Voiko suhde kaatua liian pieneen vehkeeseen
Ihan oikeasti uudella miesystävällä on todella pieni vehje, yritimme eilen ja ihan yrityksesksi se jäi , erektiossakin vain 11cm suunnilleen , joten ...mitä avuksi
Kommentit (19)
Ei yllä takaa, ei yllä jos nainen päällä, ei pysty oikein liikkumaan kun se tulee heti ulos...
T: Kokemusta on
tapasin miehen jolla oli oikesti ihan älyttömän pieni penis (erektiossa n. 5-6 cm ja ohut) Yhdynnästä ei tullut mitään, mutta tuon puutteen hän korvasi aivan jumalaisen hyvällä suuseksillä ja taitavilla sormilla. Mutta suhde kyllä kariutui alkuvaiheissaan tuohon peniksen kokoon.
En tiedä. Itselläni normaali 18cm.
Jos olet alusta alkaen tyytymätön seksiin & kaluun, niin miltähän mahtaa tuntua 5-10 kuluttua? Seksinhimo ja turhautumat kai ne ajaa useita naisia syrjähyppyihin.
Huonon henkisen yhteyden lisäksi.
M29
Kyllä pystyimme naimaan ja oli hyvä myös suuseksissä. En kuitenkaan olisi vakituiseksi huolinut sillä sisukseni huutaa suurempaa munaa.
Hän oli ylpeä veitikastaan ja ei vaikuttanut itsetuntoon mitenkään. Taitava.
Omalla miehellä oli kuitenkin juhlakunnossa 19 cm yhdessä mitattiin.
mutta syy oli se etten tuntenut että hän oli se oikea minulle, nykyisellä miehelläni on ihan normaalikokoinen ja olen sitä mieltä että jos suhde on kalun koosta kiinni, niin ei siitä tulis kyllä mitään muutenkaan.
Siitä puuttuu silloin se tärkein, eli rakkaus ja kunnioitus.
Jos olet alusta alkaen tyytymätön seksiin & kaluun, niin miltähän mahtaa tuntua 5-10 kuluttua? Seksinhimo ja turhautumat kai ne ajaa useita naisia syrjähyppyihin.
Tuntui kokoajan että on puutteessa, vaikka toinen antoi hyvää suuseksiä....silti alapää huusi isompaa : ) Vaikutti mieleen, olin pahalla tuulella jatkuvasti...
T: 8
Ei hyödytä, että olen kiva, akateeminen ja hyvin toimeentuleva tyyppi... sillä...
10cm kovana
Suhteestahan tässä pohjimmiltaan puhutaan.
että pientä penistä pitäisi osata käyttää oikein, että miten sitä sitten käytetään oikein?
Itse yritän esileikkien ja klitorishoidon jälkeen ihan perinteistä edestakaista liikettä sen tyypilliset 10-15 min. Tuntuu jos tuntuu. :´(
10cm kovana
Ei ole meillä kaatunut suhde miehen pieneen.
Jos miehellä on niin pieni, ettei tiedä onko se sisällä vai ei, niin miten siinä voisi seksistä nauttia? Liian isostakaan en tykkää.
ihan varmasti ne taidot korvaavat muita avuja. Itselläni on kokemus sellaisesta lähes olemattomasta, mutta silti se jäi positiivisesti mieleen, koska mies oli hyvin itsevarma ja rohkea. Tiesi mitä teki ja miten.
Mulla pituus 19cm ja varren keskikohdan ympärysmitta 17cm (juuresta 18cm).
istumaan kahteen viikkoon, miehellä on liian iso.
Jos muuten mies todella hyvä, niin en usko että pelkästään tuon takia lemppaisin
Yritin elää asian kanssa, mutta kun haaveilin jatkuvasti seksistä jossa voisin itsekin saada, eikä vain mies, niin päädyin sitten siihen, että parempi yksikseenkin kuin koko ajan ärsyyntyneenä. Seksi ei toimi jos ei sovi toisen kanssa fyysisesti yhteen, eikä sitä kautta suhdekaan. Tästä on varmaan poikkeuksia, itse kun tiesin millaista on hyvä seksi, en voinut tuollaiseen jäädä. Ei kyllä ollut kovin taitavakaan, eikä suostunut suuseksiin. Sai itse mutta minä en koskaan. Ei tuntunut tasa-arvoiselta.
tuota toisaalta eihän se koko vaan se miten sitä käyttää. mutta jos ei osaa edes käyttää niin ei lupaa hyvää.