Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko 24kg laihtua vuodessa?

Vierailija
23.07.2024 |

Lähtöpaino 74kg. Oon 160cm nainen

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Lopetat syömisen.

Vierailija
2/54 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin terveellisesti. Ensimmäiset 15kg on "nestettä", joka lähtee 3kk aikana ja seuraavat 9kg on sitten rasvaa, jota lähtee himoliikkumalla 1kg per kk. "Neste" tulee takaisin, kun lopetat laihdutuksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mutta sanajärjestyksen oppia voi.

Vierailija
4/54 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin terveellisesti. Ensimmäiset 15kg on "nestettä", joka lähtee 3kk aikana ja seuraavat 9kg on sitten rasvaa, jota lähtee himoliikkumalla 1kg per kk. "Neste" tulee takaisin, kun lopetat laihdutuksen.

Höpö höpö.

Vierailija
5/54 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi helpostikin. Täysi vodka.. siis voda eli vesidieetti päälle!

Jos haluaa pysyä terveenä ja parantaa terveyttään niin vhh/atkins on hyvä. Älä tee ruokavalion muutosta shokkina vaan pudota esim. yksi ruoka-aine viikossa

Ihan turha alkaa laskemaan mitään kaloreita ja jumppailemaan. Paino vaan nousee jos lihas kasvaa. Ja nälkää on siedettävä, dieettaaminen ei ole yhtä palkitsevaa kuin mässäily

Vierailija
6/54 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyit tätä jo aiemmin tänään??

Vierailija
7/54 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mahdollista se olisi n. 0.46kg per viikko joka on terveellisen rajojen sisällä.

Vierailija
8/54 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Eihän se ole kuin kaksi kiloa kuukaudessa. Tavoitepainosi tosin on aika alhainen. 

Itse olen tiputtanut 17 kiloa seitsemässä kuukaudessa, pari kiloa voisi vielä lähteä mutta nytkin olen jo tyytyväinen. 

Vierailija
9/54 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nestettä kannata pudottaa. Sen sijaan jatkuva nesteytys ja merisuolan napsiminen pitää huolen siitä, että keho saa mineraaleja ja ravinteita. Nesteet voi rutistaa pois sitten juuri ennen punnitusta jos on ihan pakko (miksi olisi)

Vierailija
10/54 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu ihan sun ferritiineistä ja kilpparista.

Vierailija
11/54 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä sinun kannattaisi mieluummin asettaa tavoitteeksi normaalipano ja vahva/hyväkuntoinen ja hyvinvoiva keho.

Vierailija
12/54 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On mahdollista se olisi n. 0.46kg per viikko joka on terveellisen rajojen sisällä.

T sairaalloisen ylipainoinen hoitsu joka on lukenut kirjasta miten paino teoriassa putoaa

Vierailija
13/54 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi. Eihän se ole kuin kaksi kiloa kuukaudessa. Tavoitepainosi tosin on aika alhainen. 

Itse olen tiputtanut 17 kiloa seitsemässä kuukaudessa, pari kiloa voisi vielä lähteä mutta nytkin olen jo tyytyväinen. 

Millä perusteella bmi 19.5 on alhainen?

Vierailija
14/54 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

riippuu ihan sun ferritiineistä ja kilpparista.

Ja adhd:sta ja autismista :)

Vierailija
15/54 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt vedit luvut ihan perseestä :DD

Vierailija
16/54 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi helposti. Ruokavaliomuutoksellla ja liikunnalla. Mulla putosi paino 8kk aikana noin paljon noilla konsteilla terveellisesti. Lääkärini oli erittäin mielissään, kun otin tosissaan pysyvän ruokavaliomuutoksen ja pysyvän liikunnan lisäämisen. 

Vierailija
17/54 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaali ja terve paino noin lyhyelle.

Vierailija
18/54 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä sinun kannattaisi mieluummin asettaa tavoitteeksi normaalipano ja vahva/hyväkuntoinen ja hyvinvoiva keho.

Lihasten rakentaminen on ihan turhaa. Samanlaista ylensyöntiä kuin rasvankin kerääminen pumpata keho täyteen proteiinia

Vierailija
19/54 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tietenkin laihtua vaikka 40 kg. Mutta onko siinä järkeä. 160 cm naiselle hyvä paino on 62 kg eli laihdut 12 kg. Kovaa treeniä ja paljon juoksua. Juokseminen laihduttaa jos vaan syö terveellisesti.

Vierailija
20/54 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T sairaalloisen ylipainoinen hoitsu joka on lukenut kirjasta miten paino teoriassa putoaa

T timmissä kunnossa oleva ylipainosta laihduttanut joka on testannut teorian todeksi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme