Jos Vauvapalstalla olisi oma deittiosio, voisitko rekisteröityä?
Kommentit (50)
Täällä lähtee ihan hauskatkin jutut herkästi poistoon, että en usko palstan (yleistys) naisista löytyvän hengenheimolaista.
Taivas varjele,en todellakaan. En näin heteronaisena, mutta vielä vähemmän, jos olisin naisista tykkäävä.
En ikinä! Täällä on niin häiriintynyttä porukkaa. Paljon alkoholisteja.
No voi hitsi, mä olisin kyllä heti messissä! Täällä on niin kovasti annelin perään itkeviä miehiä, että jos löytyisi pitkä ja raamikas ja karun näköinen äijä nii mä antaisin heti, ah ihanata!🍑 Liian iso pjenis ei saa olla.
N47
Vierailija kirjoitti:
Eihän täällä ole muita miehiä kuin inkkeleitä. Huomiohuoraavat aamusta iltaan mammoilta huomiota ja mammat sitä antavat.
Eiköhän tuota ja deittailuksi voi sanoa.
No äläsny. On täällä useampia järkevämpiäkin miehiä välillä selailemassa ja jopa osallistumassa. Tosin niin paljon kyllä on sitä yleistävää ja jatkuvalla syötöllä kaikkea sukupuolittavaa naisporukkaa täällä, että en kyllä mihinkään vauvapalsta deittimestoille rupeaisi osallistumaan vaikka rupeaisin taas treffailee.
Joku miesvihatrolliämmä rupeaisi vielä maalittamaan mun deittiprofiilia sen jälkeen kun kerran päästää suustaan "kaikki miehet sitä ja tätä" ja saa rukkaset sillä sekunilla.
M30
Vierailija kirjoitti:
Ei kilttis löydä omaa kotikoloa edes täältä. 😔
Hehehehejejhej vois tehdä kilttipoju/jänskäjaska - kilttityttö/jännäjenska sokkotreffisovelluksen. Kehotyyppi pitäis kanssa ilmoittaa toki, niin incelit saa taas raivarit kaikesta, kun eivät kelpaa "oman tasoisille" salimimmeille.
M30
Sehän olisi miehille hyvä, kun käyttäjistä joku 90% on naisia