Lue keskustelun säännöt.
Annan tukkapöllyä sille joka tulee väittämään, että raha ei tuo onnea!
25.07.2024 |
Sain yllättäen 2000 euroa ylimääräistä rahaa ja kummasti loppui elämänhaluttomuus, ahdistus, jännitysniska ja unettomuus siihen paikkaan.
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Raha on ainoastaan motivaattori, ei siis onnellisuuden tuoja vaan motivaation. Rauha on ainoa onnellisuuden tuoja. Raha ei tuo rauhaa. Vain rakkaus tuo rauhaa ja rauha onnellisuutta.
Autuaita ovat rauhantekijät, sillä heidät pitää Jumalan lapsiksi kutsuttaman. Matt. 5:9
Rakkaani, rakastakaamme toinen toistamme, sillä rakkaus on Jumalasta; ja jokainen, joka rakastaa, on Jumalasta syntynyt ja tuntee Jumalan. Joka ei rakasta, se ei tunne Jumalaa, sillä Jumala on rakkaus. Siinä ilmestyi meille Jumalan rakkaus, että Jumala lähetti ainokaisen Poikansa maailmaan, että me eläisimme hänen kauttansa. 1. Joh. 4:7,9
Rauhan minä jätän teille: minun rauhani-sen minä annan teille. En minä anna teille, niinkuin maailma antaa. Älköön teidän sydämenne olko murheellinen älköönkä peljätkö. Joh. 14:27
Pelkoa ei rakkaudessa ole, vaan täydellinen rakkaus karkoittaa pelon, sillä pelossa on rangaistusta; ja joka pelkää, se ei ole päässyt täydelliseksi rakkaudessa. . Joh. 4:18