Kukaan mies ei ole koskaan ostanut minulle kukkia
Itse olen vienyt muutaman kerran miehelle kukkia.
Kommentit (41)
Kerran oli jo pari kertaa käynyt treffeillä yhden mukavan miehen kanssa. Kolmansille treffeille pyysin hänet kotiini kylään. Kun hän tuli luokseni, sanoi hän "Mä mietin, että olisiko mun pitänyt tuoda kukkia tullessani". Hän siis tuli tyhjin käsin. Mietin vaan, että miksi hän sanoi sen ääneen, että "mietin että pitäisikö ostaa kukkia, mutta mä päädyin siihen, etten osta".
Vierailija kirjoitti:
Kerran oli jo pari kertaa käynyt treffeillä yhden mukavan miehen kanssa. Kolmansille treffeille pyysin hänet kotiini kylään. Kun hän tuli luokseni, sanoi hän "Mä mietin, että olisiko mun pitänyt tuoda kukkia tullessani". Hän siis tuli tyhjin käsin. Mietin vaan, että miksi hän sanoi sen ääneen, että "mietin että pitäisikö ostaa kukkia, mutta mä päädyin siihen, etten osta".
Jos se on tuudittautunut siihen "ajatus on tärkein"-hokemaan :D hän ajatteli tuovansa kukkia, niin sehän on melkein sama kuin olisi tuonut.
No höh. Yleisesti ottaen naiset pitävät kukista mutta eivät kaikki.
Ei minullekaan. Ja naimisissakin olen nyt ollut 15 vuotta. Synttärilahjan olen saanut kaksi kertaa... Niinpä lopetin myös miehen muistamisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se on tuudittautunut siihen "ajatus on tärkein"-hokemaan :D hän ajatteli tuovansa kukkia, niin sehän on melkein sama kuin olisi tuonut.
joo, olisi pitänyt kysyä, että "miksi sä sitten päädyit siihen, ettet tuo kukkia?"
En minäkään ole saanut, mutta meillä taapero kysyy minulta kaupasta ostetaanko kukkia tai haluanko kukkia. Leikitään myös, että hän ostaa minulle kukkia, hän tekee sen itse omasta halustaan. Ihastelemme myös yhdessä kukkia.
Nuukuus tai ettei ole kauneudentajua on jonkinlaista mielen köyhyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aina ihmetellyt että mitä niillä kukilla oikein tehdään
Se on kohtelias pieni ele, jolla osoitetaan välittämistä. Lisätietoja Käytöksen kultaisesta kirjasta.
Välittää ympäristöstä tai niiden kukkien "elämästä"?
Hieman on outoa, että haluaa kuolevia kasvinosia jonkin osoituksena.
Kukat on kauneimmillaan tuolla niityillä. Siellä on perhosiakin seassa.
Ei minullekkaan. Siksi hankin omat kukkaseni itse.
Asiat joihin pitää puuttua rajoittavin toimenpitein, ennen kuin minun lihansyöntiäni (5 ateriaa viikossa vain) saa paheksua:
Leikkokukat
Muoviset koriste-esineet
Kansainväliset urheilukilpailut, joihin porukka lentää toisilta mantereilta katselemaan kun muut urheilevat ja joita varten rakennetaan uusia rakennuksia ja tuotetaan täysin elämälle ei-välttämätöntä fanikrääsää. Erityisesti ralliautoilu, mutta oikeastaan kaikki kaupallinen kilpaurheilu. Ei edes käy nuorisolle esikuvaksi, sillä on läpikaupallista ja huipulle pääsee vain, jos on sen verran edellä dopingia metsästäviä viranomaisia, että käyttää dopingia, jota ei vielä osata havaita.
Ja olen siis nainen, enkä ymmärrä miksi naiset haluavat leikkokukkia mistään muista syistä kuin siksi, että heidät on opetettu niitä haluamaan ja pitämään niiden tuomista jotenkin romanttisena.
Minä en näe pikkuhiljaa kuolemaa tekevässä kasvin amputoidussa sukupuolielimessä mitään romanttista.
Vierailija kirjoitti:
Itse miehenä en ole koskaan ostanut kukkia kenellekään. Minusta se on rahantuhlausta, kun kukat kuihtuu kuitenkin.
Alkoholia, ruokaa ja herkkujakin on turha ostaa kun ne kustaan ja paskannetaan kuitenkin. Ja rööki se vasta rahantuhlausta onkin koska savuna ilmaanhan se katoaa kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata ostaa naisille kukkia.
Erehdyin kaksi kertaa ja sitten vasta opin.
Kerro toki lisää, mitä siitä seurasi? Jos viet kukkia vain silloin kun olet mokannut pahasti, voi vastaanotto kieltämättä olla töykeä.
Mutta ei se niistä kukista johdu.
Vierailija kirjoitti:
Ei minullekaan. Ja naimisissakin olen nyt ollut 15 vuotta. Synttärilahjan olen saanut kaksi kertaa... Niinpä lopetin myös miehen muistamisen.
Ei muakaan muisteta merkkipäivinä saati sitten randomisti, mutta jotenkin en itse osaa olla samanlainen moukka ja varsinkaan alkaa kostamaan vaan mulle on luontevampaa ja helpompaa muistaa toisia kuin olla muistamatta. Siitä tulee kuitenkin itsellekin kiva mieli.
Toki olisi kiva jos omassa lähipiirissä olisi enemmän itseni kaltaisia ihmisiä.
Ei minullekaan ole kukaan mies ostanut kukkia :-( . T: Mies 43v.
Palstamiehille pienikin huomaavaisuuden osoitus naisia kohtaan on jotenkin pois heidän omasta statuksestaan; naiset ovat heistä niin paljon miehiä vähäpätöisempiä, että tällaisten otusten mielistely on vain noloa. Ja kun ei voi olla varma siitä, johtaako kukkien antaminen seksiin, on parempi olla rahaa ja vaivaa tuhlaamatta.
Mieheni osti äitienpäivänä (minulla aikuiset lapset, miehellä ei lapsia) kaupassa käydessään sellaisen ruukkuköynnöskukan, vähän häpeissään vielä selitti, että ruusut olivat jo loppu. Ja ei pitänyt mua mitenkään äidin korvikkeena. Halusi vain ilahduttaa kun lapseni eivät päässeet käymään. Olipa ihana yllätys ja upea kukka. Jokusen kerran toi muutenkin kukkia kauppareissun yhteydessä. Eikä ollut erityisen romanttinen, ihan halusi vaan yllättää kun tiesi, että tykkään kukista.
Olet siis tapaillut vain komeita miehiä. Komea mies ei osta kukkia koska naiset haluaa aina komeita miehiä niin ei miehen tarvii panostaa treffeihin eikä kukkien ostamiseen. Olen ostanut kukkasia kerran naiselle mutta nainen heitti kukat roskiin ja sanoi että liian romanttista.
Kyllä muistaa läpi elämän ne tilanteet kun on saanut mieheltä kukkia. Mentiin luennolle yliopistolle ja mun kanssani käveli miespuolinen opiskelukaveri. Kadulla oli ruusujen myyjä. Hän osti spontaanisti mulle yhden vaaleanpunaisen ruusun. Laitoin sen luennon ajaksi lavuaariin veteen. Hana jäi vähän auki ja alkoi kuulua tip tip. Proffa keskeytti opetuksensa ja katsoi ruusua. Ai,joku on saanut tänään ruusun. Kaikki kääntyivät katsomaan sitä. Olin kyllä otettu,se olin minä!
Mun ex työskenteli paikassa, jossa tehtiin biopolttoainetta. Heille tuli kaikenlaista biojätteeksi kelpaavaa. Kerran oli tullut iso satsi kukkia. Silloin sain monta kukkapunttia. Todella romanttista. Mutta siis, syystä ex. Oikein kuvottaa vieläkin koko otus. Kertoi tavatessamme olevansa herrasmies. Joo, todellakin. Nykyisin kierrän kaukaa nämä, jotka mainitsevat olevansa herrasmiehiä.
Miehet, Lidlistä saa ihania kimppuja 5€. Ei luulisi olevan iso asia muistaa edes joskus sellaisella vaimoaan?
Kerro toki lisää, mitä siitä seurasi? Jos viet kukkia vain silloin kun olet mokannut pahasti, voi vastaanotto kieltämättä olla töykeä.