Miksi jotkut on niin loputtoman kiinnostuneita elämästäni??
Itse olen ihan tavis (mielestäni) mutta silti on saman sukupuolen edustajia, jotka roikkuvat kiinni elämässäni. Ulospäin melko normaaleja, mutta käyttävät ihan aikaa ottaakseen selvää minun elämästäni.
Mikä tällaisia ihmisiä vaivaa?? Vaikea ymmärtää.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Hyökkäys on paras puolustus 😃
Edelleenkin olen ihan tavis, nuorehko nainen. Perässä roikkuneita Tuntemattomia ihmisiä on olleet mm. entinen koulukaveri joka kiusasi, pakit saaneet miehet, vanhemmat naiset työpaikoilta, yms yms.
En ole julkkis, mielestäni elämäni ei pitäisi kiinnostaa ketään muuta kun max itseäni ja läheisiäni.
Vaikea ajatella, mikä saa ihmisen uteliaansi vieraiden asioista niin että käytetän ihan vaivaa siihen. *Pyörittää silmiään*
Seksuaalinen kiinnostus pohjimmiltaan. Siksi kai vanhemmat naisetkin seuraavat. "Mitä se suttura tekee." Voivat kokea muuksi mutta selittäisi noita tapauksia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmiset tekevät tällaisia tyhmiä aloituksia, joista ei saa mitään selvää mistä tässä pitäisi keskustella...
Mitä sukupuolta olet, miten nämä ihmiset roikkuvat elämässäsi? Esimerkkejä? Mikä on ongelma?
Mikä Ap sinua vaivaa? Oletko vähän rasittava... Olet.
Ja sieltä taas yksi stalkkeri. Jättäkää minut jo rauhaan!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmiset tekevät tällaisia tyhmiä aloituksia, joista ei saa mitään selvää mistä tässä pitäisi keskustella...
Mitä sukupuolta olet, miten nämä ihmiset roikkuvat elämässäsi? Esimerkkejä? Mikä on ongelma?
Ap
Oisko vaikka että itse haet sitä huomiota tällaisella aloituksilla?
Olen törmännyt aika samaan ilmiöön. En sille muuta juuri syytä oikein löydä kuin kateus. Etäällä kannattaa pysytellä näistä perskärpäsistä. Karman laki hoitaa asian jossain vaiheessa, siihen koitan itse luottaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sama ongelma ja on aivan saakelin ärsyttävää. Just verotoimistossa töissä oleva sukulaispoika soitti ja sanoi että mun ja yhden läheisen nimillä on tehty asiakaspäätteeltä haku. Yökkistä.
Verotiedot ovat valitettavasti julkisia tietoa. Jos joku katsoo, niin katsoo. Uteliaita aina on. Opettajia ja lääkäreitä yms. kytätään valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Oisko vaikka että itse haet sitä huomiota tällaisella aloituksilla?
Hommaa jo elämä! Onko sinulla oikeasti noin tylsää?!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään on ollut vain mielenvikaisten aloituksia. Joku suljetun osaston vapaapäivä?
DIAGNOOSISI OSUI AIVAN OIKEAAN: SULJETUN OSASTON VAPAAPÄIVÄ... Kyllä... Joillakin on tainnut olla se suljettu osasto vuosikymmeniä ihan kotinsa makkarissa ja nyt ne repee kun ovat päässeet vapaalle ennen kuin suljetaan seuraavaan paikkaan... Pitäskös tehdä jo huoli-ilmoitus että eivät riehu enää päivääkään? Minä en kyllä ymmärrä sitäkään että miten ihmisten puheisiin on pesiytynyt ja puhuvat 'aina' jostain suljetuista psykiatrista osastoista? Ei meidän maailmassa ennen sellaista ollut edes olemassa ja nyt 'kaikki' puhuu ja varsinkin ne joiden piireissä on jos jonkunlaisia hoitsuja ja kaikki heistä pätemättömiä tekemään yhtään mitään diagnooseja kuten myös suurin osa jos ei kaikki alan psykiatrit. JÄRKYTTÄVÄÄ... OLETTE LUOMASSA RANKASTI MT-ONGELMAISTEN MAAILMAA... NORMAALIT IHMISET KUULUISIVAT OLLA NORMAALI... Tietysti jonkun pitäisi huolehtia noiden oikeasti sairaiden ihmisten oikeuksista mutta NYT TÄÄLLÄ UUSI NORMAALI ON ETTÄ JOKAINEN TÄÄLLÄ ON JOKU MT-ONGELMAINEN. Aika paljon pitää tapahtua käytöksessä ennen kuin ihmiselle tehdään jotain suljetun osaston diagnooseja. MINÄPÄ EPÄILEN ETTÄ TÄMÄ ON UUSI KIUSAAMISEN MUOTO KUTEN MYÖS HUOLI-ILMOITUKSET... ja jos niitä tekee joku hoitsualan ihminen niin hänellä MUKA ON JOKU PÄTEVYYS TEHDÄ TÄMMÖISTÄ... ja oikeasti hän itse on joku haiseva ihmispaska joka kohtaa uhkaa kunnon ihmisiltä...
Sellainen jatkuva soittelu ja suunnitelmien ja idioiden kysely ärsyttää. Ikäänkuin soittaja hakisi sisältöä ja suunnitelmia omaan elämään toisen kautta. Ja sellainen jatkuva raportointi tekemistään kysyen lopuksi "mites se sun juhannus meni...". Tällainen imee energiaa ja jatkuvaan yhteydenpitoa on vaikea torjua loukkaamatta toista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sama ongelma ja on aivan saakelin ärsyttävää. Just verotoimistossa töissä oleva sukulaispoika soitti ja sanoi että mun ja yhden läheisen nimillä on tehty asiakaspäätteeltä haku. Yökkistä.
Verotiedot ovat valitettavasti julkisia tietoa. Jos joku katsoo, niin katsoo. Uteliaita aina on. Opettajia ja lääkäreitä yms. kytätään valitettavasti.
Moni asia on julkista. Työpaikka on julkinen paikka monella. Mutta vtunmoista stalkkerointia olis sitä työntekoa tulla seuraamaan. Samoin tuo verotietojen kyylääminen. Vaikka jokin olis sallittua on se silti oksettavaa ja creepyä.
Vainoharhoihin on olemassa sitten lääkkeitä
En ole laisinkaan kiinnostunut SINUN ELÄMÄSTÄSI vaan ja ainoastaan SYDÄMESTÄSI ja sen tilasta ja hyvinvoinnista...
Et ole niin kiinnostava, etkä tärkeä. Aloituksesi on sinulta huomionhakuisuutta
Minä en ihan äkkiseltään ole nyt asialla! 10-15vuotta tätä on seurattu( siis minä olen)ja kokonaiskuva alkaa hahmottua. Että jatkoa seuraa.
Hyvä kun tämän jälkeen on aloitus "Miksi Suomessa ihmiset eivät ole kiinnostuneet toisistaan..?" 😂