Mitä syötävää laittaisit yöllä ?
Kun miehesi herättää sinut kello kolmen aikaan yöllä ja sanoo sinulle, että hänellä on nälkä ja käskee sinun tekemään hänelle ruokaa , niin mitä ruokaa laittaisit?
Kommentit (39)
Jotenkin fiksua että on miesten ja naisten työt erikseen niin ei tarvitse miehen sotkea naisen keittiötä kun siitä kuitenkin tulisi vain sanomista ja turhaa riitaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa taas paska ja epätodellinen aloitus.
Uppoaa taas hyvin tyhmiin palstalaisiin.
Niin näyttää tekevän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa taas paska ja epätodellinen aloitus.
Miksi arvostelet toisten hyvää ja toimivaa suhdetta?
Satuja ja tarinoita. Mieti sitä.
Soittaisin pupalle, että äkkiä tänne sen vasun kanssa.
En mitään. Minun mies ei komentele minua. Kumpikaan ei komentele. Koiraa komennellaan.
No ihan riippuu mitä kaapissa on, ja siitä haluaisinko itsekin jotain tiettyä.
Ja kyllä, parempi olisi passata kuin päästää mies ronkkimaan itsekseen kaikkea tämän kohdalla. Lisäksi kun on alipainoinen, niin olen vain tyytyväinen jos välillä syö, vaikka sitten yöllä.
Mieheni ei ole niin itsetuhoinen että herättäisi minut kello kolme yöllä.
Vierailija kirjoitti:
Tutti takaisin suuhun, kyllä se siitä.
Hyvä! Aikuiset ihmiset pysyvät hengissä yön yli ( ja paljon pitemmänkin aikaa) syömättä. Jos nyt sattuisi kohdalle tälläinen miesvauva, komentaisin olemaan hiljaa. Hakekoon itse eväänsä keittiöstä. Samalla voisi myös käydä punnitsemassa itsensä, melko varmasti ylipainoinen.
Banaania syödään, jos yöllä iskee nälkä.
Aamuyön yksinäisyyyyys kutsuu mua sun syleilyyyyys..et voi tulla rajan taaa 🎶
se voipi olla ilman hampaita vähän vaikea syödä..
Kun pikaseen luin ketjun läpi niin todella vähän on kyllä vaimomateriaalia , enemmänkin sellaista B luokan naista näyttää olevan vastailijat.
Ai mitä tekisin? Tekisin miehestä sinkun!
Vierailija kirjoitti:
Kun pikaseen luin ketjun läpi niin todella vähän on kyllä vaimomateriaalia , enemmänkin sellaista B luokan naista näyttää olevan vastailijat.
Sinä jatkat, kuten tähänkin asti = sinkkuna
Vaikka valvon melko myöhään, en syö yöllä mutta jos joskus on nälkä niin teen voileivän.
Sanoisin sille, että syö näkkileipää ja vettä. Jatkaisin uniani.
Jos tuon syyn takia herättää yöllä, niin se on monon kuva takapuoleen...
Laita makkaraperunat uuniin ja mene takaisin nukkumaan.
Palokunta tulee herättämään parin tunnin päästä.
Miksi arvostelet toisten hyvää ja toimivaa suhdetta?