Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen mykistänyt lähes suurimman osan instagramin kavereista, nyt en tiedä heidän kuulumisiaan

Vierailija
24.07.2024 |

Seuraan varmaan instagramissa paria sataa kaveria. Olen mykistänyt varmaan 60% heistä, enkä ole pariin vuoteen nähnyt heidän tarinoitaan tai julkaisujaan instagramissa, enkä ole muutenkaan tekemisissä. 

Välillä tulee kuitenkin tilanne, että esimerkiksi vanhojen kavereiden kautta tuleekin tilanne, että olet paikalla näiden ihmisten parissa ja pitäisi keksiä jotain juteltavaa. Sitten mietit, että et todellakaan tiedä, mitä näille tyypeille edes kuuluu, tai mitä ovat touhunneet, koska olet heidät mykistänyt ja he ahkerasti laittavat someen tapahtumia.

Esimerkiksi oli tilanne, että en edes tiennyt, että on saanut lapsia. Somesta olisin sen nähnyt, jos en olisi mykistänyt heitä. Oli noloa myöntää, että en tosiaan tiennyt, että tuolla ihmisellä on tullut lapsia. En tiedä myöskään heidän lemmikeistä, kesälomista, töistä tai mitään, jos ovat pariin vuoteen jotain niistä julkaissut.

Pahastuisitko itse, jos olisit "mykistettynä" vai ajatteletko, että on ihan normaalia, että kaikki ei todellakaan seuraa sun tekemisiä, olipa mykistetty tai ei. 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä vinkkaan: Jos pitää keksiä juteltavaa, kysy "Mitä kuuluu?"

Kaveri kertoo sitten kuulumisiaan ja jatkat juttua siitä. 

Vierailija
2/8 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Some oli aikansa trendi ja sen aika onkin jo kuolla pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraatko MUA 

jos seuraisit, tietäisit mitä haluan sinun tietävän. Näin ajattelee moni ja se on nurinkurista.

Vierailija
4/8 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Whatsapp on paljon parempi, kun siinä voi rajata kaveripiiritkin erilleen. En halua kertoa kaikkia asioitani kaikille tutuilleni vaan valikoiden.

Vierailija
5/8 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seuraatko MUA 

jos seuraisit, tietäisit mitä haluan sinun tietävän. Näin ajattelee moni ja se on nurinkurista.

Eikä ajattele. Normaali ihminen osaa kysyä kuulumisia ja normaali ihminen kysymykseen vastaa.

Vierailija
6/8 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan odota, että kaikki kaverit käyttäisivät Instaa säännöllisesti ja olisivat ajan tasalla mun kuulumisista. Vaikka ei mykistäisi ketään, niin helpostihan siellä menee asioita ohi jos ei aktiivisesti käytä.

Vierailija
7/8 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan odota, että kaikki kaverit käyttäisivät Instaa säännöllisesti ja olisivat ajan tasalla mun kuulumisista. Vaikka ei mykistäisi ketään, niin helpostihan siellä menee asioita ohi jos ei aktiivisesti käytä.

Jos postaat mihinkään someen mitään, se on heitetty roskakoriin. 

Ei kukaan ohita mitään jos ei löydä roskia roskakorista.

Vierailija
8/8 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

15-20 vuotta sitten oli hienoa kun pystyit tehdä oman fanisivusi itsellesi ja kutsua kaikki fanit fanittamaan. Se 15 minuuttia kului tosin nopeasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän