Mitä hauskaa teit tänään?
Koitko tai teitkö tänään jotain kivaa?
Vinkit jakoon 😊
Kommentit (43)
Join aamuyöllä kaljaa rannassa penkillä ja katselin, kun lepakot pyydystivät hyönteisiä.
Kivoja kesäjuttuja ootte tehneet 😊
Mä oon nyt kipeenä, mutta kunhan paranen, lähden yhdessä ystävän kanssa uimaan. Budjetti on tiukoilla, mutta onneksi järveen pääsee ilmaiseksi uimaan.
Ihana kun ensi viikolla vähän viilenee.
Menin aamupäivällä meidän laiturille lötköttämään, välillä kävin uimassa ja eväitä mulla oli herneitä, vadelmia ja iso pullo vichyä.
Onneksi muistin laittaa aurinkovoidetta kunnolla!
Kävin pyöräilemässä pari tuntia, hellettä +29 C joten kuuma oli joten kävin kaksi kertaa uimassa/sukeltamassa järveen vaatteet päällä. Pyöräilykypärän ja sporttisandaalit sentään riisuin ennenpulahdusta. Pulahdus järveen kyllä virkisti ja jaksoi taas pyöräillä.
Vierailija kirjoitti:
Join aamuyöllä kaljaa rannassa penkillä ja katselin, kun lepakot pyydystivät hyönteisiä.
Huomenna meinaan uusia tämän, mutta mukaan pullo vodkaa ja eväsleipiä. Kyllä kesästä kannattaa nauttia.
Kiva ketju! Tänään en ole tehnyt mitään hauskaa (vielä), sillä olen ollut töissä ja odotan sitä, että aurinko laskee (n. 22) ja jos taivas olisi yhtä kaunis kuin eilen - vaaleanpunainen, oranssi, violetti... sitten tulee hiukan viileämpi ja voin istua partsilla taivasta ja lentokoneita katsellen. Yö on maagista aikaa, tykkään. Huomenna mulla on vapaa ja menen tyttären ja hänen poikaystävänsä kanssa päiväleffaan ja sen jälkeen sushi buffetiin. Käymme varmaan jossain näyttelyssäkin, kun mulla museokortti ja 17-vuotiaat pääsevät ilmaiseksi.
On ollut niin kuuma päivä että olen viihtynyt enimmäkseen viileässä sisätilassa ja katsonut leffoja. Iso kiitos ilmalämpöpumpun keksijälle! 🙏
Pissasin itseni päälle kaksi kertaa ennen suihkua
Tyttären kanssa käytiin treenaamassa ulkokuntosalilla.
Kävin töiden jälkeen lapsen kanssa uimassa. Meillä oli tosi kivaa.
Vierailija kirjoitti:
"Vedin viikseen"
Vitsi, vitsi.
31
Keräsin pari litraa puutarha vadelmia, ja söin ne melkein kaikki. Ihana kesä ja sen antimet.
Vietin salilla 3,5 tuntia ja sitten ruokaa ja päikkärit. Huomenna sama uudestaan. Ja uudestaan.
Kirjoitin pöytälaatikkoon erästä viidestä tarinastani.
Olin töissä, siellä oli kivaa, mukavaa, ja hyvä ilmastointi. Ihan parhaat työkaverit.
Poimin mustikoita ja tein mustikkapiirakkaa. Pullapohjaan, tottakai! Siinä välillä kävin uimassa omassa rannassa.
Pelasin WoWia!
Minulla olisi siinä niin paljon tehtävää, että viime aikoina on ollut vaikeuksia päättää mihin suunnata. Mutta tänään sain tehtäviä hyvin alulle (ja ylipäätään opin mitä minun pitäisi tehdä), niin seuraavalla pelikerrallakin tiedän tasan tarkkaan mistä jatkaa. 💪🏻