ainut, jonka kanssa hän on koskaan seksiä harrastanut. Toivon, että hän kertoo minulle, jos hänellä on muita kumppaneita, tai sellaista suunnittelee.

Vierailija
30/30 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon lesbo nainen, bi naisen kans. Eipä toi silleen oo häirinny, vaikka alussa pelkäsin, että lähtee "helpomman elämän" perässä pois. 

En ole ennen ajatellut asiaa saman sukupuolen parin näkökulmasta, mutta tuo on ymmärrettävä huoli. Näkyvä vähemmistön jäsenyys on aina vähän hankalampi asia kuin näkymätön, mikä varmasti painaa joillakin vaakakupissa.