Voi hitto vie... Parin viikon päästä piti mennä Helsinkiin
asialle täältä kaukaa Itä-suomesta ja mulla on siellä yksi tuttu tyttö.
No se pyysi, että sen kanssa kaupungille ja bilettämään jne.. luulin, että myös sen luo yöksi voisin mennä (olemme 20v naisia).
No nyt kun yritin selvittää asiaa, se on oikein etäinen, aina kun yrittää kysyä niin ei ole aikaa puhua jne. Selvästi välttelee eikä ole kiinnostunut eikä sovi asiaa..
No taidanpa hoitaa pitkän reissun päiväseltään ts. yöllä sinne-asia- yöllä takas.. enkä ota ko. " kaveriin" mitään yhteyttä :(( Harmittaa. Mutta en kai ole toivottu vieras..
Kommentit (11)
v. 2001 kesätöissä mammat palstaili täällä..
4 minustakin tuntuu tosi kurjalta. eikö tuo kerro, että kun olen noinkin monta kertaa yrittänyt selvittää asiaa, että en ole toivottu hänen luokseen? taidanpa mennä vain edellisyönä yöjunalla ja hoitaa asiani ja lähteä pois! helpointa niin!!
ap
Jos ei vastaa mitään, kaverisi on kusipää ja jos vastaa niin asia selviää sillä :).
en kehtaa lähettää!!!
kun olen jo kolmesti yrittänyt messengerissä kysyä asiaa ja aina lähtee ja vastasi vain että " voinhan lähteä seuraksi kaupoille" . joten taidan sit käydä asiallani ihan omiin nimiin enkä enää vaivaa tätä tyyppiä!!
ap
Vierailija:
en kehtaa lähettää!!!kun olen jo kolmesti yrittänyt messengerissä kysyä asiaa ja aina lähtee ja vastasi vain että " voinhan lähteä seuraksi kaupoille" . joten taidan sit käydä asiallani ihan omiin nimiin enkä enää vaivaa tätä tyyppiä!!
ap
Miksei tämäkin voi kysyä että mihin oot tulossa ja sanoa suoraan kun kysyn että ei käy/käy tulla hänen luo ja mitä on suunnitellut tekevänsä!!
niin outoa!! joten parempi varmaan ettei +20v enää tutustu keneenkään ja luule että OLLAAN KAVEREITA :(((
pettynyt ap
En itse pitäisi yhteyttä tuollaiseen " kaveriin" .
t kalkkis 36 v mamma
yllättäva juttu kyllä... tulkitseeko muutkin niin etten ole tervetullut??
noloa perua lupauksensa sinulle. Eli yrittää olla ajattelematta asiaa ja toivoo, että sinäkin unohdat. Joillekin on vain ylitsepääsemättömän noloa perua lupauksensa, mutta eivät tajua, että ko. käyttäytymisellä tilanne menee vain vielä nolommaksi kun ei kehtaa suoraa perua.
Ehkä hän on tavannut jonkun miehen, minkä vuoksi ei haluakaan lähteä bilettämään eikä halua ylimääräistä yövierasta. Ehkä hän ei kehtaa kertoa vielä ko. miehestä, jos on vasta uusi tuttavuus. Tai jos hänellä on rahat loppu, eikä sen vuoksi voi lähteä bilettämään ja nolottaa perua ja kertoa syy.
Laita tuo tekstari vaan ja kysy suoraa. Tai sitten vaan itsekin unohdat suunnitelmanne ja hoidat helsingin reissusi " huomaamatta" .
Myös masentuneisuus voisi selittää outoa käytöstä. Jos ystävästäsi tuntuu, ettei hän jaksa tavata sinua tai lähteä bilettämään.
mutta inhottavaa kun pitää vältellä.. olisi ollut kiva viettää useampikin päivä siellä mutta pakko kai hoitaa reissu omiin nimiin eikä vaivata muita :(
ap
Olen nyt 2-3- kertaa yrittänyt asiaa selvittää mutta tuloksetta. Järjestelenkö vain menoni enkä ota tähän ihmiseen mitään yhteyttä? Aika töykeää käytöstä mielestäni kaverilta :(
ap