Pitkä viikonloppu Euroopassa (ei Suomessa) - mihin lähtisit nyt heinäkuussa?
Tykätään vedestä ja kaupungista, ja hyvästä ruuasta, mutta ei löhölomista.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kööpenhamina on tosi kiva. Samoin Riika. Sit yllättävä, kans tosi kiva on Ljubljana.
Riiasta tuli mieleen Vilna, mä taisin tykätä siitä enemmän. Talviaikaan kylläkin vaan käynyt molemmissa.
Vilnan ympäristössä on upeita OIKEITA kylpylöitä. Ei mitään likaisia vedipuistoja
Pohjois- Norjaan jäämeren rannalle
Riika. Ehdottomasti. Rannalle Jurmalaan junalla.
Tanskaa etelämmäksi en menisi, liian kuumaa. Ei voi päivällä tehdä mitään. Ja siis kokemuksesta sanon, jouduin olemaan vasta Etelä-Euroopassa ja oli kamalaa. Päivät sisällä, onneksi en ollut turistina, silloin olisi kyllä harmittanut.
Vierailija kirjoitti:
Tanskaa etelämmäksi en menisi, liian kuumaa. Ei voi päivällä tehdä mitään. Ja siis kokemuksesta sanon, jouduin olemaan vasta Etelä-Euroopassa ja oli kamalaa. Päivät sisällä, onneksi en ollut turistina, silloin olisi kyllä harmittanut.
?? Etelä-Euroopassa (esim osissa Ranskaa ja Italiaa) lämpötilat on 24-35 parhaillaan. Juuri olin n 10 vkoa siellä ilman ongelmia. 06-22 pihalla nauttimassa ulkoilusta, pihahommista, vaelluksedta, uinnista jne.
Perheenjäsenet olivat Kreikassa toissaviikon ilman ongelmia, lämpö 33-36.
Missä ihmeessä olet ollut, jossain kaupungissako??
Minne uskaltaa lähteä mielenterveys- potilaiden kanssa? Matkanjohtaja toki skarppi.
Valitettavasti Islanti on tosi kallis. Kotoisa, viehättävä, luonnonläheinen, osin karukin, ja kallis. Harmi.
Vierailija kirjoitti:
Minne uskaltaa lähteä mielenterveys- potilaiden kanssa? Matkanjohtaja toki skarppi.
Esim. Rodoksella tai Mallorcalla olisi halpaa viinaa.
Mä lähtisin Islantiin, jos ei halua hikoilla. Toisaalta tykkään lämmöstä niin ehkä Barcelona, Seiilla, Napoli tai muu Etelä-Italia?
Salzburg, Budapest, Praha, Krakova, Dubrovnik
Playa De Ingles