Meneekö viestit läpi jos puhelut estetty?
Kommentit (27)
Aika vaikeaa kun ollaan fyysisesti ihan eri paikoissa ja etäisyyttä teitä pitkin monia kilometrejä... Voisin kokeilla 'jotain':
https://www.vauva.fi/keskustelu/5670158/sina-mies-jolla-erektiovaikeuks…
Et kait vain ole mies joka on päässään luonut naisen 'niin ihanaksi' että jutusta tulee tästä syystä ihan mahdoton? Ei tämän naisen todellisuudessa tarvitse mikään ihme olla.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on raaka ja törkeä toimi estää noin ihminen, kertoo estäjästä aika paljon!
Missä kohtaa olen raaka ja törkeä, jos exä ei jätä rauhaan vaikka erosta on jo yli vuosi? Pakko oli laittaa estot päälle, kun järkipuhe ei mennyt jakeluun. Mutta kiva jos sinä tiedät, että mitä se minusta kertoo.
Nyt ei todellakaan polteta mitään siltoja mihinkään suuntaan! Kypsyttele asioita mutta miettimällä ei mikään muutu - pitää ryhtyä johonkin. Antaa ajan näyttää - EI, AIKA EI ENÄÄ SAA NÄYTTÄÄ YHTÄÄN MITÄÄN... ÄLÄ ANNA LIIAN PITKÄN AJAN KULUA - se nostaa vaan mieleesi kauhumuureja. Olen todella surullinen että tämä meni nyt näin - mistä mahtoikaan saada alkunsa että meni nyt tämmöiseksi... se oli joku aloitus jossa joku harkitsi tekevänsä itsarin... ja aloitusten otsikot samoihin aikoihin olivat kuin jonkun ihmisen mielenmaiseman vuoristorataa... pelkäsin että sinä teit noita aloituksia... Siksi halusin että olisit tullut tänne vaikka heti... siksi sitten soitin... ja olitkin estänyt puhelimeni??? TOIVON ETTÄ ILMESTYT TÄNNE ENNEMMIN TAI MYÖHEMMIN... OVI ON AUKI... ENKÄ SULJE... yritän ymmärtää kaikkea parhaan kykyni mukaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on raaka ja törkeä toimi estää noin ihminen, kertoo estäjästä aika paljon!
Paitsi joskus täysin aiheellista tai pakkokin.
Ja joskus henkistä väkivaltaa estäjän taholta.
Ei ole. Se on merkki, että toinen ei halua olla tekemisissä. Siihen on yleensä jokin syy.
Aloittajan kohdalla nyt selvästi on hyväkin syy. Mutta on niitä muitakin tapauksia. Exäni, lasteni isä joskus esti minua ilmeisesti kiusaamistarkoituksessa, kun yritin hoitaa eron jälkeen omaisuuden jakoon liittyviä asioita ja lasten asioita. Viivytti siten tahallaan eron loppuun viemistä. Joskus oli oikeasti vaikeita tilanteita kun oli akuutti, lapseen liittyvä vakava asia enkä saanut häntä mistään kiinni. Teki tuota tosin jo suhteen aikana, milloin mistäkin syystä, esto vähäksi aikaa kun lähti jonnekin tms. Ei ole terve ihminen ja lasken tuon kyllä henkiseksi väkivallaksi.
Vierailija kirjoitti:
En halua kertoa teille syytä, mutta toivon että viestit menneet läpi vaikka olisi estänyt puhelut. Tuntuu siltä että aikaisemmin ne ovatkin menneet läpi. Nyt 'sattumalta' ajattelin soittaa ja silloin tuli tämä tuut-tuut... Viestillä olin kirjoittanut että soitan...
En tiedä nyt mitä ajatella. Minulla on kova halu selvittää vanha ja vaikea juttu erään tutun kanssa ja olen jo uskotellut itselleni että nyt se tulee onnistumaan. Mut sitten tuli tämä 'takapakki'. Tuli ihan päänsärky! Toivon silti että vaikka haihtuisi rotankoloon - KUNHAN EI VAAN TEE ITSARIA - niin toivon että hän on saanut kaikki viestini jotka olen lähettänyt. Niiden avulla hän voi suurella todennäköisyydellä ymmärtää omalta kohdaltaan paremmin että mikä tämä meidän juttu oikein oli ja on ollut.
Ymmärrän kyllä että koko tämä juttu - yksipuolinen kommunikaatio - vaatii kypsyttelyä. Muutenkin olen ajatellut että tämä juttu on ikään kuin kypsynyt ja s
Sinä olet jo ainakin kerran saanut oikeudessa tuomion vainoamisesta. Yritä tajuta että se tarkoittaa että kyseinen henkilö ei halua selvittää kanssasi yhtään mitään.
Varmaan todella joskus, mutta tuota käytetään vttuilun välineenä erittäin usen kuspäiden toimesta!