Jos just nyt olis pakko lähteä toiseen niin lähtisitkö Seine-joelle vai Seinäjoelle?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
En jaksais nyt lähteä Pariisiin, olen kyllä kerran käynyt. Siellä on nyt olympialaiset ja melkonen turistikaaos päällä. Voishan sitä Seinäjoella kävästä, kunhan ei tarttis pitkään viipyä, haha!
Hyvin sanottu, olmi!
Vierailija kirjoitti:
Jos Seine on puhdas, niin sitten Vantaajoessa ja Aurajoessakin voi uida.
Voi Aurajoessa uida, se on sameaa savisen maan vuoksi mutta ei erityisen likaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi Aurajoessa uida, se on sameaa savisen maan vuoksi mutta ei erityisen likaista.
Aurajoessa ei todellakaan suositella uimaan. Tarkistapa, mitä viranomaiset sanovat.
Molemmissa olen käynyt ja jos on valittava toinen näistä tällä tietoa, valitsen Seinäjoen.
M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aurajoessa ei todellakaan suositella uimaan. Tarkistapa, mitä viranomaiset sanovat.
Ei ehkä ihan keskellä kaupunkia mutta kun mennään Liedon suuntaan niin moni siellä itse asiassa uikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se kielto Turun keskustan alueella ei johdu veden laadusta vaan ihan muista syistä.