Onko Sanna Marin Suomen Jennifer Lopez?
Jotain samaa heissä on?
https://www.instagram.com/p/C9pZVJ_pTKg/?utm_source=ig_embed&img_index=1
https://www.instagram.com/p/C7Mpg6Arxrc/?utm_source=ig_embed&img_index=1
Kommentit (38)
Ei vaan Suomen Monica Geller. Siivousintoilua myöten.
No ei todellakaan ole. :D Mä en ole koskaan ymmärtänyt tätä joidenkin kauheaa hehkuttamiasta Marinista. Melko tavallisen näköinen nainen. Tiedän oikeassa elämässä useita näyttävämmän ja kauniimman näköistä naista.
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan Suomen Monica Geller. Siivousintoilua myöten.
Tuskin nykyisin siivoaa.
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan ole. :D Mä en ole koskaan ymmärtänyt tätä joidenkin kauheaa hehkuttamiasta Marinista. Melko tavallisen näköinen nainen. Tiedän oikeassa elämässä useita näyttävämmän ja kauniimman näköistä naista.
Ei muuten ole tavallisen näköinen. Kaveri otti hänen kanssa selfien, oli kuin joku filmitähti.
En seuraa, en tunne kumpaakaan. Taitavat olla missejä?
Vierailija kirjoitti:
Sanna Marin olisi 1000 kertaa onnellisempi, jos olisi pysynyt kaupan kassalla ja jonakin päivän löytänyt rinnalleen raksapenan. Olisivat elelleet maatilalla lasten ja koirien kera. Hänen nykyinen meno on oikeasti hirvittävää seurata.
No lol. Ihan hirveetä olla kaunis, hoikka, rikas, hyväpalkkaisessa huippuduunissa, hyvät välit äitiin ja eksään, on tehnyt lapsen, on kumppani- kyllä joo raksapenan kanssa kituuttava kaupan kassa on onnellisemmassa asemassa!
Suomalaisista Janina Fryssä on samaa kuin Jenniferissä.
Jollain pervopersulla taas huono päivä, kun täällä pitää solvata Marinia. Ei se elämä sillä parane - tee jotain järkevämpää.
Vierailija kirjoitti:
Sanna Marin on Suomen tuholainen, joka syyti 130 miljardia pois keskiluokasta. Eli siis yhteiskunnan vihollinen. Kauneus katoaa kun isänsä alkoholismi ottaa vallan. Ja on jo ottanut. ;)
Taasko aloitat paskanjauhamisen.
Vierailija kirjoitti:
Sanna Marin olisi 1000 kertaa onnellisempi, jos olisi pysynyt kaupan kassalla ja jonakin päivän löytänyt rinnalleen raksapenan. Olisivat elelleet maatilalla lasten ja koirien kera. Hänen nykyinen meno on oikeasti hirvittävää seurata.
ÄLÄ SEURAA.
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, onko sensuurissa tauko?
Ole kärsivällinen...
Vierailija kirjoitti:
Niinkö hän on kertonut vai mistä tiedät?
Vierailija kirjoitti:
Suomen Fats Domino
I found my thrill, on Blueberry Hill... Tuli mieleen tuo Fatsin kappale!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei muuten ole tavallisen näköinen. Kaveri otti hänen kanssa selfien, oli kuin joku filmitähti.
Kyllä on tavallisen näköinen ja mä en tästä mieltäni muuta. Ei todellakaan ole mikään filmitähden näköinen ja oloinen.
Ei ole.