Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen Auri Kananen!

Vierailija
22/38 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. J-lo on 20 vuotta vanhempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sanonut tämän ennenkin, mutta Sanna Marin on Suomen Elizabeth Holmes.

Vierailija
24/38 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jennifer Lopez on kuuluisa muusikko, jolla on muodot kohdillaan. Lähinnä Marininvastakohta

Vierailija
25/38 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Jennifer näyttää naiselta, Sanna heinäseipäältä!

Vierailija
26/38 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sannalla ole persettä. Niissä on eroja. Toinen pilaa valtion ja toinen pilaa musiikin.

Vierailija
27/38 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on Sanna Marin?

Vierailija
28/38 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisista Janina Fryssä on samaa kuin Jenniferissä.

No ei kyllä ole :D Jennifer on aivan omanlaisensa latino. Superstaralla superstaran käytös myös. 

Vierailija
29/38 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna Marin on päässyt huipulle! :) 

Vierailija
30/38 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä, itsekin ole Janina Fry näköinen, muistan kuinka kerran eräs mies pysähtyi kohdalleni ja ei saanut silmiään irti muttei kysynyt mitään, anoppini oli mukana, olin saanut vauvan kuukasi sitten mutta olin hoikistunut nopeasti. Että, on täällä Suomessakin näyttäviä naisia. P.S. Olen se jota on koulussa kiusattu- joskus kauan sitten.

Vierailija
31/38 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo samanlaisia ovat, kuin päärynä ja puolukka. 

Vierailija
32/38 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
33/38 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä, itsekin ole Janina Fry näköinen, muistan kuinka kerran eräs mies pysähtyi kohdalleni ja ei saanut silmiään irti muttei kysynyt mitään, anoppini oli mukana, olin saanut vauvan kuukasi sitten mutta olin hoikistunut nopeasti. Että, on täällä Suomessakin näyttäviä naisia. P.S. Olen se jota on koulussa kiusattu- joskus kauan sitten.

Nyt on hyvät fantasiat.

Vierailija
34/38 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna sanoi Yökylässä-ohjelmassa, että hänen pahin pelkonsa pääministerikauden jälkeen on se, että hänet tunnistetaan edelleen kadulla. 🙈

Vierailija
35/38 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitukseen en ota kantaa mutta kyllä huomaa miten Sanna Marin on  piikkinä  lihassa edelleen valtavan monilla.

Mikä sitten todistaakin että ei ihan turha ihminen olekaan, yhdentekevä ei olisi kyennyt pitämään yllä sitä paskamyrskyä mihin hän on kyennyt.  Hänessä kun yhdistyy nuoruus, naissukupuoli ja menestys.  Vaikeita nieltäviä hyvin monille, varsinkin miehille.

On huvittava seurata miten hän itse tiedostaa tuon kaiken, ja jaksaa pikku-ilkeästi provosoida näitä öyhöttäjiä.  Osaa nauttia myös kielteisestä huomista varsinkin kun tietää mitä sen takana on.  Et pääse pitkälle etkä ole mitään maailmalla jos sinua ei huomata, hyvässä ja pahassa. Se on menestyksen hinta ja siunaus. Ja todistaa älykkyydestä.

Harmaata hiirtä ei kukaan noteeraa miksikään, pitää näkyä ja nostattaa mielipiteitä päästäkseen pitkälle ja sen hän osaa. Hyvin fiksu nainen. Ja vahva.

T: nainen 69 vuotta

Vierailija
36/38 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän muistuttaa enemmän Tarja Halosta.  

https://commons.m.wikimedia.org/wiki/File:Sanna_Marin_(cropped,_II).jpg

Sanna tuossa kuvassa näyttää vähän tältä, ilmeeltään: https://www.youtube.com/watch?v=Yh0AhrY9GjA

Vierailija
37/38 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI, vaan wannabee gorgeous. Luulee ilmeisesti itse että on maailmanluokan kaunotar. 

Ankea ja väritön on. Ei edes kaunis ja littana kroppakin. Maalaistyttö edelleen.

Vierailija
38/38 |
31.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanna sanoi Yökylässä-ohjelmassa, että hänen pahin pelkonsa pääministerikauden jälkeen on se, että hänet tunnistetaan edelleen kadulla. 🙈

Ei tarvi pelätä, ei tunnisteta maailmalla. Suomessa vaan kuvitellaan keltaisen lehdistön ansiosta, että Sanna on joka paikassa ns. household name.