Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kosto kroppa ja seksuaalisuus

Vierailija
25.07.2024 |

Pitkä suhde päättymässä useista korjaus yrityksistä huolimatta. Parisen vuotta tehty töitä sen eteen mutta mies jos reilun vuoden halunnut muuttaa erilleen kuun vaihteessa...tässä oltu ilman mitään läheisyyttä koko aika.  itse aina liikkunut paljon mutta viimiset vuodet olleet raskaita psyykkisesti.  Vuosi sitten paransin elämäntapani  nyt- 20kg olen normaalipainoinen. Nyt löytänyt paljon seuraa vieraista miehistä joilta saan paljon huomiota ja kehuja.

Eli kyllä normaali painossa oleva nainen saa enemmän huomiota.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että miehellesi tarjoilit vain ylipainoista possua. Ei ihmekään, että suhde kariutui.

Vierailija
2/8 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on nyhvelömiehen kirjoittama, joka yrittää syyllistää vaimoaan! Kirjoittelee tänne, kun ei uskalla kotonaan suutaan avata!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla ei ole termit hallussa. Mitä tekemistä tuolla on seksuaalisuuden kanssa?

Vierailija
4/8 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kostokroppa". Kannattaa hommata JA myös pitää sellainen jo parisuhteen aikana, eikä vasta sen jälkeen.

Vierailija
5/8 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mikään kostokroppa ole vaan ihan luonnollinen jatkumo sille, että haluat löytää seuraa.

Jos ero tulee, moni meistä alkaa treenata ja kiinnittämään enemmän huomiota ulkonäköön. Se on normaalia ja jopa suotavaa.

Vierailija
6/8 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jatkaa tilanne oli henkisesti niin kuormittava puolisosta johtuen että oman hyvinvoinnin johdosta että voimia ei ollut kun arjesta selvitymiseen. Mutta ei puolisokaan tehnyt oman hyvinvoinnin eteen mitään. Tajusin vuosi sitten olla itsekäs ja ruveta taas huolehtimaan itsestäni niin kuin ennenkin olin huolehtinut. Parempi ainakin näin että nyt voin itse hyvin psyykkisesti ja fyysisesti vaikka ero tulee. Huomasin miten oma seksuaalisuus on toista luokkaa kun voin hyvin kaikilla osa-alueilla vaikka ero tulee. 

Vierailija
7/8 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä menee parisuhteessa huonosti ja olen yrittänyt panostaa ulkonäkööni ollakseni mahdollisimman haluttava. Laihduin 12kg normaalipainon sisällä, mutta eipä miestä kiinnosta yhtään sen enempää. Ainakin itsellä on nyt haluttavampi olo ja itsevarmuus, että jos ei saada suhdetta toimimaan niin löydän vielä jonkun, jolle kelpaan.

Vierailija
8/8 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kostokroppa". Kannattaa hommata JA myös pitää sellainen jo parisuhteen aikana, eikä vasta sen jälkeen.

Huono parisuhde saa lohtusyömään ja lihomaan. Kun eron jälkeen tulee onnelliseksi, laihtuu ihan itsestään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi